اچ ام دی

اچ ام دی خبر خوبی از نوکیا در MWC 2018 خواهد داد

اچ ام دی گلوبال (HMD Global)، شرکت مادر برند نوکیا وعده داده است که یک خبر بسیار عالی و خوب را از برند نوکیا در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2018) خواهیم شنید.

همین چند روز پیش بود که نمایشگاه CES لاس وگاس برگزار شد و حالا همه چیز مهیای آغاز به کار کنگره جهانی موبایل بارسلونا در ماه فوریه می‌شوند. در حالی که CES بیشتر بر روی لوازم خانگی هوشمند، طرح‌های مفهومی و نمایشگرهای دیوانه‌وار متمرکز بود، اما توجه کنگره جهانی موبایل (MWC) معطوف به دیوایس های موبایلی است که می‌توانیم انتظار داشته باشیم طی برگزاری آن معرفی شوند.

به گفته‌ی یکی از مدیران کمپانی اچ ام دی گلوبال، شرکت مادر نوکیا، این کمپانی قصد دارد خبری بسیار عالی را در کنگره جهانی موبایل امسال اعلام کند که به نظر ما حتی می‌تواند یک گوشی بسیار جذاب باشد.. جوهو سارویکاس، در حساب توییتری خود نوشته است که خوشبختین بگوییم که کمپانی نوکیا خبری ایده آل را در این رویداد اعلام کند. در همین راستا، پیشتر شایعاتی را در ارتباط با یک گوشی پرچمدار قدرتمند به نام نوکیا 9 شنیده بودیم که به نظر می‌رسد سارویکاس نیز به همان اشاره دارد.

اچ ام دی چه چیزهایی در MWC 2018 معرفی خواهد کرد

اچ ام دی در این رویداد بزرگ جهانی همچنین قصد دارد از نسل جدید گوشی های سال 2017 خود نظیر نوکیا 6 و نوکیا 7 نیز پرده برداری کند. حتی احتمال آن وجود دارد که در MWC امسال شاهد پرده برداری از نسخه جدیدتر نوکیا 3310 با پشتیبانی از 4G LTE‌ باشیم، در حالی که نسل پیشین آن سال گذشته همراه با پشتیبانی از اتصال 3G معرفی شده بود. به هر ترتیب ما امیدواریم اچ ام دی بتواند به روند فعلی پیشرفت برند نوکیا سرعت ببخشد تا طرفداران بیشمار آن از سراسر جهان بار دیگر بتوانند محصولاتی درخور نام این برند را از آن دریافت کنند. بی‌تردید طی هفته‌های آینده و تا پیش از آغاز کنگره جهانی موبایل 2018 شاهد درز اطلاعات و اخبار بیشتری از محصولات قابل رونمایی اچ ام دی گلوبال خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چه خاطره ها که با نوکیا نداریم

  2. منتظر بازگشت نوکیای خاطره ساز هستیم ????

  3. هم سونی هم نوکیا امید وار کننده هستن که برگرن به قلبا خودشون