ارسال همزمان چند عکس در یک پست اینستاگرام

راهنمای ارسال همزمان چند عکس در یک پست اینستاگرام

در این مطلب ارسال همزمان چند عکس در یک پست اینستاگرام را آموزش خواهیم داد. در برنامه محبوب اینستاگرام می‌توان با ارسال چند عکس یا ویدئو همزمان یک آلبوم ایجاد کرد و برای فالوور ها به نمایش گذاشت.

اگر می‌خواهید بدانید که ارسال همزمان چند عکس در یک پست اینستاگرام چگونه انجام می‌شود با آموزشی که در این مطلب به صورت گام به گام قراردادیم همراه باشید. این ویژگی اینستاگرام در اوایل سال گذشته معرفی شد و به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند یک آلبوم از عکس یا ویدئوی خود تهیه کنند و برای فالوور ها به نمایش بگذارند.

ارسال همزمان چند عکس در یک پست اینستاگرام

برای اجرای صحیح این عملکرد مراحل زیر را گام به گام دنبال کنید:

1-در صفحه اصلی اینستاگرام دکمه + را لمس کنید

2-پس از آن گزینه Select Multiple یا انتخاب چندگزینه‌ای را گزینش نمایید.

3-در این بخش تصاویر گالری شما نمایش داده خواهد شد و می‌توانید تا 10 تصویر و یا ویدئو را انتخاب و به پست خود اضافه کنید. این محتوا بر اساس نحوه انتخاب شما در پست ارسالی چیده خواهد شد.

4- گزینه Next را لمس کنید.

5- در این بخش اگر از نوع چیدمان عکس راضی نیستید می‌توانید با نگه‌داشتن انگشت خود روی تصاویر و کشیدن آن، مکان تصویر و یا ویدئو را در چیدمان تغییر داده و در محل جدید خود بگذارید. اگر می‌خواهید تصویری را حذف کنید، به سمت بالا بکشید و در آیکون سطل زباله قرار دهید تا تصویر حذف شود.

6- اگر نیاز به اعمال فیلتر تصاویر دارید، هر فیلتری که انتخاب کنید برای تمامی تصاویر اجرا می‌شود. برای فیلترگذاری مجزا می‌بایست هر تصویر را لمس و انتخاب کنید و برای آن فیلترگذاری انجام دهید.

7- گزینه Next را لمس کنید.

8- ادامه روند، همانند ارسال عکس یا ویدئوی تکی در اینستاگرام خواهد بود، توضیحات اضافه کنید و به اشتراک بگذارید.

شکل نهایی کار به صورت اسلاید شو تصاویر داستان گونه، و یا حتی نمایش کار شما از زوایای مختلف خواهد بود. زمانی که آلبوم ارسال شود، اولین عکسی که برای اشتراک‌گذاری در ترتیب تصاویر انتخاب کرده بودید، عکس اصلی آلبوم خواهد بود. اگر فالوور ها تصویر اول را باز کنند می توانند با سوایپ کردن صفحه (عمل کشیدن به چپ و راست) بقیه تصاویر آلبوم را نیز مشاهده کنند.

اگر تمایل دارید که بیش‌ترین جزییات را در هر تصویر نمایش دهید، این روش بسیار عالی خواهد بود. همچنین این روش برای نشان دادن روند کاری توسط هنرمندان نیز بسیار مناسب است. به عنوان مثال می‌توانید از مراحل تولید یک محصول شروع کنید و آخرین عکس، نشان‌دهنده تولید نهایی شما باشد. همچنین عکاسان حرفه‌ای برای ساخت تصاویر پشت صحنه کار نیز می توانند از این قابلیت استثنایی اینستاگرام استفاده کنند.

از طرف دیگر اگر نیاز دارید تا توجه دوستان را بیشتر جلب کنید، می‌توانید یک کلاژ (هنر ترکیب رنگ) از تصاویر با استفاده از برنامه لایاوت (Layout) اینستاگرام ایجاد کنید و به نمایش بگذارید.

نظر شما در مورد این قابلیت اینستاگرام چیست؟ آیا تا به حال از آن استفاده کرده‌اید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. عالی بودن مرسی اگه میشه درمورد کار با تویتر و چگونه ساختن اکانت هم مطلب بذارید

  2. چه چیزایی یادمون میدید وااااو

  3. اینستا دیگه خز شده کاش یه چیز دیگه معرفی کنن بریم سمت اون