نور عجیب

مشاهده نور عجیب و صدای مهیب در آسمان کرمانشاه (24 دی 96)

بر اساس اخباری که به تازگی از غرب کشور منتشر شده، لحظاتی قبل، صدای مهیبی در شهرک‌های مختلف شهر کرمانشاه شنیده شد، به طوری که برق‌ها همراه با این اتفاق قطع شد. از همه مهمتر نور عجیب و خیر‌ه‌کننده‌ای نیز در آسمان دیده شده است.

طبق اخباری موثق که از غرب کشور به دستمان رسیده است، لحظاتی پیش یک صدای مهیب در شهرک‌های مختلف همچون حافظیه، چقاگلان، مسکن، فرهنگیان فاز 2، کارمندان، شهرک پرواز، نوکان، ظهر، تنگه، بلوار، تعاون، شهرک نصر و کیهانشهر، شهرک جهاد، شهرک رسالت و همچنین شهرک معلم کرمانشاه شنیده شده است. این صدا به اندازه‌ای مهیب بوده که شیشه‌های منازل را در مناطق مسکونی نام برده لرزانده است. البته نکته بسیار سوال‌برانگیز دیگر مربوط مشاهده شدن نور عجیب در آسمان کرمانشاه است.

فرماندار کرمانشاه ضمن تایید شنیده شدن صدای مهیب در کرمانشاه گفت بعد از بررسی‌های اولیه مشخص شد این مسئله به هیچ عنوان امنیتی نبوده است، اما در هر صورت علت آن هنوز مشخص نیست. این مقام مسئول اعلام کرد آن‌‌ها در حال تلاش برای پیدا کردن منبع حادثه هستد.

علت اهمیت دیده شدن این نور عجیب در آسمان و شنیده شدن صدای مهیب، گستردگی آن است، به طوری که چندین شهرک آن را احساس کرده‌اند. مردم در این منطقه به خاطر زلزله‌های متوالی آرامش خود را از دست داده‌اند، به همین دلیل در زمان مشاهده شدن نور عجیب در آسمان و شنیدن صدای مهیب همگی دستپاچه شده و ویدیو و یا تصویری ضبط نکرده‌اند. همین موضوع سبب شده تا این لحظه مستندی به صورت بصری در اختیار نباشد. در برخی از منازل شهرک ظفر و تنگه، حتی شیشه پنجره‌ها از شدت صدا خرد شده است.

البته در شبکه‌های اجتماعی تصویری مربوط به این حادثه (تصویر بالا) در حال دست به دست شدن است که متاسفانه حقیقت نداشته و مربوط به اتفاقی بسیار قدیمی در کشوری دیگر است. اگر درباره این موضوع که در رخ دادن آن اکنون شک و شبهه‌ای وجود ندارد مستندی به دست آورده‌اید، لطفا آن را از طریق حساب کاربری gadgetnews_contact@ در تلگرام با ادمین شبکه‌های اجتماعی گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

29 دیدگاه

  1. صیحه آسمانی الهم انی اعوذبک برحمتک من غضبک

  2. هرکی داره شوخی میکنه با ایران اصلا شوخیه خوبی نیست لطفا بسه دیگه برید با چین ازین ازمایشا درارید

  3. تست موشک بالستیک بوده که منفجر شده

  4. هر چیزی میتونه باشه

  5. گجت نیوز عزیز تو اون لحظه هر کی باشه پا به فرار میزاره یارو از جونش سیر نشده تا عکاسی کنه و دیگران رو هم با خبر کنه . در مورد این اتفاق هم زمین دیگه به اخرهای عمرش رسیده خیلی بدی کردیم به این زمین , دیگه تحمل ماهارو نداره

  6. فقطچرا از دیدی مردم باید پنهون باشه منم موافقم همون هارپه

  7. کرمانشاه شده ازمایشگاه .دارن میگن مخزن گاز سی ان جی ترکیده اما جاش مشخص نیست.تلفات نداشته اما اونقد شدید بوده ک نصف کرمانشاه صدا رو شنیدن و تو بعضی جاها گزارش خرد شدن شیشه هارودادن.اینو کجای مغزمون جا بدیم

  8. بجان خودم این زلزله ها یه ربطی به این جریان داره

  9. بلاخره معلوم نیست داره اخر زمون میشه

  10. کرمانشاه عجب اتفاقات جالبی می افته?

