قابلیت Gaming speed boost در رابط کاربری MIUI 9

قابلیت Gaming speed boost در رابط کاربری MIUI 9 چگونه کار می‌کند؟

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب گوشی های شیائومی، امکان استفاده از قابلیت Gaming speed boost در رابط کاربری MIUI 9 است. اما این ویژگی چگونه تجربه انجام بازی‌ها را متحول می‌کند؟

آپدیت جدید MIUI 9 ماه جولای معرفی شد و از دوم نوامبر نیز به صورت جهانی در دسترس کاربران قرار گرفت. شیائومی گفت که آخرین نسخه از این رابط کاربری برای 40 دستگاه مختلف عرضه می‌شود که در میان آنها حتی گوشی هایی از سال 2012 نیز به چشم می‌خورد.

یکی از ویژگی‌های جدید رابط کاربری MIUI 9، سیستم بهینه‌سازی هوشمند آن است که به عملکرد روان‌تر دستگاه کمک می‌کند. به علاوه، سازندگان قابلیتی مخصوص را برای اجرای بهینه‌تر بازی‌ها در نظر گرفته‌اند که قصد داریم نگاهی به نحوه عملکرد آن روی گوشی شیائومی ردمی نوت 5A داشته باشیم. هرچند، استفاده از این ویژگی روی تمام موبایل هایی که از نسخه پایدار رام MIUI 9 بهره می‌برند، امکان‌پذیر است.

قابلیت Gaming speed boost در رابط کاربری MIUI 9

اپلیکیشن Xiaomi Security برای پاک کردن حافظه کش و اجرای بازرسی‌های امنیتی استفاده می‌شود، اما در قسمت پایینی و بخش “Tools” می‌توان “Gaming speed boost” را پیدا کرد. در این بخش اطلاعات اضافی موجود در حافظه رم برای اجرای بهینه بازی‌ها پاک می‌شود، ولی برای تخصیص موثر برق گوشی باید بازی یا بازی‌های مورد نظر را به آن اضافه کنید.

قابلیت Gaming speed boost در رابط کاربری MIUI 9 تنظیمات مخصوص به خود را دارد. برای بهترین تجربه از بازی می‌توانید همه اعلان‌ها به جز تماس‌های تلفنی و کلیدهای نرم افزاری و سخت افزاری را خاموش کرده و در صورتی که از دو سیم کارت استفاده می‌کنید، مانع سوییچ شدن میان شبکه‌ها شوید.

با فعال کردن این حالت، توانایی دستگاه در اجرای بازی‌ها افزایش یافته و تجربه بهتری منتقل خواهد شد. هرچند، ممکن است با انجام این کار، برخی گوشی ها و تراشه‌های آنها بیش از حد داغ شوند. در این صورت لازم است تنظیمات را با دقت کافی اعمال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. رابط کاربری MIUI تا نسخه 7 همچینی مالی نبود اما اونایی که به 8 ارتقاء دادن می دونن

  2. بری بشینی با میت 10 پرو فقط CJ سیاه بزنی D: خدایی بازی با گوشی عالمی داره