تصاویر موتو زد 3

مشخصات و تصاویر موتو زد 3 و زد 3 پلی لو رفت؛ منتظر نمایشگر کم‌حاشیه باشید

مشخصات و تصاویر موتو زد 3 (Moto Z3) و موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) به بیرون درز کرد. به نظر می‌رسد طرفداران موتورولا باید منتظر نمایشگر کم‌حاشیه و سخت افزار قوی باشند.

نسل جدید گوشی های موتورولا با تغییرات بسیاری نسبت به گذشته در حال تولید بوده و سازندگان با اضافه کردن ویژگی‌های متنوع قصد دارند رقابت را به شکل جدی‌تری با سایر کمپانی‌های فعال در این حوزه دنبال کنند. این موضوع را تصاویر رندر و اطلاعاتی که یکی از منابع قابل اعتماد در اختیار کاربران قرار داده است، تایید می‌کند.

تصاویر موتو زد 3

اگرچه اطلاعات کامل مشخصات فنی گوشی های جدید موتورولا در دست نیست، اما موتو زد 3 و موتو زد 3 پلی با صفحه نمایش 6.0 اینچی 18:9 با وضوح 1080×2160 در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. این موضوع شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما موتورولا مشغول توسعه عضو سوم از خانواده Moto Z بوده و قصد دارد آن را با تراشه اسنپدراگون 845 روانه بازار کند. علاوه بر این، تصاویر موتو زد 3 و زد 3 پلی حاشیه‌های کمتر صفحه نسبت به گذشته را تایید می‌کنند.

5G Moto Mod

تصاویر موتو زد 3

اما جذاب‌ترین بخش داستان به انتشار تصویری از “Motorola 5G Moto Mod” مربوط می‌شود. پیش‌تر موتورولا اعلام کرده بود که آینده ماژول‌های موتو مودز با قابلیت‌هایی همچون امکان اضافه کردن پشتیبانی از شبکه 5G به یک گوشی موبایل، متحول می‌شود. به نظر می‌رسد حالا زمان استفاده از این سیستم فرا رسیده است. هرچند، فعلا این موضوع را با اطمینان کامل نمی‌توان تایید کرد.

انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن به کنگره جهانی موبایل 2018، اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این کم حاشیه ست؟؟؟ کجاش کم حاشیه ست ؟

  2. همه گوشیــا شـدن شبیـه هــم
    بخــدا اگـه لوگـوی شرکـت روی گوشی هـا نبـاشـه برای خیلی هـا سختـه کـه بفهمن مدل گوشـی چیـه
    خلاقیــت ِ جدیدی بـایــــد…

  3. اگر با اسنپدراگون 845 عرضه کنه که دمش گرمه

    تکنولوژی مثل 5G هم داشته باشه با یه قیمت مناسب کاملا ارزش خرید داره