گلکسی ای 8 2018- عکاسی HDR

وجود قابلیت عکاسی HDR در گلکسی ای 8 و ای 8 پلاس 2018 (Galaxy A8 2018) تایید شد

به تازگی وجود قابلیت عکاسی HDR در گلکسی ای 8 و ای 8 پلاس 2018 (Galaxy A8 2018) که تا چندی دیگر عرضه خواهند شد، رسما به تایید سامسونگ رسیده است

گوشی‌های سامسونگ گلکسی ای 8 و ای 8 پلاس 2018 که گوشی‌های میان رده فوق‌العاده‌ای هستند، به‌صورت ویژه عرضه خواهند شد. هر دو گوشی دارای قابلیت‌هایی خواهند بود که در بالا رده‌های گران قیمت یافت می‌شود. صفحه رسمی سامسونگ اعلام کرد که گلکسی ای 8 و ای 8 پلاس به قابلیت عکاسی HDR مجهز می‌شوند.

عکاسی HDR قابلیت جدیدی در گوشی‌های هوشمند نیست، با این حال به دلیل ماهیت وجودی این قابلیت، با توجه به این‌که می‌بایست اغلب در گوشی‌های پرچم‌دار شاهد آن باشیم، اما در یک گوشی میان رده به‌کاربرده شده و نکته اصلی همین‌جا است؛ بنابراین پردازنده اگزینوس 7885 که روی هر دوگوشی گلکسی ای 8 و ای 8 2018 به کار رفته قابلیت رندر تصاویر HDR بدون هیچ مشکلی را خواهد داشت. بنابراین رسما وجود قابلیت عکاسی HDR در گلکسی ای 8 و ای 8 پلاس 2018 تایید شده است.

عکاسی HDR در گلکسی ای 8 با دیافراگم باز و جذاب

در واقع سامسونگ تصمیم گرفته تا قابلیت HDR را به‌صورت خودکار برای هر دو دوربین عقب و جلو قرار دهد، درحالی‌که می‌توانید به‌صورت دستی نیز آن را فعال یا غیرفعال کنید. هر دو مدل گوشی مجهز به دوربین 16 مگاپیکسلی هستند و در مقایسه با مدل سال 2017، لنزهایی با دهانه بزرگ‌تر دارند (f/1.7 در برابر f/1.9) که موجب نمایش جزییات دقیق‌تر در تصاویر خواهد شد. هنوز هم در دوربین این گوشی‌ها تثبیت‌کننده تصاویر اپتیکال دیده نمی‌شود. آیا قابلیت عکاسی HDR در گلکسی ای 8 و ای 8 پلاس 2018 برای شما هم جذاب است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. سامسونگم داره پیشرفت میکنه تو دوربین

  2. شرافتا HDR حرررررف نداره

    اصلا رنگ ها زنده میکنه، با HDR بشینی فقط 8 نفرت انگیز تارانتینو ببینی و اون قرمزی خون…

  3. سری A سامسونگ فوق العاده س اما خب سامسونگ پول پرست گرون میده! یه 50 دلار باس ارزون تر می شدن

  4. مشکل من با سری A اینه به اندازه یه پرچمدار ازت پول میگیرن! (الان A7 2017 یکم کمتر از اس 8ه) اما هرچه باشه میان رده س و امکاناتش کمتر از قیمتش (امکاناتش خوبه ولی قیمتش خیلی بالاس)

  5. واقعا سامسونگ و هواوی فقط الان میشه خرید کرد واسه گوشی

  6. یکی برام روشن کنه چرا رم اس 8 چهاره ؟؟؟