هواوی در نمایشگاه CES 2018

هواوی در نمایشگاه CES 2018 ؛ میت 10 پرو جزو بهترین محصولات نمایشگاه شد

شرکت هواوی در نمایشگاه CES 2018 لاس وگاس حضور پررنگی داشت و همکاری‌های تجاری جدید خود با شرکت‌های معروف را رسانه‌ای کرد. همچنین گوشی هواوی میت 10 پرو جوایزی را در این نمایشگاه به خود اختصاص داد.

هواوی در نمایشگاه CES 2018 حضور فعالی داشت. این حضور در سایه عرضه گوشی‌های جدید سری Mate 10 و موفقیت اخیر این سری از گوشی های پرچمدار در بازارهای جهانی، مورد استقبال چشم‌گیر بازدیدکنندگان نمایشگاه CES 2018 قرار گرفت.

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی در سخنرانی خود در این نمایشگاه گفت:

هواوی رشد قابل توجهی در بازارهای جهانی داشته است و تلاش هواوی این است که این رشد در بازارهایی مانند بازار آمریکا نیز ادامه‌دار باشد. هواوی قصد دارد به زودی عرضه محصولات خود را در فروشگاه‌های آنلاین بزرگ آمریکا مانند Best Buy ، Amazon ، Newsegg و غیره توسعه دهد و با توجه بیشتری به بازار آمریکا به جنگ با رقبای خود در بازار گوشی های هوشمند بپردازد.

هواوی در نمایشگاه CES 2018 همکاری تجاری خود با چند شرکت صاحب‌نام را رسانه‌ای کرد که از این جمله می‌توان به همکاری هواوی با برند محصولات لوکس مونت بلان (Mont Blanc) اشاره کرد. این برند به زودی یک کیس چرمی ویژه برای گوشی هواوی میت 10 پرو (HUAWEI Mate 10 Pro) که به رنگ مشکی است به بازار چین عرضه خواهد کرد. به علاوه HUAWEI در CES 2018 همکاری تجاری خود با دو شرکت IMAX و Xerpi در حوزه توسعه تکنولوژی‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی VR/AR را نیز اعلام نمود. بر همکاری پیشین و مسبوق به سابقه هواوی با پورشه دیزاین (PORSCHE DESIGN) هم در این نمایشگاه همچنان تاکید شد.

حضور هواوی در نمایشگاه CES 2018 مورد توجه رسانه‌های تخصصی حوزه تلفن همراه هم قرار گرفت و از این حیث هواوی موفق به دریافت چند نشان ارزشمند در CES 2018 از این رسانه‌های تخصصی گردید که در ادامه به سه نمونه از آنها اشاره می‌شود:

جوایز گوشی پرچمدار هواوی در نمایشگاه CES 2018

Tech Radar گوشی Huawei Mate 10 Pro را به عنوان بهترین گوشی هوشمند یا Best Smart Phone نمایشگاه معرفی کرد.

هواوی در نمایشگاه CES 2018

همچنین Android Central گوشی Huawei Mate 10 Pro را به عنوان انتخاب برتر یا Top Pick نمایشگاه CES 2018 معرفی کرد.

هواوی در نمایشگاه CES 2018

به علاوه Android Police هم گوشی Huawei Mate 10 Pro را به عنوان یکی از بهترین محصولات نمایشگاه یا Best of CES انتخاب و معرفی نمود.

هواوی در نمایشگاه CES 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. دیگه چند جا باید بگن بهترین گوشیه که انوایی که میگن چینیه ایمان بیاورند؟

  2. هیچی به آیفون نمیرسه. تکرار می کنم میت 10 از آیفون بهتره

  3. فقط آیفون و گلکسی ها اس و نوت سامسونگ بقیه کمپانیا تو پس زمینه تو گل گیر کردن?