نسخه جدید اکشن لانچر

با نسخه جدید اکشن لانچر طعم اندروید 8 اوریو را بچشید

نسخه جدید اکشن لانچر (Action Launcher 33) همراه با به ارث بردن قابلیت های اندروید 8.1 اوریو عرضه شد. این نسخه جدید همچنین از قابلیت جذاب AdaptiveZoom نیز بهره‌مند است.

بسیاری از کاربران پلتفرم اندروید که قصد دارند رابط کاربری گوشی های هوشمند خود را سفارشی سازی کنند، چند لانچر اندرویدی محبوب موجود در پلی استور گوگل را برای این کار برمی‌گزینند که یکی از آن‌ها اکشن لانچر است. حال تیم توسعه دهنده این اپلیکیشن اندرویدی، نسخه جدید اکشن لانچر را همراه با چندین قابلیت جدید و بهبودیافته عرضه کرده است.

نسخه جدید اکشن لانچر (Action Launcher 33) که هم اکنون در پلی استور گوگل قرار گرفته است با AdaptiveZoom همراه شده است. این یک قابلیت جدید است که پس زمینه یک اپلیکیشن را وقتی به آن ضربه می‌زنید، به کل صفحه گسترش می‌دهد. البته برای بهره بردن از این ویژگی، باید از آیکون ها سازگار با این لانچر استفاده کنید. در جدیدترین به روزرسانی اکشن لانچر همچنین انیمیشن‌هایی به سبک اندروید 8.1 اوریو در دراور تمامی اپلیکیشن ها شبیه سازی شده و کاربران را قادر می‌سازد با پرداخت 6 یا 12 دلار، علاوه بر برخورداری از پشتیبانی تیم اکشن لانچر، 3 تم والپیپر اختصاصی را نیز در اختیار داشته باشند.

نسخه جدید اکشن لانچر

علاوه بر این، نسخه جدید اکشن لانچر از یک قابلیت جدید برخوردار است که کاربران را قادر می‌سازد تا محتوا را از صفحه هوم برداشته و حذف کنند. همچنین، نشانگر صفحه هوم نیز برخی بهبودها را دریافت کرده است و استفاده مجدد از Accecoribility API اندروید یک بار دیگر فعال شده است. بدیهی است که همراه با نسخه 33 اکشن لانچر، برخی از اشکالات دیگر نیز مرتفع شده و بهینه سازی‌هایی انجام گرفته است.

 دانلود نسخه جدید اکشن لانچر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*