ماشین ظرفشویی D164 سامسونگ

ماشین ظرفشویی D164 سامسونگ ؛ هم‌یاری برای مهمانی‌های بزرگ و شلوغ

ماشین ظرفشویی D164 سامسونگ با ظرفیت 14 نفره و بازوی شستشوی خطی به یک دستیار تمام عیار برای شستشوی ظرف‌های شما پس از مهمانی‌ها تبدیل خواهد شد. در ادامه با ویژگی‌های این مدل آشنا می‌شویم.

خانواده‌های بزرگ و مهمانی‌هایشان همیشه تصویری شاد و خوشحال‌ را در ذهن‌ها به جای می‌گذارند. اما این مهمانی‌ها همیشه یک پشت صحنه‌ هم دارد که شاید خیلی از ما متوجه آن نباشیم. من در خانواده‌ای کوچک به دنیا آمدم و همیشه آن مهمانی‌های شلوغ برایم جذاب بود. تا این که در مهمانی بزرگ تولد فرزند همسایه‌مان شرکت کردم. مهمانی شلوغ‌، پر از شادی و هیاهو بود. اما بعد از یک ساعت که تمام شد چیزی که باقی ماند انبوهی از ظروف و لیوان‌ها بود که دست به دست ‌گشته و حالا در آشپزخانه انباشته شده بود.

لحظه‌ای به خانم همسایه‌مان فکر کردم که حالا مجبور است کلی وقت صرف جدا کردن ظرف‌های بزرگی کند که احتمالا در ماشین ظرفشویی‌شان جا نمی‌شود و خب احتمالا مجبور هستم در شستشوی آنها هم کمک‌شان کنم.

وقتی برای کمک تعارف کردم، همان‌طور که به سمت ماشین ظرفشویی می‌رفت برایم توضیح داد که ماشین‌ ظرفشویی 14 نفره‌ای که به تازگی از سامسونگ خریده‌اند دیگر خیال آنها را از این مسئله راحت کرده است. اساسا این مدل ظرفشویی را برای همین انتخاب کرده‌اند که در این مهمانی‌ها خستگی در تن‌شان نماند.

ماشین ظرفشویی D164 سامسونگ

حالا که نیازی به شستن با دست نبود تصمیم گرفتم در چیدن ظروف داخل ماشین کمک کنم. راستش کنجکاو بودم ظرفشویی با این قابلیت را از نزدیک برانداز کنم. وقتی نوبت قابلمه‌ها رسید سردرگم بودم که آنها را چطور داخل ماشین جا کنم و چطور قابلمه‌های چرب به وسیله ماشین ظرفشویی می‌تواند کامل شسته شود. خانم همسایه که تردید من را دید برایم توضیح داد که سبد بالایی این ماشین قابل جابجایی است تا بتوان فضایی تا 36 سانتی‌متر بزرگ‌تر را در سبد پایین ایجاد کرد و قابلمه‌ها را آنجا قرار داد.

جالب این بود که حتی سینی‌های خیلی چرب ماکارونی را هم به من می‌داد که داخل ماشین بگذارم و وقتی گفتم بهتر است اول آنها را با آب داغ آب بکشد لبخندی زد و گفت این ماشین ظرفشویی را انتخاب کردم که دوباره کاری نکنم، خودش همه را کاملا تمیز می‌کند.

سخت‌ترین لکه‌ها هم با ماشین ظرفشویی D164 سامسونگ پاک می‌شوند

ماشین ظرفشویی D164 سامسونگ با داشتن تنها بازوی شستشوی خطی در دنیا (تکنولوژی منحصربه‌فرد Waterwall) با پوشش کامل فضای دستگاه شستشوی کامل و یک‌دستی را برای تمام ظروف به ارمغان می‌آورد. در ضمن با انتخاب ناحیه شستشوی قدرتمند (Zone Booster) لجوج‌ترین لکه‌ها هم به راحتی تمام پاک می‌شوند.

در جواب من که گفتم این ماشین برای خانواده شما که پرجمعیت‌ هستید خوب است، توضیح داد که اتفاقا فرقی نمی‌کند، گزینه نیم‌شور این مدل باعث می‌شود بتوانیم حتی مقدار خیلی کمی ظرف را هم به راحتی بشوییم. به این ترتیب دیگر اسرافی در مصرف آب یا برق اتفاق نمی‌افتد یعنی خود دستگاه تشخیص می‌دهد متناسب با مقدار ظرف داخل دستگاه، چقدر آب باید مصرف کند.

ماشین ظرفشویی D164 سامسونگ

دیدن این مدل ظرفشویی آن‌قدر برایم جذاب بود که بخواهم بیشتر درباره‌اش بررسی کنم. ماشین ظرفشویی D164 سامسونگ اسمی بود که خانم همسایه برایم گفت و در یک جستجوی ساده متوجه شدم این واقعا همان گزینه مناسب برای من است.

داشتن شش برنامه شست‌وشو یعنی من برای هر شرایطی یک برنامه مناسب خواهم داشت. علاوه بر تمامی مزایایی که خانم همسایه ذکر کرد، مدل D164 با داشتن برنامه شستشوی روزانه می‌تواند ظروف مصرفی روزانه را تنها در 55 دقیقه به صورت کامل بشورد.

هرچند خانواده‌ای کم جمعیت دارم اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که با داشتن ماشین ظرفشویی D164 سامسونگ ، دستیاری خواهم داشت که در هر شرایط چه بشقاب و کارد بعد از صبحانه و چه انبوه ظرف‌های بعد از مهمانی‌های فامیلی و چه قابلمه های بسیار چرب، همیشه می‌تواند کار شستن ظرف‌ها را به شکل مناسبش انجام دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. والا ما تا جایی که یادمونه مادر بیچارمون با اب یخ کرده طرف میشست
    واقعا اونا نسل سوخته ن