گوشی هواوی میت 10 پرو

خدمات پس از فروش VIP برای گوشی هواوی میت 10 پرو

گوشی هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) از هفته پیش به صورت رسمی در بازار ایران عرضه شد. این گوشی پرچمدار، علاوه بر گارانتی معمولی از خدمات طرح VIP نیز بهره‌مند خواهد بود که در ادامه این طرح را معرفی می‌کنیم.

گوشی هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) هفته گذشته به صورت آنلاین و همچنین در بازار فروشگاهی کشورمان به صورت رسمی عرضه شده و در اختیار کاربران و علاقه‌مند به محصولات سری پرچمدار Mate 10 هواوی قرار گرفته است. در همین راستا هواوی برای خدمات پس از فروش این گوشی پرچم دار، علاوه بر گارانتی رایج گوشی های هواوی، طرح ویژه‌ای را در نظر گرفته است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

خدمات طرح VIP گوشی هواوی میت 10 پرو

این طرح ویژه خدماتی شامل تعویض رایگان صفحه نمایش Huawei Mate 10 Pro در صورت شکستن و یا آسیب دیدن بر اثر سقوط ، ضربه و هر آسیب فیزیکی می‌باشد. در شرایط عادی ، در صورتی که صفحه نمایش گوشی تلفن کاربر دچار آسیب دیدگی شود، این سرویس به او این امکان را می‌دهد که یک بار صفحه نمایش گوشی او به صورت رایگان تعویض شود.

گفتنی است این خدمات به مدت 6 ماه از تاریخ فعال‌سازی فقط برای یک بار قابل ارائه است. در صورتی که صفحه نمایش گوشی هواوی میت 10 پرو در طول مدت 6 ماه از تاریخ فعال‌سازی دچار آسیب‌دیدگی شود، کارشناسان مربوطه در مرکز تماس هواوی به شماره 02142000 درخواست کاربران را ثبت نموده و هماهنگی‌های لازم جهت دریافت دستگاه معیوب از درب منزل و یا محل کار کاربر را انجام خواهند داد.

گوشی هواوی میت 10 پرو

لازم به ذکر است که خدمات ذکر شده کاملا رایگان بوده و نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست. از مشتریان تهرانی هم در این طرح هزینه‌ای برای ارسال و دریافت گوشی معیوب دریافت نمی‌شود. در واقع هواوی در این طرح ویژه حتی هزینه ارسال و دریافت گوشی را هم از کاربرانی که در تهران ساکن هستند دریافت نکرده و به صورت رایگان حمل و نقل آن را انجام می‌دهد و البته سایر بخش‌های این طرح برای همه شهرها یکسان است. به علاوه بدیهی است که در این سرویس همانند همه سرویس‌های مراکز خدمات هواوی از قطعات اصلی و اورجینال هواوی استفاده خواهد شد.

جهت برخورداری و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس لطفا با مرکز تماس هواوی به شماره 02142000 تماس حاصل فرمایید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سامسونگ خیلی خوبه هواوی هم امسال ثابت کرده لایقه

  2. بفرما اینم از این خدمات هواوی
    اونم از آیفون که همه چی دیگه واسمون روشنه