نظر سنجی : آیا محصولات جدید اپل را می پسندید ؟

کنفرانس معرفی آیفون جدید امسال ، تفاوت های بسیاری با کنفرانس های قبلی اپل داشت.معرفی همزمان دو آیفون جدید در یک سو و همچنین رونمایی از اولین ساعت هوشمند این کمپانی در سوی دیگر را می توان از مهمترین تفاوت های این کنفرانس با کنفرانس های قبلی اپل دانست.به هر حال اپل با 3 محصول جدید به میدان آمده است.محصولاتی که در کل با آنچه از اپل دیده بودیم تفاوت دارد.

زبان طراحی جدید آیفون 6 ها و همچنین یک ساعت تازه وارد با کلی انتظار !

بله اپل یکی از پرطرفدار ترین کمپانی های دنیا است.آن هم طرفدارانی 2 آتشه که با جان دل از این کمپانی و محصولاتش حمایت می کنند.اما امسال داستان فرق می کند.اپل ریسک بزرگی کرده و با محصولاتی متفاوت با میدان آمده است.

آیفون 6 ها …

از آیفون های جدید شروع می کنیم ; امسال کمپانی اپل دو آیفون در سایز های 4.7 و 5.5 اینچی را با نام های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس معرفی کرده است.آیفون 6 در واقع ادامه نسل آیفون و آیفون 6 پلاس هم اولین فبلت کمپانی اپل به حساب می آید.هر دوی این محصولات از طراحی یکسان بهره می برند لبه های این گوشی ها منحنی شده و کمی باریک تر از نسل قبلی آیفون هستند.در مشخصات سخت افزاری هم ظاهرا هر دو گوشی تفاوت چندانی با هم ندارند.

iphone-6-and-iphone-6-plus-hands-on-gadgetnews.net-4

اما از لحظه معرفی آیفون های جدید و حتی قبل از آن و بر اساس تصویر های لو رفته از آنها ، انتقادات شدیدی به طراحی جدید این محصولات شده بود و همچنان ادامه دارد.طبق نظر سنجی ها و کامنت های کاربران در وب سایت های مختلف هم می توان عدم رضایت مشتریان را از طراحی آیفون های جدید مشاهده کرد.البته تمام این موارد و میزان محبوبیت این محصولات در نهایت زمانی مشخص خواهد شد که به دست کاربران رسیده و از نزدیک تست شوند.اما به هر حال آیفون های جدید اپل فعلا در وضعیت مناسبی از سوی کاربران قرار ندارند.

اپل واچ

به سراغ ساعت هوشمند اپل واچ می رویم ، محصولی که کمی دیر معرفی شد.اکنون کمپانی های زیادی ساعت های هوشمند خود را به بازار عرضه کرده و حتی کمپانی هایی نظیر سامسونگ ، ال جی و پبل ، چند نسل از این نوع محصولات را ارائه کرده اند.پس اپل در این بازار با رقبای سرسختی روبرو است ، محصولاتی نظیر موتورولا موتو 360 ، ال جی G Watch R ، سامسونگ Gear s و محصولات دیگر کمپانی ها نظیر سونی ، ایسوس و پبل.

apple-watch-hands-on-sg14

اما دست کم از لحاظ طراحی نمی توان زیاد روی ساعت هوشمند اپل حساب باز کرد، هرچند که اپل این ساعت ها را در طرح هایی بسیار متنوع معرفی کرده است.در بخش سخت افزار هم عمر کم باتری فعلا از همه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.هرچند که هنوز بسیاری سوالات در مورد این محصول بی پاسخ مانده و باید منتظر عرضه رسمی آن به بازار باشیم.

به هر حال این خلاصه ای از وضعیت محصولات اپل در زمان فعلی است.به هیچ وجه قصد تخریب و ضعیف جلوه دادن این کمپانی را نداریم و در این مقاله فقط به شواهد موجود اتکا کرده ایم.باز هم اعلام میکنیم که تمام انتقادات وارد شده به این محصولات جدید تنها زمانی مشخص خواهد شده که آن ها را از نزدیک مورد بررسی قرار دهیم.

