فیس لیفت جیپ چروکی 2019

فیس لیفت جیپ چروکی 2019 در دیترویت معرفی شد

فیس لیفت جیپ چروکی 2019 رسما در نمایشگاه خودرو دیترویت 2019 معرفی شد. نسل جدید این خودرو SUV اینک از یک پیشرانه توربوشارژ جدید و تغییراتی اندک در ظاهر بیرونی برخوردار شده است.

شرکت خودروسازی جیپ با حضور در نمایشگاه خودرو دیترویت 2018،‌ از نسخه فیس لیفت خودرو SUV خود، یعنی چروکی همراه با یک پیشرانه بنزینی توربوشارژ شده معرف شد. این محصول در سال جاری میلادی به عرضه درخواهد آمد.

پیشرانه جدید جیپ چروکی،‌ در اصل یک پیشرانه 2.0 لیتری تزریق مستقیم توربوشارژ شده 4 سیلندر بنزینی است که قادر به تولید 266 اسب بخار انرژی و گشتاور 400 نیوتن‌متر است. این میزان دقیقا مشابه قدرت تولیدی توسط جدیدترین خودرو سری Wrangler جیپ است. گفته می‌شود دو پیشرانه تنفس طبیعی نیز برای این خودرو تدارک دیدهشده است که یکی از آن‌ها 2.4 لیتری با توان تولید 178 اسب بخار و دیگری 3.2 لیتری 6 سیلندر با توان تولید 267 اسب بخار است.

هر سه موتور، به یک گیربکس اتوماتیک 9 سرعته مجهز هستند و انرژی تولیدی را به هر 4 چرخ خودرو منتقل خواهند کرد. فیس لیفت جیپ چروکی 2019 از آنجایی که یک مدل میان دوره‌ای است، از تغییرات ظاهری زیادی برخوردار نیست. به طور مثال چراغ‌های جلوی آن از تغییرات کمی برخوردار شده و چراغ‌های نوربالا و نور پایین آن حالا به یکدیگر نزدیک‌تر شده‌اند. اگرچه با تماشای ظاهر جلوی این خودرو، ما به یاد خودرو جیپ کامپس نیز می‌افتیم، اما وقتی به طراحی داخلی چراغ‌های جلو می‌نگریم تفاوت آشکار است. این درحالیست که طراحی بخش پشتی خودرو از تغییرات بیشتری نسبت به قسمت جلو برخوردار است؛ به طروی که چراغ‌های پشتی تمام ال ای دی شده‌اند که حالا با ترکیب طراحی نسل پیش نمای زیبایی را به خود گرفته است.

در تیپ Overland چروکی جدید قلاب یدک کش کرومی است، در حالی که در تیپ Trailhawk این یدک کش به رنگ قرمز درآمده است. مدل Trailhawk حتی از سپر جلوی جدیدی بهره‌مند است که می‌تواند در شیب‌ها عملکرد به مراتب بهتری را نسبت به سایر تیپ‌های خودرو ارائه کند. علاوه بر این، تیپ Trailhawk‌ از دیگر قابلیت‌هایی نظیر صفحات فلزی ضربه گیر در زیر پیشرانه، فلاپ‌های بزرگ‌تر و تایرهای مخصوص آفرود بهره‌مند است و  فاصله کف خودرو در این مدل تا سطح جاده،‌ به 43 سانتی‌متر افزایش پیدا کرده است. گفته می‌شود فیس لیفت جیپ چروکی 2019 با 5 رینگ مختلف روانه بازار خواهد شد که سهم تیپ Overland از آن‌ها، یک رینگ 19 اینچی است.

فیس لیفت جیپ چروکی 2019

با ورود به داخل کابین چروکی جدید تغییرات زیادی را نمی‌توانیم مشاهده کنیم. طراحی اطراف نمایشگر سیستم اطلاع رسانی / سرگرمی بر روی داشبورد جلو اینک مشکی پیانویی است و اطراف دریچ‌های تهویه مطبوع و حتی بخش‌هایی از فرمان نیز به رنگ نقره‌ای مات درآمده است. همچنین در حدود 3 اینچ عرض فضای صندوق بار پشتی خودرو افزایش پیدا کرده است که به موجب آن،‌ ظرفیت کلی صندوق به 765 لیتر رسیده است.

قیمت فیس لیفت جیپ چروکی 2019

در حال حاضر جیپ رسما قیمت تیپ‌های مختلف فیس لیفت جیپ چروکی 2019 را اعلام نکرده است،‌ اما پیش‌بینی ما قیمت 25 هزار دلاری برای مدل پایه و قیمتی در حدود 40 هزار دلار برای دو تریم Trailhawk و Overland چروکی است.