نمایشگاه MWC 2018

چه گوشی هایی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهند شد؟ از گلکسی S9‌ تا ال جی G7

با توجه به نزدیکی نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا، شاید برای شما هم جذاب باشد بدانید چه گوشی هایی در کنگره جهانی موبایل امسال معرفی خواهند شد. در ادامه می‌توانید لیستی از این گوشی ها را مشاهده کنید.

همین چند روز پیش بود که شاهد برگزاری نمایشگاه CES 2018 بودیم. در این رویداد جهانی سازندگان لوازم الکتریکی جدیدترین محصولاتشان را از اتومبیل های خودران گرفته تا مسواک برقی و اجاق گاز هوشمند با خود به این نمایشگاه آورده بودند تا در معرض دید همگان قرار دهند. حال به برگزاری نمایشگاهی نزدیک می‌شویم که کنگره جهانی موبایل نام دارد و از 26 فوریه الی 1 مارس (7 الی 10 اسفند ماه) در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد.

برخلاف CES (که شما طیف گسترده‌ای از لوازم الکتریکی را می‌توانستید ببینید)، کنگره جهانی موبایل با به اختصار MWC بیشتر بر روی تکنولوژی های موبایلی متمرکز است. هر سال این نمایشگاه میزبان برجسته‌ترین شرکت‌های گوشی ساز جهان است تا از آخرین محصولاتشان پرده برداری کنند. هنوز به طور واضح مشخص نیست که در نمایشگاه MWC 2018 چه گوشی هایی معرفی خواهند شد، اما با توجه به شایعات منتشر شده تا به امروز می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره کرد. در ادامه قصد داریم به معرفی تمامی محصولاتی که قرار است تا چند هفته دیگر در این نمایشگاه معرفی شوند بپردازیم. با ما همراه باشید.

سامسونگ

نمایشگاه MWC 2018

گلکسی اس 9 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی می‌شود

کنگره جهانی موبایل همیشه یکی از بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین رویدادها برای شرکت سامسونگ بوده است و امسال نیز از سایر سالها مستثنا نخواهد بود. انبوه طرفداران انتظار دارند سامسونگ در این رویداد از نسل جدید پرچمداران سری Galaxy S خود یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس پرده برداری کند. شایعات می‌گویند که این دو محصول در روز افتتاحیه MWC معرفی خواهند شد و بهبودهایی را نسبت به خانواده گلکسی اس 8 دریافت کرده‌اند.

سامسونگ همچنین به گفته‌ی شایعات در حال کار بر روی یک گوشی تاشو است، اما بعید به نظر می‌رسد هنوز آماده‌ی قرار گرفتن در معرض دید عموم نشده است،‌ یا حداقل شکل نهایی خودش را پیدا نکرده است. گوشی‌ها به کنار، سامسونگ یک تبلت پریمیوم جذاب را نیز در نمایشگاه MWC سال گذشته به نام گلکسی تب اس 3 معرفی کرد. هنوز مشخص نیست که آیا آن‌ها امسال می‌خواهند نسخه به‌روز شده‌ی گلکسی تب S3 را امسال معرفی کنند یا خیر!

ال جی

نمایشگاه MWC 2018

ال جی جی 5 و جی 6 هر دو در نمایشگاه‌های MWC 2016 و 2017 معرفی شدند تا ما با اطمینان بگوییم در کنگره جهانی موبایل امسال شاهد رونمایی از نسل جدید گوشی های سری G ال جی، گوشی ال جی جی 7 خواهیم بود. البته در سمتی دیگر، با توجه به گفته‌های Jo Seong-Jin، مدیرعامل ال جی الکترونیکس، این احتمال وجود دارد که عرضه G7 با تاخیر همراه شود. وی در نمایشگاه CES‌ امسال عنوان کرده بود:

ما یک گوشی هوشمند جدید را زمانی که به آن نیاز باشد معرفی می‌کنیم. اما عرضه آن فقط به خاطر رقابت با سایر گوشی‌سازها نخواهد بود.

هنوز هیچ تصویری از گوشی LG G7 به بیرون درز پیدا نکرده است تا بتوانیم تصوری از آن در ذهن داشته باشیم، با این حال برخی از قابلیت‌های آن توسط شرکت ال جی تایید شده است.

سونی

نمایشگاه MWC 2018

سال گذشته، کنفرانس مطبوعاتی سونی در MWC به پرده برداری از گوشی سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم، همراه با یک نمایشگر 4K HDR، بدنه‌ی فلزی ضد آب و بهترین دوربین ساخت شرکت سونی در طول تاریخ اختصاص یافته بود. برای سال 2018 نیز سونی شاید بخواهد یک پرچمدار دیگر را در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا معرفی کند.

به ادعای شایعات نام این گوشی که در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد شد، سونی اکسپریا ایکس زد پرو خواهد بود. این می‌تواند نخستین گوشی سونی مجهز به دوربین دوگانه پشتی و یک نمایشگر با نسبت ابعاد 18:9 در قسمت جلویی باشد. علاوه بر این، نمایشگر گوشی جدید سونی نیز از نوع OLED خواهد بود. سونی بارها اقدام به تولید تلویزیون های OLED کرده است، اما برای یک گوشی هوشمند، این می‌تواند نخستین بار باشد. شایان ذکر است که این شایعه توسط هیچ یک از منابع تامین کننده سخت افزاری قابل اعتماد تایید نشده‌اند، پس می‌تواند حاوی اغراق باشد.

از آنجایی که سونی به تازگی سه گوشی پایین رده معرفی کرده است، ما انتظار نداریم محصولاتی از این رده در نمایشگاه MWC از سوی این غول ژاپنی معرفی شوند.

