حیوانات در برف

تصاویری بسیار دیدنی از حیواناتی که برای اولین بار برف را تجربه کرده‌اند!

هوای برفی فوق‌العاده دل‌نشین و جذاب است، به همین دلیل نه تنها انسان‌ها، بلکه حتی حیوانات نیز از آن به وجد می‌آیند. در این مطلب چند عکس از حیوانات در برف را مشاهده می‌کنیم، با این تفاوت که آن‌ها، برای نخستین مرتبه در زمین برفی قرار گرفته‌اند.

شرایطی را در نظر بگیرید که بعد از دیدن آسمان صاف و یا شاید نیمه ابری در شب، به رخت خواب رفته‌اید، اما صبح بعد از برخواستن، زمین را پوشیده از برف می‌بینید، در حالی که بارش برق همچنان ادامه دارد. برخی از ما این شرایط را چندین مرتبه تجربه کرده‌ایم. چنین صحنه‌ای به اندازه‌ای شگفت‌انگیز است که هر مرتبه آن در خاطر انسان باقی می‌ماند.

اگر این احساس را هزار برابر کنید، می‌توانید حس تجربه کردن نخستین هوای برفی در طول عمر خود توسط یک حیوان خانگی را تجسم کنید. البته این عکس‌ها نشان می‌دهند گربه‌ها چندان حس خوبی نسبت به هوای برفی ندارند، ولی سگ‌ها از دیدن آن در پوست خود نمی‌گنجند.

اگر یک سگ هاسکی که طبیعت آن سرد و برفی است را بعد از تولد برای نخستین مرتبه در چنین هوایی ببرید، مطمئنا رفتار غیر منتظره‌ای را مشاهده خواهید کرد! در تصاویر زیر می‌توانید واکنش حیواناتی که برای اولین مرتبه در برف قرار گرفته‌اند را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. منک یه بار یه مورچرو انداختم تو برف اصلا تکون نخورد کف کرده بود

  2. سگ ردیف آخریه چه گل از گلش شکفته ?????

    تشکر، مطلب دوست داشتنی بود

  3. خدایی اون گربه های ردیف اول ببینید ??????

    چه نااااز تعجب کردن

  4. اینا برف دارن
    هاپو من برف نداره

  5. وااااای عالیه اون گیف سگه تو برف

  6. ما هم که اصلا برف به چشم ندیدم ده ساله ببینم از اینا بدتر میکنیم

  7. حیوون فقط پیشی!