اچ تی سی یو 11 آیز

اچ تی سی یو 11 آیز با دوربین سلفی دوگانه و پردازنده هشت هسته‌ای معرفی شد

اچ تی سی یو 11 آیز (HTC U11 EYEs) با دوربین سلفی دوگانه رسما معرفی شد. در ادامه، مشخصات، امکانات و قیمت گوشی اچ تی سی یو 11 آیز را بررسی خواهیم کرد.

گوشی جدید اچ تی سی با نام یو 11 آیز سرانجام رونمایی شد تا سازندگان به شایعات پیرامون آن پایان دهند. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، کاربران باز هم با یک گوشی کم‌حاشیه با حسگر اثر انگشت پشتی رو به رو هستند. اما آیا این تلفن هوشمند می‌تواند جان تازه‌ای به بخش موبایل HTC بخشد؟

اچ تی سی یو 11 آیز

مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 آیز

اچ تی سی U11 EYEs با ابعاد 157.9 در 74.99 در 8.5 میلی‌متر و 185 گرم وزن، به صفحه نمایشی 6.0 اینچی از نوع Super LCD3 با وضوح 1080×2160، نسبت 18:9 و پوشش محافظ گوریلا گلس 3 تجهیز شده و تراشه اسنپدراگون 652 با پردازنده هشت هسته‌ی به عنوان مغز پردازشگر در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی در خدمت کاربران خواهد بود. به علاوه، یک باتری بزرگ 3930 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از نسخه 3.0 فناوری شارژ سریع، نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند.

در کنار قدرت پردازشی بالا، دوربین قدرتمند از جمله ویژگی‌های مهم این تلفن هوشمند محسوب می‌شود. سازندگان از سنسوری 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 همراه با فناوری Ultrapixel 3، لرزشگیر اپتیکال، فوکوس خودکار UltraSpeed، سنسور BSI، اچ دی آر سریع، فیلم‌برداری 4K و ویدیوهای صحنه آهسته برای دوربین پشتی بهره برده‌اند تا ثبت تصاویر باکیفیت امکان‌پذیر باشد. برای نخستین در گوشی های اچ تی سی نیز شاهد استفاده از دو سنسور 5 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و توانایی ثبت عکس‌ها با افکت بوکه هستیم که به کاربران اجازه می‌دهد عمق تصاویر را به صورت زنده تنظیم کنند.

از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با موبایل جدید اچ تی سی می‌توان به وجود استاندارد IP67 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، هدفون‌های USonic Smart Sonar با قابلیت حذف نویز، سیستم تشخیص چهره، سیستم تعاملی اج سنس، یو اس بی نوع C و پشتیبانی از 4G LTE اشاره کرد. اندروید 8.0 اوریو و آخرین نسخه ار رابط کاربری HTC Sense هم سیستم نرم افزاری دستگاه را تشکیل می‌دهند.

اچ تی سی یو 11 آیز

زمان عرضه و قیمت اچ تی سی یو 11 آیز

اگرچه ما با یک گوشی میان‌رده رو به رو هستیم، اما پیش‌فروش اچ تی سی یو 11 آیز از امروز با قیمت 512 دلار (3 هزار و 299 یوان) در چین، در سه رنگ مشکی، قرمز و نقره‌ای (با رنگ مایل به آبی) آغاز شده و از تاریخ 25 ژانویه (5 بهمن) نیز روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. با پردازنده ای ودیگر امکانات که داره حدود قیمت 1300 خوبه براش

    • 1/3؟؟اج سنس داره..ضد ابه..اسپیکرای بوم ساند..هدفون نویز کنسلینگ ک 200-300تومن فقط قیمت هدفونشه..حاشیه های کم..دوربین همون دوربین htc u11..سلفی دوگانه..حافظه64..رم4..تشخیص چهره..باتری 4000..شیاعومیم این گوشیو میساخت با این قیمت نمیداد..این قیمتی ک گفتی فقط هزینه ساختشه..اکه با پرچمدارا مقایسش کنین فقط پردازندش از پرچمدارا ضعیفتره

    • میخوایین اصلا مجانی باشه؟ توروخدا تعارف نکنین

  2. زنده باد HTC، خدایی به مشتریش احترام میزاره و مثل سام‌هنگ پول پرست نیست

  3. طراحی خوشگل و کم حاشیه ای داره خدایی، سونی از HTC یاد بگیره!

  4. 500 دلار با این وضعیت دلار میشه بالای 2 و 200… در نتیجه خرید اس 8 ترجیح میدم به این D:

    • من بغیر از دیسپلی و پردازنده برتری دیگه ای تو سامسونگ s8 نمیبینم. عوضش قابلیتهای زیادی رو در اچ تی سی یو11eyes میبینم که از سامسونگ بهتره.

      باتری خیلی قویتر4000
      اسپیکر 100 درصد بهتر
      هدفون u-soonicکه صد درصد بهتره
      اج سنس داره که نه سامسونگ نه هیچ برند دیگه ای ندارن
      جنس بدنه ی خیلی بهتر و شکیلتر
      دوربین اصلی صد در صد بهتر چون از سنسور u11 استفاده شده
      دوربین سلفی هم واقعا بهتره چون عکسای پرتره میگیره و دوگانه هست
      طراحی بهتر
      رم و حافظه هم با سامسونگ s8 یکی هست
      همه این قابلیتها رو با 200 دلار ارزونتر از s8 میتونی بگیری

      خداوکیلی میانرده ای هست که پرچمدارا رو به زانو در میاره

  5. عالی عالی عالی، شرافتا با 500 دلار از این بهتر نیست

    صفحه نمایش محشر، حافظه داخلی و رم مناسب و پردازنده ش هم برای یه میان رده (بالا رده) خیلی خوبه

  6. گرونه خیلی خیلی کسی سمتش نمیره

  7. به این میگن میانرده