تبلیغ جدید آیفون 10

تبلیغ جدید آیفون 10 با تکیه بر عکاسی سلفی و قابلیت Portrait Lighting منتشر شد

تبلیغ جدید آیفون 10 توسط اپل منتشر شد. در این تبلیغ آیفون ایکس، سازنده بر روی توانایی های پرچمدار خود در بخش عکاسی سلفی تمرکز کرده است. یکی از قابلیت های دوربین آیفون 10 در مقایسه با محصولات قبلی ویژگی Portrait Lighting است که رد و اثر آن را نیز در این تبلیغ می‌بینیم.

مینگ-چی کو بدون شک نزدیک‌ترین تحلیلگر دنیای تکنولوژی به شرکت اپل است. این فرد در شرکت KGI Securities فعالیت کرده و کاربران از کنار هیچ کدام یک از صحبت‌های وی پیرامون محصولات اپل به سادگی عبور نمی‌کنند. به عنوان نمونه، وقتی کاربران بعد از اطلاع از سبک طراحی آیفون پرچمدار جدید، درباره محل قرارگیری تاچ آیدی برایشان سوال ایجاد شد، مینگ-چی کو جواب را به خوبی می‌دانست. او مدت‌ها قبل از معرفی اعلام کرد آیفون 8 به یک دوربین سلفی انقلابی مجهز می‌شود. در ادامه چنین دوربینی را بر روی آیفون 10 مشاهده کردیم.

هفت ماه قبل از رونمایی (یک سال پیش)، کاربران از صحبت‌های این تحلیلگر متعجب شده بودند. فراموش نکنید در آن زمان، پرچمدار اپل که قرار بود در دهمین سال معرفی اولین آیفون معرفی شود، آیفون 8 شناخته می‌شد.

تبلیغ جدید آیفون 10

در آن زمان زمزمه‌ها پیرامون استفاده از حسگر اثر انگشت درون نمایشگر کم کم شنیده می‌شد و کاربران هر پرچمدار در راه معرفی را اولین گوشی مجهز به این تکنولوژی تصور می‌کردند. مینگ-چی کو هفت ماه قبل از رونمایی آیفون‌های سال 2017 گفت در آیفون 8 (آیفون ایکس) خبری از تاچ آیدی قرار گرفته زیر صفحه نمایش نیست. او معتقد بود اپل در عوض، از یک سیستم جدید تشخیص چهره به منظور تامین امنیت این گوشی و احراز هویت کاربر استفاده خواهد کرد.

این پیش‌بینی در نهایت تبدیل به واقعیت شد. اپل برای رسیدن به هدف خود، شرکت RealFace را خریداری کرد. RealFace تا آن زمان توانسته بود یک سیستم تشخیص چهره فوق‌العاده دقیق با توانایی تشخیص شبیه‌ترین دوقلوها توسعه بدهد. این تنها یکی از پیش‌بینی‌های دقیق مینگ-چی کو بوده است.

تبلیغ جدید آیفون 10

او یک هفته قبل از توقف تولید آیفون 10 توسط اپل در نیمه سال 2018 به علت تقاضای پایین خبر داد. بر اساس گزارش‌ها، در نخستین ربع سال مالی جدید اپل، تنها 18 میلیون دستگاه آیفون ایکس به فروخته شده است، در حالی که وال استریت برای این بازه زمانی فروش 20 الی 30 میلیون دستگاه را پیش‌بینی کرده بود. بر اساس تجربه قبلی نمی‌توانیم به سادگی از کنار این صحبت مینگ-چی کو بگذریم.

اما اکنون در آخرین روزهای اولین ماه سال 2018 هستیم و تا رسیدن به نیمه‌های سال حدود پنج ماه باقی مانده است، پس طبیعی است اپل با انتشار یک تبلیغ جدید آیفون 10 تلاش کند میزان فروش آن را بهبود ببخشد. طبق ادعاهای این شرکت، توسعه برترین آیفون تا امروز، چندین سال زمان برده است، پس اپل به همین راحتی دست از سر توسعه بازار آن برنمی‌دارد.

دوربین پرچمدار سال 2018 اپل یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت آن محسوب می‌شود، به همین دلیل در تبلیغ جدید آیفون 10 تنها بر روی قابلیت‌های دوربین (سلفی) آن و قابلیت تازه معرفی شده Portrait Lighting مانور داده می‌شود.

ویدیوی تبلیغ جدید آیفون 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. دروغه دوربینه ایفون اصلا خوب نیست

  2. قبلا با ایفون عکس مینداختی کلاس داشت الان با هواوی هرچی تو اینستا ریخته همه با هواوی کار میکنن دیگه

  3. دیگه میونده چیکار کنه برای جذب مشتری