لوازم خانگی متصل ال جی

لوازم خانگی متصل ال جی با فناوری ThinQ آشپزخانه‌های آینده را لذت‌بخش می‌کنند

لوازم خانگی متصل ال جی با استفاده از فناوری ThinQ شامل یخچال InstaView، اجاق گاز EasyClean و ماشین ظرفشویی QuadWash، شبکه‌ای متصل و هماهنگ را در آشپزخانه‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

شرکت ال جی الکترونیکس در نمایشگاه CES 2018، چشم‌انداز خود از آشپزخانه هوشمند تحت شبکه (متصل) را به نمایش گذاشت. آشپزخانه‌ای که نیازهای مشتریان را پیش‌بینی کرده و زمان آماده‌سازی غذا را کم می‌کند. این آشپزخانه با دارا بودن لوازمی مثل یخچال InstaView ThinQ، اجاق گاز و فر EasyClean و ماشین ظرفشویی QuadWash ال جی علاوه بر افزایش بازدهی و کارایی به شما اجازه می‌دهد بدون استرس و نیاز به استفاده از دست، غذای روزانه خود را آماده کنید و به علاوه زمان بیشتری را به خود و خانواده اختصاص دهید.

یخچال InstaView ThinQ ال جی مجموعه‌ای از فناوری‌های پیشرفته را به همراه آسایش و کارایی بالا در خود گنجانده است. این یخچال نمایشگر 29 اینچی LCD دارد که با دو ضربه از نمایشگر کامپیوتر به شیشه شفافی برای دیدن داخل یخچال تبدیل می‌شود. این یخچال هوشمند ال جی به شما دستور غذاهای خوشمزه بر اساس چیزهایی که در یخچال موجود است ارائه می‌دهد تا پاسخی نهایی به پرسش‌ روزانه ما یعنی «شام چه چیزی بخوریم» بدهد. وقتی که دستور غذایی مورد نظر انتخاب شد، یخچال به طور خودکار اطلاعات را از طریق الکسا به فر ارسال می‌کند و به سرآشپز با فرمان صوتی راهنمایی می‌کند که هر مرحله از طبخ غذا را چطور انجام دهد تا آشپزخانه و محیط آشپزی بی‌نظم و به هم ریخته نباشد. کاربران می‌توانند به طور مستقیم از روی یخچال InstaView ThinQ با وسیله آمازون موزیک، iHeartRadio و دیگر سرویس‌های پخش موسیقی به آهنگ‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته و به آنها گوش دهند تا تجربه آشپزی و صرف غذا برایشان لذت‌بخش‌تر شود.

لوازم خانگی متصل ال جی

همچنین، یخچال InstaView ThinQ سیستم مدیریت غذای یکپارچه‌ای از طریق پلتفرم webOS ال جی و فناوری تشخیص صدای الکسا دارد. برچسب (تگ) هوشمند به شما امکان افزودن استیکر، برچسب و تاریخ انقضای خوراکی‌های موجود در یخچال هوشمند را می‌دهد و با نزدیک شدن به تاریخ انقضای یک ماده غذایی شما را باخبر می‌کند. وقتی به فروشگاه برای خرید مواد غذایی می‌روید، می‌توانید از طریق تلفن هوشمند متصل خود محتوای یخچال را چک کنید و با مشاهده تصاویری که دوربین زاویه گسترده با نمای پانوراما که داخل یخچال InstaView ThinQ تعبیه شده اطلاعات لازم برای خرید مواد مورد نیاز را به دست آورید.

تنوع بالایی از خدمات با لوازم خانگی متصل ال جی

لوازم خانگی متصل ال جی مجهز به هوش مصنوعی و وای فای از طریق مشارکت با شرکت‌های Innit و SideChef تنوع بالایی از خدمات را برای کاربران مهیا می‌کنند. فر EasyClean ال جی با اتصال به برنامه کاربردی مناسب می‌تواند اطلاعات دستور غذا را به صورت بی‌سیم و خودکار دریافت کند و مرحله پیش گرمایش با دمای خاص و مدت زمان مشخص را شروع نماید. وقتی فر (مجهز به پوشش لعابی پیشرفته هیدروفیلی) نیاز به تمیز شدن داشت اعلانی به صورت خودکار به تلفن هوشمند صاحب‌خانه ارسال می‌کند. علاوه بر این، هنگامی که از اجاق گاز برای آشپزی استفاده می‌کنید، هود روی گاز و لامپ نیز به صورت خودکار روشن می‌شوند.

لوازم خانگی متصل ال جی

برای این که تمیز کردن ظروف بهتر مدیریت شود، اجاق گاز EasyClean اطلاعات مرتبط را به ماشین ظرفشویی QuadWash ال جی ارسال می‌کند تا برنامه شست‌وشوی بهینه را بر اساس غذایی که طبخ می‌شود تنظیم کند. مثلا ماشین ظرفشویی هوشمند برنامه شست‌وشوی طولانی‌تری را با آب داغ برای ظروف چرب نسبت به یک ظرف سبزیجات سبک انتخاب می‌کند. فناوری QuadWash ال جی از 4 بازوی افشانه آب با حرکات مختلف تشکیل شده که شست‌وشوی ظروف در هر ابعاد و شکلی را خیلی سریع و دقیق انجام می‌دهد. عملکرد ماشین ظرفشویی QuadWash و فر EasyClean می‌توانند با استفاده از فرمان صوتی و روبات هاب کلویی (CLOi) ال جی نظارت شوند.

لوازم خانگی متصل ال جی

آقای Song Dae-hyun، رئیس بخش لوازم خانگی و محصولات تهویه هوای ال جی می‌گوید:

اتصال و هماهنگی در لوازم خانگی هوشمند آشپزخانه ال جی، آشپزی و روش‌های غذا درست کردن را متحول خواهند کرد. ال جی با استفاده از هوش مصنوعی در آشپزخانه و با ساده‌سازی روند آماده کردن غذا و تمیز کردن ظروف از ابتدا تا پایان کار، کیفیت زندگی را از طریق ارائه راهکارهای نوآورانه برای مشکلات روزمره آشپزخانه، بالاتر خواهد برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*