مدل جدید ال جی وی 30

مدل جدید ال جی وی 30 با قابلیت‌های هوش مصنوعی بهبودیافته‌تر در MWC 2018 معرفی می‌شود

شایعات حاکی از عرضه یک مدل جدید ال جی وی 30 با نام LG V30+ a در نمایشگاه MWC 2018 هستند. ظاهرا این نسخه ارائه کننده قابلیت‌های هوش مصنوعی بهبودیافته‌تر برای رقابت با بزرگانی نظیر اپل و سامسونگ است.

نام مدل جدید ال جی وی 30 ظاهرا V30+ a‌ است

به نقل از یک گزارش جدید، ال جی شاید از یک مدل جدید ال جی وی 30 در نمایشگاه MWC 2018 پرده برداری کند. منابع نزدیک به Korea Herald‌ اعلام کرده‌اند که این گوشی بهبود یافته از قابلیت‌های هوش مصنوعی مدرن‌تری برخوردار است و با نام V30+ a به عرضه درخواهد آمد. این رسانه کره‌ای البته هیچ سخنی در مورد قابلیت‌های هوش مصنوعی به زبان نیاورده است،‌اما گفته شده که ال جی با همکاری مستقیم گوگل اقدام به توسعه آن‌ها کرده است.

در حالی که ما نمی‌توانیم تایید کنیم این اطلاعات کاملا درست هستند، تغییر استراتژیک اخیر ال جی موبایل می‌تواند این موضوع را محتمل کند. همانطور که احتمالا شما هم می‌دانید، ال جی معمولا گوشی های پرچمدار سری G خودش را در کنگره جهانی موبایل بارسلونا پرده برداری می‌کند، با این حال در CES‌ امسال مدیرعامل ال جی آقای Jo Seong-Jin اظهار داشته است که این شرکت از مدل‌های جدیدی «در زمان لزوم» پرده برداری خواهد کرد تا بتواند با سایر شرکت‌های سازنده رقابت خودش را حفظ کند. علاوه بر این، در اینجا شایعات زیادی وجود دارد که ظاهرا طبق دستور مدیرعامل جدید این شرکت، طراحی و توسعه گوشی موبایل ال جی جی 7 از ابتدا آغاز می‌شود و می‌توانیم با نسل جدیدی از آن نیز در MWC امسال ملاقات کنیم.

مدیرعامل ال جی همچنین از برنامه‌های این شرکت برای حفظ گوشی های هوشمند بالارده خود با ارائه مدل‌ها و نسخه‌های مختلف سخن گفته است. با توجه به این که ال جی وی 30 آخرین و بزرگ‌ترین گوشی شرکت ال جی تا به امروز است، ممکن است نخستین محصولی که با پیشرفت‌های قابل توجهی همراه می‌شود و در نسخه‌های دیگری به عرضه درخواهد آمد همین محصول باشد. حال آنکه مدل جدید ال جی وی 30 با پسوند a + عرضه خواهد شد یا خیر، نامعلوم است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. حالا هرچی باشه مهم اینه تو بازار ایران نمیاد نمیدونم چرا

    یکی واقعا بگه برای چی هنوز ای گوشی ت ایران نیومده؟

  2. این هوش مصنوعی چ زیاد شده یه دفعه

  3. ال جی میخواد کولاک کنه هاا تازگیا داره مرموزانه خودشو میاره رو به جلو

  4. ال جی هرچی بسازه یه جاش می لنگه!!!

  5. نسخه استانداردش که شاهکار بود، این یکی عالی میشه و تمیز با یه کاهش قیمت توی سال 2018 به دلیل بالا بودن قیمت های پرچمدارهای جدید، می تونه فروش خوبی تجربه کنه

  6. شاید A+ نباشه اما قطعا + داره توی اسمش و قیمت دقیقش هم مهمه توی میزان استقبال