در کل بزرگترین ایرادی که اکنون کاربران به هر 3 محصول جدید اپل می گیرند بخش طراحی ظاهری و زیبایی آن هاست.موردی که نباید فراموش کنیم بخش زیادی از آن به سلیقه فردی بر میگردد و کلی نیست.

بیایید تکلیف را روشن کنیم !

در ادامه با یک نظر سنجی هر سه محصول جدید ، آیفون 6 ، آیفون 6 پلاس و اپل واچ را به رای گذاشته ایم تا بدانیم شما چه نظری در مورد این محصولات دارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. ایفون بعد از مدل 4s دیگه معنا نداره.

  2. اما ساعتش باتري ضعيفي داره
    باتري ساعتو بايد كلا يه سيستم ديگه ميزاشت ، مثلا نوري

  3. عالی هستن عاااالی
    طراحی ایفون که بینظیره

  4. به نطر من کسی که فقط دنبال کارای باشه میتونه با کمترین هزینه یک گوشی اندرویدی هم رده ایفون داشته باشه فقط ظاهر گوشی عوض شده ولی سخت افزاری هیچ تغییری نکرده اگر یک گوشی با دوربین بالا در حد 16 به بالا و رم 3 یا 4 و رزولیشن بالا وباطری 3200 به بالا و….. اونموقع است که بگی ایفون در حال حاضر حرف نداره الان با این مشخصات پایین ارزش 700 و 800 دلار هزینه کردنو نداره

    • وقتی اپل با همین رم هنگ نمیکنه چرا رم رو بییشتر کنه؟ رم رو سامسونگ زیاد میکنه چون با چهار تا برامه در حجال اجرای سنگین هنگ میکنه.
      کیفیت وربین 8 اپل همین الان هم از 16 سامسونگ s5 بهتره.کافیه بات هر دو عکس بگیری

      • بله درسته ولی با این پولی که هرینه میکنی دوربین 8 وبقیه سخت افزارش ارزشی نداره فقط داری هزینه برندشو میدی میتونست سخت افزار قوی ای استفاده کنه که همون سخت افرا یک سال پیشه

        • درباره ی دوربین دوست عزیز باهات هم عقیده نیستم، یک قانون است در دوربین که با اندازه سنسور مساوی، تعداد مگا پیکسل بیشتر مساوی با نویز بیشتر عکس در شب، چون حساسیت یا ایزو عکس در شب بالاتره درنیجه تراکم پیکسل بیشتر روی سنسور های مجاور هم نویز ایجاد میکنه! حتی همین مقدار کم بزرگتر شدن سنسور ایفون بهتون قول میدم عملکرد توی نور کم رو خیلی بهتر میکنه! پس به نظر من واقعا 8 مگا پیکسل کافی و خوب است! چون بیشتر از اون مساوی نویز بیشتر در شب! عکاسی دوتا گوشی رو در نور روز روشن مقایسه کنی به نتیجه اشتباه میرسی چون حداقل نصف عکس هایی که میگیری که در اتاق و … است مطمئن باش نور اونقدر کافی نداری تا از حداکثر وضوح مگاپیکسلی گوشیت استفاده کنی! میتونم برات مثال بیارم که دوربین های دیجیتال با قیمت های گزاف مگاپیکسل بالایی ندارن که یکی از دلایلش همینی بود که خدمت گلت گفتم،
          ضمن اینکه مگا پیکسل بیشتر مساوی حجم بشتر عکس ها و طولانی شدن لود عکس و همچنین سخت تر و کندتر شدن ادیت عکس، به نظر من دوربینهای 43 مگاپیکسلی که نوکیا میزد یک ایده احمقانه بود! چون حتی در بهترین شرایط چند دقیقه لود عکس طول میکشید!

        • دوست عزیز .
          شعار اپل اینه:ما نمیخواهیم گوشی جدید تولید کنیم .ما میخواهیم گوشی قبل را بهتر کنیم

  5. به نظر من که اپل دیگه اون اپل سابق نیست

    • دوست عزیز متاسفانه همون اپل است با سیاست های بدش! به نظر من ایفون باید ضد اب می بود! ولی وقتی با همین شرایط پیش فروشش پر میشه! ضد اب بودن رو نگه میداره برای سال بعد! البته مشابه همین کارم سامسونگ روی نوت 4 کرد!