چری آریزو 5 خودران

چری آریزو 5 خودران و آغاز تحولی تازه در صنعت خودرو چین

کمپانی خودروسازی چینی چری در نمایشگاه CES 2018 از یک خودرو جذاب به نام چری آریزو 5 خودران پرده برداری کرد که پیشتر نسخه بنزینی و الکتریکی آن عرضه شده بود. ظاهرا صنعت خودروسازی چین دچار تحول عظیمی شده است.

شرکت خودروسازی چینی چری بی‌تردید یکی از موفق‌ترین خودروسازان آسیای دور به حساب می‌آید. این خودروساز که چند مدتی است با کمپانی نامی Baidu همکاری‌هایی را برای ساخت اتومبیل های برقی و توسعه پیشرانه‌های دوست دار طبیعت آغاز کرده است، هفته گذشته با حضور در نمایشگاه CES 2018 از نسخه خودران اتومبیل سدان آریزو 5 خود پرده برداری کرد.

چری آریزو 5 خودران مبتنی بر پلتفرم رانندگی خودکار Apollo شرکت بایدو طراحی شده است و موفق شده توجه جهانیان را به خود جلب کند. این نسخه ویژه از آریزو 5 در اصل یک اتومبیل خودران است که با همکاری دو شرکت مذکور توسعه پیدا کرده و قرار است به تولید انبوه برسد.

با همگام با توسعه تکنولوژی‌های هوش مصنوعی و رانندگی خودکار، شرکت‌های خودروسازی و فناوری مشهور جهان جدیدترین دستاوردهایشان را به نمایشگاه CES آورده بودند تا آن‌ها را در معرض دید عموم قرار دهند. دو شرکت چری و بایدو نیز با اعتماد به نفس کامل در این نمایشگاه شرکت کرده بودند تا پیشرفت چشمگیر فناوری در چین را به جهانیان نشان دهند.

چری آریزو 5 خودران

چری آریزو 5 خودران از جدیدترین تکنولوژی‌ها برخوردار است

شرکت چینی چری در آریزو 5 خودران از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های صنعتی از جمله سیستم مسیریاب تعاملی، نسل جدید سیستم‌های کابین خودرو، ردیاب مردمک چشم، ردیابی دوربرد و سیستم تشخیص چهره استفاده کرده است. این کمپانی خودروسازی چینی قصد دارد در محصولات آینده خود به‌روزترین و بهترین تکنولوژی‌های شرکت فناوری آمریکایی Leonis را در محصولات خود پیاده سازی کند. فعالیت‌های اخیر کمپانی چری در حوزه تکنولوژی‌های نوین و هوش مصنوعی توجه بسیاری از شرکت‌های فعال در سیلیکون ولی را به خود جلب کرده است و Leonis نیز بر همین اساس، بستر را آماده‌ی همکاری‌های بیشتر با این شرکت چینی دیده است.

چری به خوبی در نمایشگاه CES امسال درخشید تا بتواند در جهانی سازی برند خود موفق ظاهر شود. از این پس باید نام چری را نیز در لیست توسعه دهندگان و تولیدکنندگان اتومبیل های خودران و در کنار بسیاری از نام‌های بزرگ صنعت خودروسازی جهان قرار دهیم. چری آریزو 5 خودران یک خودرو سدان با طراحی جذاب و دلپذیر است که قرار است که می‌تواند قشر متوسط جامعه جهانی را به سمت خود سوق دهد.

در آینده‌ی نزدیک، اخبار بیشتری از نسخه خودران آریزو 5 خواهیم شنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. هرچی باشه چینیه و در نتیچه مفت نمی ارزه D:

  2. نمردیمو اخر تکنولوژیشونم دیدیم

  3. خودران ها دارن بازارو میگیرن بدرد نمیخوره جای ادما دارن میان راننده ها نیستن دیگه همش میشه ربات و هوش مصنوعی

  4. داریم به اون فیلم معروف من ربات نیستم نزدیک میشیم