هجوم کابران برای پیش خرید آیفون 6 ، سایت اپل را از دسترس خارج کرد !

پس از حدود دو سال انتظار برای یک صفحه نمایش بزرگ‌تر، پیش‌بینی شکست رکوردهای فروش پیشین، چندان دشوار نیست. امروز خبر رسید که روز جمعه، پیش خرید آیفون 6 یک رکورد جدید را به ثبت رسانده است.حجم درخواست‌های رسیده چنان بالا بود که حتی فروشگاه آنلاین اپل و تعدادی از اپراتورهای طرف قرارداد این شرکت به دلیل مشکلات فنی چندین بار از کار افتادند.

اپل پس از این مشکلات، در اطلاعیه ای اعلام کرد که «میزان درخواست‌ها بیش از هر زمان دیگری در گذشته بوده است.» البته این مشکلات کمی بعد از اطلاعیه رفع شده و کاربران توانستند سفارش خود را از سر بگیرند.

علاوه بر این موارد، پیش‌تر گفته می‌شد که هر دو مدل آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در روز 19 سپتامبر آماده ارسال به خریداران خواهد بود، ولی در آپدیت جدید فروشگاه اپل این زمان تغییر کرده و حالا مدل 4.7 اینچی آیفون در 7 تا 10 روز آینده و مدل 5.5 اینچی یا پلاس در سه تا چهار هفته آینده به دست مشتریان خواهد رسید.
مشکلات در تولید فبلت آیفون و همچنین درخواست‌های بالا از دلایل چنین تاخیری در فروش این محصول عنوان شده است.
با توجه به آنالیزها و بررسی‌های انجام شده، فروش آیفون 6 را می‌توان بزرگ‌ترین میزان فروش اپل در 38 سال اخیر برآورد کرد. اپل از کارخانه‌های تولیدی خواسته که حدود 70 تا 80 میلیون عدد دستگاه از آیفون‌های 6 را تا تاریخ 30 دسامبر تولید کنند؛ عددی که 30 تا 40 درصد بیش از میزان سفارش‌های مربوط به آیفون 5s و 5c می‌باشد.

منبع : Engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*