گوشی هواوی آنر 7 ایکس

گوشی هواوی آنر 7 ایکس (Huawei Honor 7X) در ایران رونمایی شد

گوشی هواوی آنر 7 ایکس (Huawei Honor 7X) مدتی بعد از معرفی رسمی، در ایران نیز رونمایی شد. در ادامه بیشتر با قابلیت ها، قیمت، ویژگی ها و مشخصات فنی گوشی هواوی آنر 7X آشنا می‌شویم. هواوی آنر 7 ایکس نخستین گوشی دارای نمایشگر مجهز به نسبت ابعاد تصویر 18:9 این شرکت است.

گوشی هواوی آنر 7 ایکس به عنوان آخرین نسخه X Series با حداکثر نمایش، ایجاد سرگرمی، تجربه و ارزش بیشتر، با حضور برخی مدیران آنر و هواوی در ایران رونمایی شد. در این برنامه، امین ناهید مدیر روابط عمومی و مارکتینگ هواوی در ایران نیز به صحبت پرداخت و توضیحاتی را ارائه کرد.

برند Honor که پیشرو در دنیای گوشی های موبایل هوشمند بوده و تحت نظر هواوی قرار دارد، آخرین محصول خود از سری Honor X که تجربه نمایش تمام صفحه‌ای بی‌نظیر با قیمتی بسیار مناسب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، در ایران عرضه کرد. این شرکت زیر مجموعه تصمیم دارد طی سه سال آینده، تحت سه سری N Series ،X Series و Lite Series در ایران به فعالیت بپردازد.

رونمایی گوشی هواوی آنر 7 ایکس

اما ویژگی‌‌های گوشی هواوی آنر 7 ایکس چیست و چرا با وجود این همه مدل میان‌رده در بازار، تبدیل به محصولی خاص و محبوب شده است؟ گوشی هواوی آنر 7X اولین گوشی هوشمند با قابلیت نمایش دید کامل است؛ این دستگاه به یک صفحه نمایش 5.93 اینچی بدون قاب که کیفیت بسیار قابل توجهی دارد مجهز شده است. نسبت فوق‌العاده بالای صفحه نمایش به بدنه این محصول به نحوی است که کاربران می توانند تصاویر چشمگیری را روی یک تلفن براق و جمع و جور که فوق‌العاده خوش‌دست است ببینند.

رونمایی گوشی هواوی آنر 7 ایکس

بعد از صفحه نمایش گوشی هواوی آنر 7 ایکس باید به لنز 16 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی دوربین اصلی با دیافراگم بزرگ و فوکوس سریع آن اشاره کنیم که کیفیت ثبت عکس در حد دوربین‌های DSLR را برای کاربران به ارمغان آورده است. مغز متفکر این گوشی تراشه قدرتمند Kirin 659 است که به دست خود هواوی ساخته شده است. ساخت چیپست به دست خود هواوی یک مزیت بزرگ تلقی شده و سبب می‌شود تمامی قطعات به صورت یکپارچه با یکدیگر در بیایند.

نمایشگر خیره کننده با دید کامل

گوشی جدید هواوی از برند آنر به صفحه نمایش 5.93 اینچی  با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل (فول اچ‌دی پلاس) مجهز شده است که صفحه نمایشی فوق العاده‌ای با کیفیتی بالا است. کاربران می‌توانند با استفاده از شاسی فلزی و لبه های کاملا گرد، طراحی استثنایی این برند را تجربه کنند. صفحه نمایش گوشی هواوی آنر 7 ایکس دارای نسبت ابعاد تصویر 18:9 است که به گیمرها اجازه می‌دهد دید بیشتری هنگام بازی کردن داشته باشند.

گوشی هواوی آنر 7 ایکس

علاوه بر آن، نسبت ابعاد تصویر نمایشگر این گوشی نزدیک به نسبت صفحه نمایش 21:9 سینما است که تجربه صفحه نمایشی مشابه با صفحه نمایش سینما را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. جدیدترین میان‌رده هواوی بهره‌وری و سرگرم‌کنندگی را با عملکرد کلید جداکننده نمایشگر دو برابر کرده است و انجام چند کار همزمان، از چک کردن ایمیل‌ها گرفته تا تماشای ویدئو در نتفلیکس و یوتیوب را به آسانی فراهم می‌کند.

عکاسی حرفه‌ای

دوربین دو لنزه پشتی 16 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسلی گوشی هواوی آنر 7 ایکس صورت‌ها و صحنه‌ها را با بالاترین کیفیت ثبت خواهد کرد. با استفاده از فوکوس اتوماتیک تشخیص صورت (PDAF) و آخرین الگوریتم‌ها، این گوشی فوکوس را با سرعت 0.18 ثانیه انجام می‌دهد. ویژگی‌های عکاسی حرفه‌ای محصول جدید برند آنر به کاربران این امکان را می‌دهد که یک عکاس همه فن حریف باشند.

