آپدیت جدید هواوی آنر ویو 10

آپدیت جدید هواوی آنر ویو 10 قابلیت تشخیص چهره را به آن اضافه می‌کند

آپدیت جدید هواوی آنر ویو 10 (Huawei Honor View 10)، به زودی قابلیت تشخیص چهره و چند ویژگی دیگر را به پرچمدار سری آنر اضافه می‌کند. اما آیا ما فقط با یک سیستم شناسایی چهره ساده رو به رو هستیم؟

تشخیص چهره آنر ویو 10 مشابه سایر تلفن های هوشمند بوده و به محض تشخیص صورت کاربران قادر به باز کردن قفل دستگاه است. اگر چشمان شما بسته باشد، گوشی باز نخواهد شد. از آنجایی که این سیستم امنیت لازم را ندارد، پرداخت‌های پولی با آن ممکن نبوده و تنها برای باز کردن قفل گوشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زمانی که شما مشغول نگاه کردن به صفحه باشید، دستگاه با تشخیص چهره شما به صورت خودکار بخش اعلان‌ها را گسترش می‌دهد تا بتوانید آنها را مطالعه کنید. اگر فرد دیگری تلفن را بردارد هم اعلان‌ها مخفی باقی می‌مانند. علاوه بر این، هنگامی که شما مشغول نگاه کردن به گوشی بوده و حتی با آن در تعامل نیستید نیز صفحه نمایش خاموش نخواهد شد.

در پایان، هواوی می‌گوید این ویژگی جدید زمانی که کاربران در حال نگاه کردن به صفحه هستند، موقعیت سر شما شناسایی می‌کند. ما تصور می‌کنیم این حالت بیشتر وقتی کاربرد داشته باشد که کاربران مشغول استراحت در تخت بوده و دراز کشیده‌اند؛ در این صورت محتوا به صورت خودکار نچرخیده و همه چیز در جهت درست نشان داده می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های مهمی که آپدیت جدید هواوی آنر ویو 10 در اختیار دارندگان این موبایل قرار می‌دهد می‌توان به تغییر پس‌زمینه تصاویر هنگام استفاده از دوربین سلفی، تشخیص حرکت برای هر دو دوربین پشتی و جلویی که آبجکت‌های متحرک را شناسایی و تمام حرکت آن را ثبت می‌کند و همین‌طور افزایش کیفیت عکس با بهره‌گیری از هوش مصنوعی برای تصاویری که از زوم دیجیتالی برای آنها استفاده شده است، اشاره کرد.

این به‌روزرسانی از تاریخ 24 ژانویه (3 دی) به صورت OTA ارائه می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این گوشی، می‌توانید ویدیوی زیر را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سلام. امکان ااومدن این اپدیت برای نوا دو پلاس هست؟ یعنی امکانات نرم افزاری وسخت افزاری این گوشی این قابلیت این اپدیت رو داره؟؟ ممنون میشم جواب بدید.

  2. هوآوی و آنر حرررف ندارن

  3. هوآوی سریع ترین رشد و بهترین کیفیت بین برندهای موبایل ساز داشته

  4. چ جالب خیلی خوبه

    قابلیت تشخیص چهره باید باشه

  5. بهتر نبود واسه ویدو زیر نویس میذاشتین؟؟

  6. خیلی گوشی خوبی هستش تازه اصلا هم از ایفون تشخیس چهرشو کپی نکرده
    ولی فکر کن شب از خواب بیدار بشی چشمت بیوفته به اون دو تا لنز دوربین فکر میکنی یه جونوری چیزیه از ترس سکته میکنی این تنها نقطه ضعفشه