  11. باور کنید آمریکا یه نقشی توی این کار داره!! چون طبیعی نیست

  12. هرچی میخام سکوت کنم نمیشه لا مصبا امریکای کثیف داره کرم میریزه اماده و منسجم باشین

  13. امسال سال عجیبیه و قطعا اینا طبیعی نیست، امشب توی سرپل هم زلزله اومد بعد این اتفاقات

    مشکوکه…. هارپ آیا؟ پروژه ای دیگه آیا؟

  14. هارپ هست خوبشم هست.
    کم سانسور
    کم دروغ
    کم انکار کنن واسه مردم.بخدا اگه این شبکه‌های اجتماعی نبودن.رسانه ها عمرن خبرایی که مردم الان میشنون رو مخابره میکردن.
    روزی هم میرسه که علم به هارپ همه گیر میشه و جا واسه سانسور رسانه “میلی” نیست

  15. یا رحمان پناه میبریم بر تو از شر هرچیزی ک شرور است

  16. خب وقتی همزمان برق رفته احتمالش زیاده ایستگاه برقی چیزی منفجر شده باشه

  17. شهاب سنگ خیلی منطقی میاد ولی این عجیب نیست؟
    ۱_زلزله پی درپی درکرمان
    ۲_گرما درزمستان درکرمان
    ۳_شهاب سنگ درکرمان
    همشونم توی یه سال طوری که قبل از اون همه چیز طبق روال بود

    • قربان زبانت گل گفتی گل چرا حقیقت به مردم نمیگن تو کرمان زلزله پی در پی جوری شده اگه روزی ساعتی زلزله نیاد وحشت میکنیم

  18. معمولاً وقتی یک شی ناشناس یا ufo از یک منطقه مسکونی با فاصله عبور میکنه ، اتفاقات مشابهی رخ میده ، مثل قطعی موقت برق و … البته نمی خوام ۱۰۰ درصد بگم که عوامل فرازمینی دخیل بودند و ممکنه فرضیات مختلفی مطرح بشن ، خوب ولی هر اتفاقی افتاده طبیعی نبوده و باید در موردش خوب تحقیق بشه.

    • نظرتون کاملا درسته ولی یوفو مال بیگانه ها نیست. بعضی کشورا خودشون همچین وسیله ای ساختن واسه جاسوسی و وقتی توی فضا حرکت میکنه توی رادار دیده نمیشه و وقتی به جایی نزدیک میشه تمام ارتباطات بالکل قطع و وصل میشه. اینم وسیله ساخت بشره. شایدم مال خود ایرانه. ولی ماها خبر نداریم.

  19. علت این نور و صدای مهیب در واقع انفجار ترانس های کاهنده ی ولتاژ ایستگاه برق کاهش فشار می باشد. در این مواقع جرقه ی الکتریکی بسیار شدیدی تولید می شود که باعث تولید نور خیره کننده و صدای مهیب خواهد شد. قطع برق منطقه نیز به همین دلیل است.
    با تشکر.

  20. دوربین های امنیتی رو چک کنین … حتما چیزی ضبط شده !!!

  21. از نظر من همه این زلزه هامربوط له تون شی میشه که تاکنون گزارش نشده بود

  22. اونوقت میگن هارپ نیست.جز هارپ چی میتونه باشه؟به نظر من فقط رد پای انسانیه که میتونه تعادل طبیعت رو اونم به این شکل غیر طبیعی به هم بزنه.جالبه که خیلی از شاهدها در شهر های دیگه مثل لرستان گفته بودند این نورها از زمین به سمت آسمان کشیده شده.جالبه واقعا و قابل تامل

  23. عکسی که گذاشتین برای کرمانشاه نیست و عکس مربوط میشه با سال ۱۹۸۸ کانادا