گوشی ریزر فون 2

اطلاعاتی جدیدی از گوشی ریزر فون 2 و پروژه لیندا منتشر شد

به تازگی اطلاعات جالبی از زمان عرضه گوشی ریزر فون 2 (Razer Phone 2) منتشر شده است. آیا دومین موبایل ریزر همراه با پروژه لیندا (Project Linda) رونمایی می‌شود؟

سال گذشته، شرکت ریزر با معرفی یک موبایل مخصوص بازی وارد رقابت در دنیای تلفن های هوشمند شد و با استفاده از نمایشگر 120 هرتز و باتری حجیم، خود را در کانون توجه قرار داد. حال گزارشی جدید “از یکی از منابع داخلی” ریزر منتشر شده که نشان می‌دهد این اسمارت فون در ماه سپتامبر معرفی می‌شود. در این صورت کاربران در خلال نمایشگاه IFA 2018 می‌توانند در انتظار معرفی این محصول جدید باشند.

در کنار گوشی ریزر فون 2 ، به نظر می‌رسد این کمپانی مشهور از پروژه لیندا که در واقع یک داک لپ تاپ است نیز رونمایی خواهد کرد. هرچند،گویا هنوز تصمیمات لازم در این مورد گرفته نشده است و طی چند روز آینده برنامه نهایی آن مشخص می‌شود.

گوشی ریزر فون 2

این اطلاعات در شرایطی منتشر می‌شود که چند روز پیش مدیر ارشد اجرایی شرکت ریزر یعنی مین لیانگ تان (Min-Liang Tan)، در توییتر با اشاره به Marques Brownlee (کانال یوتیوب “MKBHD”)، اعلام کرده بود که عرضه لیندا در بازار یک احتمال واقعی است. به نظر می‌رسد طراحی این داک لپ تاپ تنها یک ماه طول کشیده و مهندسان ظرف دو تا سه ماه نیز آن را آماده کرده‌اند. بدین منظور، سازندگان از فرمت کلی لپ تاپ Razer Blade Stealth استفاده کرده و برای بخش نرم افزاری نیز با Sentio که تخصص بالایی در تبدیل تلفن های هوشمند به لپ تاپ دارد، همکاری داشته‌اند.

هنوز هیچ‌کدام از این اطلاعات به صورت رسمی تایید نشده‌اند. به همین جهت ممکن است زمان‌بندی و برنامه ریزر تغییر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. طرح پشتش چقدر خز و خیله! ?????

  2. اگر بازیکن باشید ارزش این گوشی می دونید

  3. عجب وسیله مضخرفی 😐