مرسدس بنز جی کلاس 2019

مرسدس بنز جی کلاس 2019 رسما معرفی شد؛ یک SUV لوکس با جدیدترین تکنولوژی‌ها

مرسدس بنز جی کلاس 2019 (Mercedes Benz G Class) رسما در نمایشگاه خودرو دیترویت معرفی شد. مرسدس بنز G550 جدید یک خودرو SUV لوکس با تکنولوژی‌های مدرن است.

سرانجام معرفی شد. مرسدس بنز جی کلاس 2019 از آخرین نسل G Wagon برخوردار است. در واقع یکی از شناخته‌ترین وسایل نقلیه زمان خود، شاید حالا دومین نسل خود را در جاده‌ها می‌بیند، اما آن پس از چهل سال به تولید رسیده است. طراحی جذاب این خودرو شبیه یک شمشیر دو لبه است. ممکن است بنز بسیاری از وافادارترین طرفداران خود را نیز از خود نا امید کند که می‌تواند برای آن‌ها گران تمام شود؛ اما آیا واقعا اینگونه خواهد شد؟

مرسدس بنز جی کلاس 2019

مرسدس بنز با دقت در حال حرکت رو به جلو است. مرسدس بنز جی کلاس 2019 از دی ان ای خالص نسل پیشین خود برخوردار است که به طور کلی همراه با طراحی داخل کابین لوکس، آخرین تکنولوژی‌های مدرن در سدان های اس کلاس و ای کلاس و همچنین طراحی شکیل‌تر برخوردار است. در این نسخه هیچ اشتباهی را نمی‌توانیم ببینیم. تمامی جزئیات به خوبی طراحی شده‌اند، به طور مثال طراحی دستگیره در و خطوط روی در زمانی که از نزدیک آن‌ها را مشاهده می‌کنیم بسیار زیبا هستند. این‌ها دقیقا همان چیزی بودند که جی کلاس کم داشت.

مرسدس بنز جی کلاس 2019

مرسدس بنز جی کلاس 2019 حالا 2.1 اینچ طولانی‌تر و 4.8 اینچ عریض‌تر از نسل پیشین خود شده است. این افزایش ابعاد، تاثیر بزرگی در فضای کابین دارد، مخصوصا در فضای پای قسمت عقب که حالا 6 اینچ بزرگ‌تر شده است! علاوه بر افزایش ابعاد فضای پا و صندوق بار عقب، صندلی‌های پشتی با نسبت 60/40‌ کاهش پیدا کرده‌اند. اگر چه مرسدس بنز جی کلاس 2019 یک خودرو SUV‌ لوکس است، اما همچنان هم نیازمند قابلیت‌های آفرود است. این شامل سیستم تعلیق مستقل جدید با محور چرخش دو طرفه و محور گوشه مستحکم است. شرکت سازنده همچنین سطح رانندگی جاده‌ای مرسدس بنز جی کلاس 2019 را نیز ارتقا بخشیده است. در اینجا سه قفل دیفرانسیل 100 درصد (مرکز، عقب و جلو) همراه با یک کاهش دنده پایین و فرمان الکترومکانیکی نیز وجود دارد.

مرسدس بنز جی کلاس 2019

این خودرو لوکس قرار است تنها در یک نسخه روانه بازار ایالات متحده شود. مرسدس بنز G550 2019 از یک پیشرانه 8 سیلندر بی توربو 4.0 لیتری برخوردار است که قادر به تولید 416 اسب بخار و گشتاور 610 نیوتن‌متر است. این قدرت می‌تواند با یک گیربکس 9 سرعته 9G-TRONIC و سیستم 4 چرخ محرک خودرو را به تحرک درآورد.

رانندگی با مرسدس بنز G550 2019 در حالت‌های G-mode، Comfort، Sport، Eco و Individual لذتبخش خواهد بود. هر کدام تنظیماتی را بر روی موتور، سیستم انتقال سرعت، تعلیق، قرمان و سیستم های کمک انجام می‌دهند. حالت جدید G-mode اگر یکی از سه قفل دیفرانسیل فعال شده باشد به صورت خودکار فعال خواهد شد. این حالت باعث ایجاد تغییرات قابل توجهی در شاسی و فرمان می‌شود و علاوه بر آن، ویژگی‌های شتاب دهنده را نیز تغییر می‌دهد.

مرسدس بنز جی کلاس 2019

ما پیشتر داخل کابین این خودرو SUV جذاب را دیده بودیم. بر روی داشبورد طیف وسیعی از تکنولوژی‌های به ارث رسیده از سدان های بالارده مرسدس دیده می‌شود که شامل یک نمایشگر 12.3 اینچی COMAND و یک نمایشگر دوم 12.3 اینچی انتخابی برای نمایش ابزار دیجیتالی می‌شود.

مرسدس بنز جی کلاس 2019

کنترل تهویه 3 نقطه‌ای همراه با یک پنل تنظیمات برای قسمت جلو (به صورت استاندارد)، همراه با یک سانروف و صندلی‌های چرمی مجهز به گرم کننده و حافظه دیگر مشخصات این کابین هستند که به صورت استاندارد سوار خواهند بود. یک سیستم نورپردازی 64 رنگی نیز همراه با یک داشبورد بالایی چرم، سیستم صوتی فراگیر Burmester و شیشه‌های جانبی آکوستیک نیز به صورت استاندارد موجود هستند.

مرسدس بنز جی کلاس 2019

زمان عرضه مرسدس بنز جی کلاس 2019

مرسدس قرار است خودرو اس یو وی جذاب جی کلاس 2019 خودش را در اواخر سال 2018 وارد بازار ایالات متحده کند. قیمت این محصول نیز هنوز مشخص نیست و در آینده‌ای نزدیک رسما اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. طراحیش به دلم نمیشینه نمیدونم چرا

  2. مدل قبلیه ش از این بهتر به نظر میرسید ینی ظاهرشو منظورمه