گوشی موبایل شیائومی می 7

آیا گوشی موبایل شیائومی می 7 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی می‌شود؟

بعد از مدت‌ها انتظار، سرانجام حضور شیائومی در MWC 2018 قطعی شد. اما آیا گوشی موبایل شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) ستاره امسال این کمپانی در نمایشگاه بارسلون است؟

کمپانی شیائومی، آهسته اما پیوسته قصد نفوذ به بازار کشورهای غربی را دارد و اگرچه هنوز حضور رسمی آن در آمریکا محقق نشده است، اما چینی‌ها از هیچ تلاشی برای اثبات توانایی‌های خود دریغ نمی‌کنند.

به نظر می‌رسد شیائومی در نمایشگاه مهم MWC 2018 حاضر خواهد شد. در این صورت، این نخستین حضور شیائومی در چنین رویداد بزرگی خواهد بود. این در حالی‌ست که سال گذشته هم شایعات بسیاری مبنی بر حضور آنها در نمایشگاه بارسلون به گوش می‌رسید، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.

بنا بر اطلاعات مندرج در وب‌سایت رسمی کنگره جهانی موبایل، شیائومی در سالن شماره 6 مستقر می‌شود. هرچند، هنوز اطلاعاتی در رابطه با برنامه‌های این شرکت و نطق احتمالی در دست نیست.

یکی از مواردی که حضور این شرکت با لقب “اپل چین” را تقویت می‌کند، احتمال معرفی پرچمدار بعدی آنها یعنی شیائومی می 7 است که تراشه اسنپدراگون 845 قدرت‌بخش آن خواهد بود. با تکیه بر اطلاعات و شایعاتی که طی ماه‌های گذشته شاهد انتشار آنها بودیم، این تلفن هوشمند با ویژگی‌های خاصی همچون نمایشگر تمام‌صفحه 6 اینچی آمولد که توسط سامسونگ ساخته شده است، تشخیص چهره سه‌بعدی و پشتیبانی از سیستم شارژ بی سیم Qi، می‌تواند رقابت نزدیک‌تری در میان پرچمداران به وجود آورد. به این موارد 6 گیگابایت رم را نیز اضافه کنید تا ما با دستگاهی قدرتمند رو به رو باشیم.

گوشی موبایل شیائومی می 7

از آنجایی که امسال خبری از معرفی پرچمدار ال جی در نمایشگاه MWC 2018 نیست، شیائومی شانس بیشتری برای درخشش خواهد داشت. گوشی موبایل شیائومی می 7 از نخستین محصولاتی است که به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. یه دوربینش قویه فقط همه چیز دیگه ش مزخرفه

  2. خدایی اگر منطقی نگاه کنیم معتبرترین برند و اقتصادی ترینه

    از یه طرف مثل بعضی گوشی ساز ها بی هویت نیست و از طرف دیگه قیمت هاش عالیه ن

  3. معرفی بشه کاری خیلی خوبی میکنه

  4. تو دوربین که همه رو شکست داده بود فک کنم رقیب خیلی خوبی باشه برای هوواوی

  5. کاش معرفی شه خیلی منتظر این گوشیم

  6. بله معرفی میشود