لنوو / موتو

نمایشگاه MWC 2018

بر اساس جدیدترین شایعات، لنوو قصد دارد گوشی های جدید برند موتو را در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا معرفی کند. شاید یکی از محصولاتی که حدس زدن نام آن آسان باشد، موتو G6 باشد. به عنوان یک محصول از خانواده G، انتظار می‌رود موتو جی 6 یک گوشی رده ابتدایی یا میان رده باشد. همچنین یک مدل رده بالاتر به نام موتو G6 Plus و حتی یک مدل ارزان‌تر از جی 6 به نام موتو جی 6 پلی را نیز می‌توانیم در این رویداد جهانی ملاقات کنیم.

با توجه به اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده، امسال لنوو از گوشی های پرچمدار موتو زد 3 و موتو زد 3 پلی نیز پرده برداری خواهد کرد، اما معرفی آن‌ها در نمایشگاه MWC 2018 انجام نمی‌شود و شاید در تابستان پیش رو در معرض دید عموم قرار گیرند. بنابراین تنها اعضای جدید خانواده موتو G در این رویداد معرفی خواهند شد.

هواوی

نمایشگاه MWC 2018

هواوی گوشی های پی 10 و پی 10 پرو خود را در کنگره جهانی موبایل سال گذشته معرفی کرد. یک سال گذشته است و حال انتظار داریم غول گوشی‌ساز چینی با جایگزین این دو محصول، یعنی هواوی پی 11 و هواوی پی 11 پرو پا به این نمایشگاه بگذارد؛ اگرچه بر اساس اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده تغییرات جزئی نسبت به نسل گذشته در این محصولات به وجود آمده است.

طی هفته‌های گذشته اطلاعات تایید نشده‌ای به دست ما رسیده است که نشان می‌دهد این کمپانی احتمالا خودش را برای معرفی 3 گوشی جدید با نام‌های هواوی پی 20 ، هواوی پی 20 پلاس و هواوی پی 20 پرو آماده می‌کند که همگی به دوربین سه گانه پشتی مجهز هستند.

نوکیا / اچ ام دی گلوبال

نمایشگاه MWC 2018

اچ ام دی گلوبال، خانه‌ی جدید گوشی های نوکیا، متعهد شده است که در نمایشگاه MWC 2018 خبرهای جذابی را اعلام خواهد کرد. در حالی که هنوز مشخص نیست چه گوشی‌هایی از سوی آن‌ها معرفی خواهد شد، اما ما انتظار عرضه یک گوشی بالارده به نام نوکیا 9، یک گوشی پایین رده به نام نوکیا 1 و همچنین نسخه جدیدی از گوشی نوکیا 3310 با اتصال 4G را خواهیم داشت.

اچ تی سی

نمایشگاه MWC 2018

همراه با رونمایی رسمی از گوشی اچ تی سی یو 11 پلاس، شانس آنکه بتوانیم با محصولات جدید شرکت اچ تی سی در نمایشگاه MWC 2018 ملاقات کنیم کم است. در واقع، ما مطمئن نیستیم که اصلا آن‌ها برنامه‌ای برای معرفی گوشی هوشمندی در این رویداد جهانی داشته باشند، همانطور که می‌توانید ببینید تنها لوگو Vive بر روی سایت این کنگره قرار گرفته است.

با این حال انتظار می‌رود مدیرعامل اچ تی سی، چر وانگ با حضور در این نمایشگاه سخنرانی داشته باشد.

شیائومی

نمایشگاه MWC 2018

شیائومی به تازگی دعوتنامه‌های کنفرانس خبری خود در نمایشگاه MWC 2018 را برای اصحاب رسانه ارسال کرده است. انتظار می‌رود آن‌ها از یک گوشی پرچمدار در این رویداد بزرگ جهانی پرده برداری کنند. نباید غافلگیر شویم اگر که با گوشی شیائومی می 7 در این رویداد ملاقات کردیم. علاوه بر این، شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی میان رده با عمر باتری فوق‌العاده به نام شیائومی می میکس 3 نیز هست.

بلک بری / آلکاتل

در CES گذشته، آلکاتل از یک نام جدید برای گوشی های هوشمند خود همراه با چند سخت افزار جدید پرده برداشت. شاید MWC میزبان به طور معمول میزبان گوشی های آلکاتل نباشد، اما ما می‌توانیم انتظار ملاقات با گوشی تازه معرفی شده آن‌ها یعنی آلکاتل 3C را در کنگره جهانی موبایل 2018 داشته باشیم.

همچنین ما خوشحال می‌شویم اگر بلک بری از نسخه جدید گوشی بلک بری کی وان خود که سال گذشته در طول همین نمایشگاه معرفی کرده بود، پرده برداری کند. هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و ما تنها به این موضوع امیدواریم.

ایسوس

نمایشگاه MWC 2018

ایسوس چندین بار گوشی های هوشمند اصلی خودش را در نمایشگاه MWC معرفی کرده است، اگر چه ما بعید میدانیم امسال نیز همان رویه را در پیش بگیرند. از آنجایی که گوشی های خانواده ایسوس زنفون 4 در نیمه دوم سال 2017 معرفی شدند، به نظر این نمایشگاه برای معرفی گوشی های زنفون 5 زود است. به هر ترتیب معرفی هرگونه سخت افزار جدیدی از سوی ایسوس برای ما جذاب خواهد بود؛ به خصوص اینکه نام آن‌ها در لیست شرکت کنندگان MWC‌ امسال دیده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. منتظر خبر های خوبی از نمایشگاه هستیم .احتمالا باید باز هم خبر های خوبی از ال جی میرسه که فقط منتظر شنیدنشون هستیم .

  2. منتظر پوشش دادن خوبتون هستیم