لپ تاپ های جدید VAIO

لپ تاپ های جدید VAIO با نسل هشتم پردازنده‌های اینتل عرضه می‌‌شوند

لپ تاپ های جدید VAIO با نام‌های وایو S11 و وایو S13 و با بهره‌گیری از نسل هشتم پردازنده‌های Core اینتل در راه هستند. این لپ تاپ ها با ضخامت تنها 0.7 اینچ عرضه خواهند شد.

از زمانی که سونی سهام خود در وایو را فروخت، محصولات این شرکت علی رغم سخت افزار قدرتمند و ویژگی‌های بسیار مناسب، چندان مورد توجه کاربران قرار نگرفتند. اما این موضوع سبب عقب‌نشینی سازندگان نشده و حالا آنها مشغول آماده‌سازی دو لپ تاپ قدرتمند با ضخامت 17.7 میلی‌متر هستند.

لپ تاپ های جدید VAIO

وایو S11، همان‌طور که از نامش پیداست، به صفحه نمایشی 11.6 اینچی تجهیز خواهد شد، در حالی که وایو S13 با نمایشگر 13.3 اینچی عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند لپ تاپ های جدید VAIO را در دو مدل مختلف، با پردازنده‌های Core i5-8250U و Core i7 8550U در کنار حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت هارد جامد خریداری کنند. بر خلاف سال‌های قبلی، اگرچه این پردازنده‌ها با سری HQ ارتباطی ندارند، اما از چهار هسته فیزیکی و هشت رشته بهره می‌برند.

به گفته سازندگان، کاربران با یک بار شارژ وایو S11 و وایو S13 می‌توانند به ترتیب، به مدت 15 و 12 ساعت از آنها استفاده کنند. خوشبختانه از نظر اتصالات نیز مشکلی پیش روی کاربران نخواهد بود چرا که لپ تاپ های جدید وایو با سه پورت USB 3.0، یک پورت HDMI، کارت‌خوان SD و شبکه 4G LTE (اختیاری) در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. با اینکه خبری از کارت گرافیک جداگانه نیست، اما ما باید از همین حالا خود را برای معرفی دو مورد از بهترین اولترابوک های سال 2018 آماده کنیم.

هزار و 365 دلار، قیمت پایه در نظر گرفته شده برای این محصولات جدید بوده و پیش‌فروش آنها نیز از این ماه آغاز می‌شود. متاسفانه هنوز زمان عرضه و بازارهای فروش لپ تاپ های جدید VAIO مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینتل هم با هر شرکتی می رسه قرار داد همکاری امضا می کنه D:

  2. عالییییه این لب تاپ عالیه خصوصا پردازنده ش