ویوو ایکس 20 پلاس UD

ویوو ایکس 20 پلاس UD با یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در سایت تنا رویت شد

مشخصات فنی گوشی ویوو ایکس 20 پلاس UD که به یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز است، در سایت تنا رویت شد. ویوو این گوشی اندرویدی را بدون ذکر نام در CES 2018 معرفی کرده بود.

اخیرا در طول برگزاری نمایشگاه CES 2018، کمپانی ویوو یک گوشی از جنس آینده را معرفی کرده بود که به تکنولوژی اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز است. در حالی که ویوو حرفی از نام این گوشی نزده است، در واقع آن نخستین محصول جهان مجهز به این تکنولوژی اسکنر جدید لقب خواهد گرفت و در اوایل سال جاری میلادی نیز روانه‌ی بازار خواهد شد.

تنها چند روز پس از معرفی آن، یک گوشی به نام ویوو ایکس 20 پلاس UD در وب‌سایت تنا رویت شده است که به نظر مربوط به همان گوشی است و می‌تواند تصاویر آن از تمامی زوایا همراه با مشخصات فنی‌اش را افشا کند. ویوو ایکس 20 پلاس UD در واقع از نظر ظاهری همان گوشی ویوو X20 Plus است، اما حالا یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر به آن اضافه شده و پسوند UD نیز پس از آن قرار گرفته است.

مشخصات فنی ویوو ایکس 20 پلاس UD

از نظر مشخصات فنی پایه،‌ ویوو ایکس 20 پلاس UD از یک نمایشگر 6.43 اینچی با وضوح +Full HD برخوردار خواهد بود. تکنولوژی اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر تنها با پنل‌های OLED کار می‌کند، بنابراین ما نمی‌توانیم انتظار مدل نمایشگر دیگری را بر روی این گوشی داشته باشیم. این گوشی از یک تراشه اسنپدراگون 660 قدرت می‌گیرد که با یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی (قابل ارتقا تا 256 گیگابایت از طریق اسلات میکرو اس دی) همراه است. مشخصات دوربین گوشی جدید ویوو کاملا مشابه مدل اصلی X20 Plus است. این بدان معناست که یک ماژول دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی + 5 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی نیز در جلوی قاب گوشی برای تهیه تصاویر سلفی قرار گرفته است.

ویوو ایکس 20 پلاس UD

اندروید 7 نوقا به صورت پیشفرض در قسمت نرم افزاری آن نصب شده و یک باتری با ظرفیت 3800 میلی‌آمپر ساعت نیز وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی را بر عهده دارد. لازم به ذکر است که ویوو ایکس 20 پلاس UD با رنگ‌های مشکی، مشکی طلایی، طلایی و صورتی طلایی روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. قیافش خوشگله ولی یکم ضعیفه

    • کجاش ظعیف دقیقا؟؟؟؟ پردازنده و بخش سخت افزاری که عالیه
      باتری که حرف نداره و 3800 محشره
      دوربینش هم معقوله

      در نتیجه یه گوشی خیلی خوبه! حالا اگه مال سام‌هنگ بود می شد بهترین گوشی سال 😐