گوشی HTC U11 EYEs

با گوشی HTC U11 EYEs بیشتر آشنا شوید؛ محصولی برای عاشقان سلفی

گوشی HTC U11 EYEs پس از ماه‌ها درز شایعات معرفی شد. اچ تی سی یو 11 آیز به دوربین دوگانه سلفی، باتری قدرتمند و مشخصات میان رده مجهز خواهد بود. در ادامه با قیمت و سایر قابلیت های این گوشی آشنا شوید.

مدت‌ها بود کمپانی اچ تی سی گوشی هوشمندی برای علاقه‌مندان تصاویر سلفی عرضه نکرده بود. در ماه‌های انتهایی سال 2014 آن‌ها از یک گوشی به نام Desire Eye، یک گوشی میان رده رو به پایین مجهز به دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو و عقب پرده برداری کرد که هر دو دوربین این گوشی از فلاش ال ای دی dual-tone برخوردار بودند. همراه با گوشی پرچمدار اچ تی سی 10، عاشقان سلفی با رویکرد تازه‌ای آشنا شدند؛ یک ماژول OIS برای دوربین جلو در نظر گرفته شده بود که باعث کاهش لرزش در عکس‌ها و ویدیوهای تهیه شده با دوربین جلو می‌شد.

گوشی HTC U11 EYEs

حال کمپانی اچ تی سی نسل جدیدی از گوشی های مجهز به دوربین قدرتمند سلفی خود را معرفی کرده است که این بار عضوی از خانواده HTC U خواهد بود. گوشی HTC U11 EYEs جدیدترین محصول این شرکت است که حالا به یک ماژول دوربین دوگانه سلفی مجهز شده است. در ادامه بیشتر با این گوشی اندرویدی آشنا خواهیم شد.

طراحی و نمایشگر

گوشی HTC U11 EYEs

سخت افزار قدیمی در گوشی HTC U11 EYEs

گوشی اچ تی سی یو 11 آیز هرچقدر از نظر طراحی مدرن و شیک به نظر می‌رسد، اما کمی از نظر مشخصات فنی سردرگم ظاهر شده است. آن از یک تراشه اسنپدراگون 652 (که 3 سال پیش معرفی شده بود) قدرت می‌گیرد و به یک رم 4 گیگابایتی و یک باتری با ظرفیت 3930 میلی‌آمپر ساعت مجهز است. بنابراین با وجود یک پردازنده ضعیف و باتری حجیم، عمر باتری مناسبی را می‌توانیم از گوشی جدید اچ تی سی انتظار داشته باشیم. نمایشگر این گوشی نیز از اندازه 6 اینچ برخوردار است.

گوشی HTC U11 EYEs

در بخش دوربین ها، دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی (مشابه دوربین به کار رفته در گوشی های پرچمدار HTC U11 و +U11، اما نه دقیقا خود آن سنسور)‌ استفاده شده است. اندازه دیافراگم این دوربین f/1.9 است که برای این گوشی کاملا بزرگ است، اما به بزرگی دیافراگم f/1.7 گوشی های U11 و برادر مدرن‌تر آن نیست. با این حال اچ تی سی اینک یک گوشی مخصوص عاشقان سلفی ساخته است که می‌تواند از این حیث جذاب اشد.

گوشی HTC U11 EYEs

بر روی قاب جلویی، همانطور که اشاره کردیم یک دوربین دوگانه تعبیه شده است. هر دو از سنسورهای 5 مگاپیکسلی برخوردارند که می‌تواند ترکیب آن‌ها افکت عمق میدان یا تصاویر بوکه را بسازد. این دو دوربین همچنین به HDR مجهز شده‌اند تا تصاویر شما وضوح بهتری را برخوردار باشد. اچ تی سی متعهد شده است که با این گوشی می‌توانید سلفی های بی‌مثالی تهیه کنید.

قابلیت‌های دیگر

شما می‌توانید از قابلیت حاشیه حساس (Edge Sense) بر روی گوشی HTC U11 EYEs‌ بهره‌مند شوید. این بدان معناست که درست همانند گوشی های گران قیمت گوگل پیکسل، شما می‌توانید با لمس قاب کناری نمایشگر برخی قابلیت‌ها را فعالسازی کنید. اما برخلاف پیکسل ها،‌ شما از دستیار گوگل بهره‌مند نخواهید بود.

گوشی HTC U11 EYEs

ما همچنین در اینجا از قابلیت تشخیص چهره توسط دوربین جلو نیز می‌توانیم به عنوان یک قابلیت جذاب بر روی این گوشی میان رده نام ببریم. در اینجا هیچ جک هدفونی وجود ندارد و گوشی جدید اچ تی سی همراه با ایرفون های مجهز به سوکت USB‌ نوع C روانه بازار خواهد شد. این ایرفون ارائه کننده نویز کنسلینگ هوشمند و اکو است تا صداها را با کیفیت بالایی گوش کنید.

قیمت و زمان عرضه

گفته می‌شود که هم اکنون گوشی HTC U11 EYEs با قیمتی حدود 510 دلار قرار است وارد بازار چین شود. هنوز مشخص نیست که چه زمانی و با چه قیمتی، مشتریان دیگر نقاط جهان می‌توانند این گوشی مخصوص عاشقان سلفی را خریداری کنند. با توجه به تصاویر تبلیغاتی منتشر شده، این گوشی در سه رنگ مشکی، قرمز و آبی به فروش خواهد رسید.

جدول مشخصات فنی گوشی HTC U11 EYEs

نمایشگر6 اینچی – 1080×2170‌پیکسل
تراشهاسنپدراگون 652
رم / حافظه4 / 64 گیگابایت
باتری3930 میلی‌آمپر ساعت
سیستم عاملاندروید 8 اوریو
دوربین اصلی12 مگاپیکسلی f/1.9
دوربین سلفیدوگانه 5 مگاپیکسلی f/2.2 – افکت بوکه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اره واقعا تنها نکته مثبتش دوربین سلفیش بود

  2. یکم گرون نیست برای عاشقان سلفیی؟؟

  3. ایفون داره یه چیز اونم یه سیب نیمه گاز زده ودیگر هیچ

  4. گوشی خیلی خوبیه. آیفون چیزی در مقابل این نداره