تعرفه اینترنت آسیاتک

تعرفه اینترنت آسیاتک برای استفاده از پیام رسان های داخلی کاهش یافت

تعرفه اینترنت آسیاتک برای استفاده از پیام رسان های داخلی کاهش پیدا کرد. شرکت انتقال داده های آسیاتک اعلام کرد کاربران پیام رسان های منتخب داخلی از این پس تنها یک سوم تعرفه اینترنت مصرفی را پرداخت می‌کنند.

روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک اعلام کرد در راستای افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی داخلی، کاربران از این پس می‌توانند برای استفاده از پیام رسان های داخلی منتخب شامل اپلیکیشن‌های سروش، بیسفون پلاس، آی گپ، جیک و پیک و لنزور، تنها یک سوم هزینه مصرفی اینترنت خود را پرداخت کنند.

تخفیف تعرفه اینترنت آسیاتک در راستای حمایت و توسعه فعالیت پیام رسان‌ها و شبکه های اجتماعی ایرانی، مطابق با مصوبه 265 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از تاریخ 28 دی 1396 به کاربران ارائه می‌شود. این اقدام باعث شده تا کاربران اینترنت این شرکت از این پس در استفاده از پیام رسان‌های اعلام شده، از تخفیف و مزیت‌های بیشتری نسبت به قبل بهره ببرند و نسبت به استفاده از اپلیکیشن‌های داخلی تشویق شوند.

نحوه محاسبه تعرفه اینترنت آسیاتک برای پیام رسان های داخلی

کاربران شرکت آسیاتک در صورت استفاده از پیام رسان های داخلی، تنها یک سوم تعرفه ترافیک خارجی را پرداخت خواهند کرد. در واقع هر سه مگابایت مصرف اینترنت در پیام رسان های داخلی منتخب، معادل یک مگابایت اینترنت بین‌المللی محاسبه می‌شود. همچنین روابط عمومی شرکت آسیاتک اعلام کرد که در راستای تشویق کاربران به استفاده از پیام رسان بیسفون پلاس، استفاده از این پیام رسان برای تمامی مشترکان آسیاتک از تاریخ 18 مرداد 1396 کاملا رایگان است. پیش از این، شرکت‌های مخابرات، همراه اول و رایتل نیز تعرفه‌های خود برای استفاده از پیام رسان های داخلی را کاهش داده بودند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. لعنت به پیام رسان ایرانی لعنت به همه چیزی که ایرانیه و ماله خاکه کشوره عزیزمون ایرانه
    حسابی مثبت بدین ها

    • بسم الله الرحمن الرحیم. تفکر غلط وفاسد دلها را میمیراند.امروز تمام دنیا علیه نابودی جمهوری اسلامی ایران متحد شده اند.ما که با خونمان در جنگ ودفاع مقدس دشمن را نابود کردیم ،امروز نباید اجازه دهیم با یک پیام‌رسان خارجی کشور را تهدید کنند.باید از پیام‌رسان های وطنی حمایت کنیم.

  2. ببینید چقدر قضیه مشخصه (واسه دزدی اطلاعات مردم) که این شرکت اومده گفته از مرداد 96 استفاده از بیسفون پلاس رایگانه!!!
    یعنی اینا اگه یه چیزی هم دستی به مردم بدن، محاله کسی بره سمت پیام رسان داخلی! اینا همه شون فکر میکنند که هنوز تو 20 سال پیش زندگی میکنیم و کسی متوجه چیزی نیست، زهی خیال باطل…

  3. آسیاتک مضخرفففف ترین ارائه دهنده اینترنته، خون منو کردن شیشه

  4. [از این پس می‌توانند برای استفاده از پیام رسان های داخلی منتخب شامل اپلیکیشن‌های سروش، بیسفون پلاس، آی گپ، جیک و پیک و لنزور، تنها یک سوم هزینه مصرفی اینترنت خود را پرداخت کنند.]

    پس بله چی شد!!!!!!!!!!

    ههههههههههه

    داداش فهمیدی رای فیک یعنی چی!

  5. نت فقط نت گوشی بقیش سوسول بازیه سریعه و همه جا همراهته

  6. ببین رایگانم کنید ما خر نیستیم البته یه عده مون که بیایم حریم ضخصی خودمونو با مخاطبامونو بدیم دست شما

  7. ای کوفت خاک تو سر اوپرالتور ها که اینجوری پشت مردمو ول میکنن