قیمت دنا پلاس توربو

قیمت دنا پلاس توربو به صورت قطعی و نهایی توسط ایران خودرو اعلام شد

قیمت دنا پلاس توربو به صورت قطعی و نهایی توسط ایران خودرو اعلام شد. شرکت ایران خودرو به تازگی دعوتنامه تکمیل وجه محصول جدیدش را برای متقاضیان ارسال کرده است.

روز یکشنبه 24 دی‌ماه 1396، دعوتنامه تکمیل وجه برای متقاضیان خودروی جدید دنا پلاس توربو از سوی شرکت ایران خودرو صادر شد. دنا پلاس با موتور EF7 توربوشارژ به بازار عرضه می‌شود. این خودرو از نظر ظاهری تفاوتی با دنا پلاس ندارد و مزایای آن نسبت به نسخه معمولی، افزایش قدرت و شتاب خودرو بدون بالا بردن حجم، افزایش راندمان و بهره‌وری سوخت و آلایندگی و مصرف کمتر نسبت به موتور معمولی است.

قیمت دنا پلاس توربو

همچنین این خودرو از رینگ و تایر بزرگ‌تر با طرح آلومینیومی جدید، فرمان چرمی با دوخت قرمز، زیرپایی موکتی با آرم توربو و نوار قرمز رنگ و سر دسته جدید دنده بهره می‌برد. دنا پلاس توربو به موتور 1.7 لیتری توربو با قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن‌متر مجهز شده است.

قیمت دنا پلاس توربو : 4 میلیون بیشتر از دنا پلاس معمولی

بر اساس اعلام شرکت ایران خودرو و با توجه به دعوتنامه تکمیل وجه، قیمت قطعی و نهایی دنا پلاس توربو معادل 52 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است. این خودرو در آبان‌ماه امسال با پیش پرداخت 25 میلیون تومان، پیش فروش شده بود. نخستین سری از این خودرو با مدل 97 به زودی به خریداران تحویل داده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. من خودم پارس TU5دارم خیلی هم راضیم ولی پلاس توربو شارژ یه چیز دیگه ایه

  2. من خودم یه اشنا تو ایران خودرو دارم گفت به هیچ عنوان سمند توربو و حالا هم دنا توربو نخرید.چون
    الیاژ استفاده شده تو ساخت توربو شارژش به شدت بی کیفیته و بعد چند ماه عملا توربو شارژرش از کار میفته و تبدیل میشه به یه موتور معمولی

  3. در مقایسه با پژو پارس که 50 میلیونه، اینم می ارزه52 تومن

  4. چنان میگن توربو که ادم پراش میریزه فکر میکنه همه ماشینارو قراره بگیره

  5. هشتاد درصد مردم در حال حاضر نمیتونن چنین چیزی بخرن

  6. ینی سر تیتر هایی که دارین،قیمت به صورت قطعی اعلام شد مساویه با اینکه بگید قیمت افزایش یافت