موتو مود Moto Folio

آغاز فروش موتو مود Moto Folio موتورولا؛ کارت اعتباری‌تان هیچوقت گم نخواهد شد

شرکت موتورولا از موتو مود Moto Folio که یک قاب محافظ گوشی با محفظه کارت اعتباری است پرده برداری کرد. موتو فولیو با قیمت 11 دلاری خود ارزان‌ترین موتو مود حال حاضر است که فروش آن نیز آغاز شده است.

کمپانی موتورولا از هفته‌ی جاری قصد دارد فروش یک موتو مود جدید را آغاز کند. موتو مود Moto Folio نام کامل این وسیله جانبی است که با قیمت 11.24 دلاری خودش، لقب ارزان‌ترین موتو مود تاریخ کمپانی موتورولا را به نام خود ثبت کرده است. به طور کلی موتو مود Moto Foli یک قاب محافظ گوشی شما همراه با یک محفظه نگهدارنده کارت های اعتباری است. این وسیله جانبی نیز نظیر سایر موتو مودها از طریق اتصال دهنده‌های مغناطیسی بر روی قاب پشتی گوشی های خانواده موتو زد سوار خواهد شد.

وقتی شما این موتو مود محافظ را بر روی گوشی خود قرار دهید، وزن کلی دیوایس شما 55 گرم و ضخامت آن نیز 3.5 میلی‌متر افزایش پیدا خواهد کرد. این قاب همچنین از یک قفل مغناطیسی نیز بهره می‌برد تا از باز شدن نابهنگام آن جلوگیری کند، بنابراین وقتی گوشیتان را داخل موتو مود Moto Folio قرار می‌دهید،‌ آن بسیار امن خواهد بود.

عرضه موتو مود Moto Folio در سه رنگ متنوع

موتو مود موتو فولیو با تمامی گوشی های هوشمند مدل Moto Z (قدیم یا جدید) سازگار است و در سه رنگ مشکی (Super Black)، انگوری (Grape Juice) و طلایی (Fine Gold) به عرضه درخواهد آمد. اگر شما هم ساکن آمریکا هستید و علاقه‌مند به خرید این موتو مود 11 دلاری شده‌اید می‌توانید با مراجعه به این لینک، اقدام به خریداری موتو مود Moto Folio‌ کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چقدر مضخرف! کارت اعتباریم میزارم ته جیبم D: یه ماه یارانه‌ام هم نمیدم از این جنگولک بازی ها ???

  2. واقعا 11 دلاری هیچی نیست و می ارزه