مجموعه عکس های اینستاگرامی از کمپرهای متقلب!

عکس های اینستاگرامی برای گرفتن تعداد لایک بیشتر باید متفاوت باشند. ایده برخی کاربران، ثبت تصاویر ماجراجویانه و نمایش جرات خود در خوابیدن در مکان‌های خطرناک است. درون یک صفحه اینستاگرامی با نام You Did Not Sleep There با این دسته از کاربران شوخی شده است.

هر چیزی که در اینستاگرام می‌بینید لزوما حقیقت ندارد. این روزها، کاربران زیادی تلاش می‌کنند به کمک عکاسی از بهترین زاویه ممکن و با استفاده از بهترین فیلترها، دیگران را به شگفت‌انگیز بودن زندگی خود قانع کنند! اگرچه ما تنها یک عکس زیبا از آن‌ها در این شبکه اجتماعی می‌بینیم، اما حقیقت این است که تصویر بارگذاری شده از بین صدها عکس ثبت شده انتخاب شده است.

در یک صفحه اینستاگرامی با نام “You Did Not Sleep There” (تو آنجا نخوابیدی) با دسته‌ای از کاربران این‌چنینی شوخی شده است. ایده این صفحه در سال 2015 به ذهن لوئیسا جفری (Luisa Jeffery) رسید. او که به همراه دوستان خود به سفر خارج از شهر رفته بود، از نحوه ثبت عکس های اینستاگرامی دوستانش متعجب شد. یکی از آن‌ها در سفر پیشنهاد داد تنها به منظور گرفتن عکس برای یک خرده‌فروشی باز، چادر را برپا کنند.

عکس های اینستاگرامی

لوئیسا متوجه شد بیشتر شگفتی‌هایی که در تصاویر اینستاگرامی دیده می‌شود تنها با هدف ثبت همان‌ها ایجاد شده و اتفاقی نبوده‌اند. از طرفی دیگر این صحنه‌ها محدود هستند. به عبارت دیگر در این نمونه، آن‌ها از چادر استفاده نکرده و آن‌ را تنها برای گرفتن عکس های اینستاگرامی برپا کرده‌اند.

لوئیسا بعد از برگشتن به خانه تصمیم گرفت با ایجاد یک حساب کاربری مخصوص در اینستاگرام، ترفندهای کمپرها برای گرفتن عکس های اینستاگرامی زیبا را زیر سوال ببرد. همانطور که از نام صفحه او مشخص است، منظور لوئیسا این است که آن افراد در کمپ‌های ادعا شده درون عکس نخوابیده و آن‌ها را تنها برای ثبت چند تصویر مخصوص شبکه‌های اجتماعی برپا کرده‌اند.

البته نه تنها لوئیسا، بلکه ما نیز می‌دانیم افراد ماجراجوی زیادی وجود دارند که با جرات تمام، در کمپ‌هایی خاص می‌خوابند، به همین دلیل تمامی عکس‌ های اینستاگرامی درون صفحه وی لزوما ساختگی نیستند. او تنها قصد دارد به شیوه‌ای متفاوت با دیگران شوخی کند. در ادامه گالری تصاویر قرار گرفته در صفحه اینستاگرامی او را مشاهده می‌کنیم.

گالری عکس های اینستاگرامی کمپرهای ماجراجو