هیوندای النترا تولید داخل

قیمت هیوندای النترا تولید داخل توسط کرمان موتور اعلام شد + شرایط پیش فروش

شرکت کرمان موتور قیمت هیوندای النترا تولید داخل با مدل 1397 را برای اولین بار اعلام کرد. همچنین شرایط پیش فروش النترای داخلی با تحویل تیر 97 به متقاضیان ارائه شده است.

شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی محصولات هیوندای کره در ایران ، عرضه خودروی هیوندای النترا (Hyundai Elantra) با تولید داخلی را به زودی آغاز می‌کند. در همین راستا این شرکت قیمت النترا فیس لیفت تولید داخلی با مدل 97 را معادل 147 میلیون و 900 هزار تومان اعلام کرده است.

حسن اکبری، مدیر بازاریابی و فروش کرمان موتور در این رابطه اظهار کرد که هیوندای النترا تولید داخل از نظر امکانات و تجهیزات رفاهی تفاوتی با مدل وارداتی ندارد و تنها فرق آن با نمونه سفارش اروپا، حذف ایربگ زانوی راننده است. این خودرو به صورت CKD با داخلی‌سازی بیش از 20 درصد در خط تولید کرمان موتور قرار گرفته و سری اول آن از تیرماه سال آینده به خریداران تحویل داده می‌شود.

کرمان موتور در روز گذشته بخشنامه ثبت نام النترای تولید داخل را به نمایندگی‌های خود در سراسر کشور ارسال کرده است که در ادامه، جزئیات آن را مشاهده می‌کنید:

شرایط پیش فروش هیوندای النترا تولید داخل – بهمن 96

خودروقیمت نهاییپیش پرداختسود مشارکتسود انصرافسود تاخیر در تحویل خودروزمان تحویل
Elantra اتوماتیک فول مدل 1397147 میلیون و 900 هزار تومان70 میلیون تومان16 درصد15 درصد2.5 درصد ماهیانهتیر 97
17 درصدمرداد 97
18 درصدشهریور 97
  • این بخشنامه از تاریخ 1 تا 22 بهمن 96 اعتبار دارد.
  • خودرو مدل 1397 است.
  • وضعیت سند آزاد است.
  • باقی‌مانده وجه خودرو در زمان صدور دعوتنامه دریافت می‌شود.
  • کلیه هزینه‌ها، مالیات‌ها، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌هایی که قانون پرداخت آن را بر عهده مشتری گذاشته، بر اساس تعرفه‌های سال 1396 محاسبه شده است. بدیهی است در صورت تغییر قوانین و نرخ‌ها در زمان تحویل خودرو، پرداخت مابه‌التفاوت آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. شبیه 206 یکم عریض تر و طویل تر

  2. ما که از این پولا نداریم
    هر کی داره مبارکش