خودرو مفهومی نیسان ایکس موشن

رونمایی از خودرو مفهومی نیسان ایکس موشن در نمایشگاه خودرو دیترویت

نیسان ایکس موشن (Nissan Xmotion) یک خودرو شاسی بلند مفهومی است که در نمایشگاه خودرو دیترویت 2018 معرفی شد. این خودرو لوکس می‌تواند آینده‌ی طراحی محصولات نیسان ژاپن را نمایان کند.

شرکت نیسان چند هفته قبل پیش‌نمایشی نامفهوم را از یک خودرو مفهومی منتشر کرد که هیچ جزئیاتی از آن نمایان نبود. این خودروساز ژاپنی با حضور در نمایشگاه خودرو دیترویت 2018 رسما از این اتومبیل مفهومی با نام ایکس موشن پرده برداری کرد که می‌تواند سبک جدیدی از سواری را در اختیار سرنشینان خود قرار دهد.

خودرو مفهومی نیسان ایکس موشن

نیسان ایکس موشن ، یک خودرو مفهومی شاسی بلند است که بیشتر به جای آنکه یک مدل کانسپت باشد، شبیه به اتومبیل های به تولید انبوه رسیده می‌ماند. اگرچه هنوز مشخصات فنی این مدل از سوی سازنده مشخص نشده است، اما نیسان تایید کرده است که از این طرح و مفهوم در طراحی و ساخت خودروهای آینده خود نهایت استفاده را خواهد کرد تا بتواند در بین خودروسازان برجسته جهان، حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

کابین نیسان ایکس موشن شبیه یک سفینه فضایی

با ورود به داخل کابین نیسان ایکس موشن ، طراحی بسیار جذاب و مدرنی را می‌توانیم مشاهده کنیم که نیسان رنگ و بوی لوکس به آن بخشیده است. البته به خاطر رعایت لوکس و پیشرفته بودن کابین، در سه ردیف ایکس موشن تنها 6 نفر می‌توانند بنشینند. اگر این میزان از لوکس بودن نیز برای شما کافی نیست، می‌توانید ردیف سوم صندلی‌ها را حذف کرده تا خودروی شما از تنها از 4 صندلی برخوردار باشد و در بین آن‌ها یک پنل چوبی شکیل تعبیه شود. این پنل نمایش بسیار زیباتری را به داخل نیسان ایکس موشن می‌بخشد که می‌تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند.

خودرو مفهومی نیسان ایکس موشن

متاسفانه نیسان هنوز هیچ سخنی از زیر کاپوت این خودرو مفهومی لوکس نکرده است، بنابراین ما نمی‌دانیم که سیستم محرکی در این خودرو به کار رفته است؛ با این حال انتظار می‌رود نیسان از یک سیستم محرک تمام الکتریکی یا شاید پلاگین هیبریدی برای نیسان ایکس موشن استفاده کند. در نظر داشته باشید که هر طرح مفهومی لزوما به تولید نمی‌رسد و می‌تواند تنها نمایی از آینده‌ی یک شرکت را به تصویر بکشد. شاید همین قضیه برای Xmotion نیز صدق کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. چون دستم بهش نمیرسه باید بگم بدرد نمیخوره…شبیه ماهیتابه دانشجوها بعد غذا میمونه…مرگ بر آمریکا و همه ی دنیا…ما خوبیم…

  2. ای بابا چرا من اصلا خواب ندارم؟؟؟
    یه جا خوندم ادم های باهوش شب زنده دارن وخوابشون نمیبره

  3. داشبردش شبیه اشپز خونه ساختمونه دیپلماته ساسان در محله ولنجک هستش

  4. قیافه ش چه عظمتی داره بی پدر

  5. شبیه تانکه آدم ازش میترسه

  6. نیسان اونا و نیسان ما