فورد رنجر 2018 فیس لیفت

فورد رنجر 2018 فیس لیفت در نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی شد

خودروی پیکاپ فورد رنجر 2018 فیس لیفت (Ford Ranger) در نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی شد. این پیکاپ تراک متوسط از نظر ظاهری به‌روز شده و برای عرضه در بازار آمریکا آماده می‌شود. در ادامه با مشخصات و ویژگی‌های این خودرو آشنا می‌شویم.

فورد رنجر 2018 فیس لیفت به صورت رسمی و جهانی در نمایشگاه دیترویت به نمایش درآمد. این خودرو که به عنوان رقیبی برای وانت دو کابین میتسوبیشی ال 200 شناخته می‌شود، در ابتدا در بازار آمریکای شمالی از جمله کشور ایالات متحده آمریکا به فروش می‌رسد و سپس در همین امسال به کشورهای اروپایی مانند انگلستان خواهد رسید.

فورد رنجر 2018 فیس لیفت

از لحاظ ظاهری، تغییراتی در این پیکاپ اتفاق افتاده و چهره به‌روزتری را به آن بخشیده است. شرکت خودروسازی فورد، چراغ‌های جلوی رنجر 2018 نیوفیس را تغییر داده و یک جلوپنجره جدید و تیزتر را به خودرو اضافه کرده است. بر روی درب پشتی خودرو نیز نام Ranger در اندازه نسبتا بزرگ، حک شده است.

فورد رنجر 2018 فیس لیفت در بازار آمریکا با پیشرانه 2.3 لیتری توربوشارژ EcoBoost و گیربکس 10 سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود. شرکت فورد مدعی شده که رنجر جدید می‌تواند عملکردی در حد و اندازه پیشرانه V6 را با یک پیشرانه 4 سیلندر ارائه کند. همچنین مدل‌های دو و چهار چرخ محرک برای این خودرو عرضه می‌شوند. هر دو مدل دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک از دیفرانسیل‌هایی با قفل Trac-Lok بهره می‌برند و قفل شوندگی الکترونیکی دیفرانسیل عقب در کنار لاستیک‌های آفرود، رنجر 2018 فیس لیفت را به یک آفرودر قدرتمند تبدیل می‌کند.

فورد رنجر 2018 فیس لیفت

بسته آفرود FX4 نیز بسته به نوع جاده، 4 حالت رانندگی طبیعی، برفی، گلی و شن و ماسه را در اختیار رانندگان قرار می‌‌دهد. سیستم کنترل Trail هم به راننده اجازه می‌دهد تا میزان ترمز و شتاب خودرو را متناسب با میزان فرمان‌دهی، تنظیم کند.

فورد رنجر 2018 فیس لیفت

تغییرات فورد رنجر 2018 فیس لیفت در داخل کابین، کمتر از بیرون آن است. سیستم اطلاعات SYNC 3 شامل اپل کارپلی و اندروید اتو با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی و همچنین سیستم صوتی جدید B&O و وای فای 4G از دیگر تجهیزات این خودروی پیکاپ به شمار می‌رود.

گالری عکس های فورد رنجر 2018 فیس لیفت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چه ابهتی داره لامصب

  2. فقط تسلا البته اگه بدتون نمیاد و فوش بارونم نمیکنین
    اگه ناراحت میشین ترفداره تسلا باشم که اره فورد خیلی خوبه

  3. وانت ما در مقابل فورد رنجر اونا اصلا عدالت و برابری یعنی همین

  4. خیلی جیگره این ماشین