تلویزیون های هوش مصنوعی 2018 ال جی

پشتیبانی تلویزیون های هوش مصنوعی 2018 ال جی از دستیار صوتی الکسا آمازون

تلویزیون های هوش مصنوعی 2018 ال جی از دستیار صوتی الکسا آمازون پشتیبانی می‌کنند. سیستم عامل WebOS در تلویزیون های هوشمند ال جی با استفاده از هوش مصنوعی الکسا، قابلیت تطبیق‌پذیری بیشتری پیدا کرده‌اند.

تلویزیون های هوش مصنوعی 2018 ال جی با دستگاه‌های دارای الکسای آمازون هماهنگ می‌شوند و به کاربر این قابلیت را می‌دهند تا از طریق دستور صوتی به گجت‌های دارای آمازون الکسا از جمله Amazon Echo ، Echo Show ، Echo Dot ، Echo Spot و Echo Plus، تلویزیون ال جی خود را کنترل کنند. با استفاده از دستگاه های دارای آمازون الکسا، کاربران می‌توانند به قابلیت‌های مختلفی مثل کنترل صدا، اجرای برنامه، متوقف کردن، شروع کردن و جلو زدن برنامه دسترسی داشته باشند و در عین حال کانال‌ مدنظرشان را انتخاب کرده و به جستجوی محتوای مورد نظر خود بپردازند.

قابلیت‌های الکسا در تلویزیون های هوش مصنوعی 2018 ال جی

کاربران می‌توانند قابلیت‌های پیشرفته صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی را به وسیله ویژگی‌های منحصربه‌فرد الکسای آمازون روی تلویزیون های هوش مصنوعی 2018 ال جی تجربه کنند. به عنوان مثال شما می‌توانید به انگلیسی بگویید «الکسا، صدای تلویزیون در هال را زیاد کن» و یا «الکسا کانال تلویزیون را به کانال شبکه National Geography تغییر بده». همچنین می‌توانید برنامه خاصی را روی تلویزیون اجرا کنید. مثلا بگویید «الکسا از ال جی بخواه تا یوتیوب را روی تلویزیون داخل اتاق خواب اجرا کند». این کار بدون نیاز به صحبت کردن از طریق ریموت کنترل جادویی ال جی (Magic Control) نیز قابل اجرا است.

آقای Brian Kwon، مدیرعامل بخش لوازم صوتی و تصویری ال جی می‌گوید:

ال جی از قدیم خود را متعهد می‌دانسته تا تلویزیون‌هایی را عرضه کند که ترکیبی نوآورانه از راحتی استفاده و رابط کاربری مناسب داشته باشند. با اضافه شدن الکسای آمازون به لیست بلند بالای قابلیت‌های webOS، ال جی به این استراتژی خود متعهد مانده است. با وجود اضافه شدن قابلیت الکسا در این تلویزیون‌ها، مصرف‌کنندگان می‌توانند همچنان از LG ThinQ توسط ریموت کنترل ال جی استفاده نمایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایول بابا دمش گرم ولی ما از این پولا نداریم