گوشی هواوی آنر 7 ایکس

عملکرد بی نظیر

گوشی هواوی آنر 7X به پردازنده Kirin 659 دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای با حداکثر سرعت 2.36 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم و رابط کاربری EMUI 5.1 مجهز شده است. دست به دست دادن قدرت سخت افزاری و بهینه‌سازی نرم افزاری، عملکرد فوق‌العاده‌ای را هنگامی که چندین وظیفه و بازی انجام می‌شوند به ارمغان آورده و پاسخگوی نیاز پر حجم‌ترین اپلیکیشن‌ها خواهد بود.

گوشی هواوی آنر 7 ایکس

گوشی هواوی آنر 7 ایکس دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی و یا 128 گیگابایت و 4 گیگابایت حافظه رم پیشرفته بوده و این امکان را فراهم کرده است که صدها قسمت سریال تلویزیونی را دانلود و به صورت آفلاین تماشا کنید. بهینه‌سازی هوشمند و ویژگی‌های مدیریت فایل، مانع از تخریب عملکرد اندروید در طول زمان می‌شوند.

طول عمر باتری

با وجود داشتن نمایشگر تمام صفحه و بزرگ، فقط با یک مرتبه شارژ باتری 3340 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی می‌توان برای بیش از یک روز کامل از آن استفاده کرد. به لطف تکنولوژی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، کاربران هم‌اکنون می‌توانند یک فصل سریال تلویزیونی مورد علاقه خود با یک مرتبه شارژ گوشی مشاهده کنند و یا 91 ساعت موسیقی گوش بدهند.

قیمت گوشی هواوی آنر 7 ایکس

نسخه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی دارای قیمت یک میلیون و صد و نود و نه هزار تومان بوده و خرید آن هم‌اکنون از فروشگاه‌های فیزیکی رسمی امکان‌پذیر است. فروش آن‌ها از طریق فروشگاه‌های بامیلو و دیجی کالا نیز به زودی آغاز خواهد شد.

برند برتر گوشی های هوشمند و سهم بازار در حال رشد

آنر، یک برند پیشرو در زمینه گوشی های هوشمند است که در تاریخ 5 دسامبر 2017 در لندن انگلستان رونمایی شد. آن را به عنوان اولین برند سرشناس از نظر عملکرد فروش در چین در سال 2017 می‌شناسند. این شرکت همچنین استراتژی جدید رشد جهانی که هدف آن افتتاح نام تجاری سه گوشی هوشمند برتر در پنج سال آینده است را اعلام کرد که علاوه بر بدست آوردن رتبه اول به عنوان برند برتر گوشی های هوشمند در چین، به ترتیب رتبه یک و رتبه سه برند الکترونیکی در فنلاند و روسیه را به خود اختصاص داده است.

گوشی هواوی آنر 7 ایکس محصولی فوق‌العاده جوان پسند است

فروش این محصول در جمعه سیاه در ایالات متحده آمریکا و اروپا در سال جاری به طور قابل توجهی افزایش یافت. Honor به عنوان یک برند الکترونیکی پیشرو، از مزایای توسعه اینترنت همراه بهره برده و قصد دارد به محبوب‌ترین برند گوشی های هوشمند در میان جوانان و یا کسانی که قلب جوانی دارند تبدیل شود. این برند با استفاده از کسب و کار منحصربه‌فرد و با استفاده از اینترنت و مجموعه‌های استثنایی از محصولات خود، سعی بر ایجاد ارزش‌های خاص برای کاربران دارد. آنر همواره مدل‌های کسب و کار موفق خود را در کشورهای سراسر جهان تکرار کرده و تصمیم دارد تا سال 2020 به لیست پنج نام برتر تجاری و تا 2022 به رتبه سوم در این لیست برسد.

سری Honor X نشان‌دهنده 40 میلیون واحد فروش

این برند در چهارمین سالگرد خود اعلام کرد سری Honor X، از جمله گوشی های هوشمند که شامل مدل‌های سری Honor 4X به Honor 7X است، رکورد قابل توجهی در فروش داشته است و تاکنون بیش از 40 میلیون واحد از آن‌ها در سراسر جهان به فروش رسیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. انتظار قیمت 900 یا 850 هزار تومنی داشتم براش! (آنر 6 ایکس 800 تومن بود)

  2. A5 2017 هم گوشی عالیه توی این رنج قیمت

  3. باید یه 200 تومن ارزون تر می شد! چون با قیمت بالای 1 و 100 شدیدا رقابتی میشه و گزینه های خوب دیگری هم هست

  4. خدایی سری «آنر ایکس» رو دست ندارن، من آنر 6ایکس دارم و شدیدا ازش راضی‌ام

    این گوشی هم قیمتش برسه 1 میلیون فیکس (یه 100 هزار کمتر بشه) می خرمش

  5. اینا خجالت نمیکشن میگن با قیمتی مناسب چهار برابر قیمت جهانی قیمتی مناسبه؟؟