دلایلی که سری میت 10 را به موفق‌ترین گوشی های هواوی تبدیل کرده‌اند

دلایلی که سری میت 10 را به موفق‌ترین گوشی های هواوی تبدیل کرده‌اند

سری میت 10 حالا دیگر رسما به موفق‌ترین گوشی های هواوی و البته مهم‌تر از آن، به «خواستنی‌ترین اسمارت فون» از این برند چینی تبدیل شده است. در این مطلب می‌خواهیم دلایلی که باعث این موفقیت چشمگیر و محبوبیت بالای سری میت 10 در میان کاربران سراسر جهان شده‌ است را بررسی کنیم.

اگر روند عرضه‌ی گوشی های پرچمدار هواوی در پنج سال اخیر را با دقت بررسی کنید، متوجه می‌شوید که این برند چینی از هر سازنده‌ی دیگری در دنیای موبایل برای اصافه کردن قابلیت‌های جدید و آزمایش فناوری‌های جاه‌طلبانه، تلاش بیشتری کرده است. در واقع در دوران رکود نسبی بازار موبایل و زمانی که خیلی از کاربران و کارشناسان تصور می‌کردند که این پلتفرم به اشباع رسیده است، هواوی باز هم با اضافه کردن ویژگی‌های جدید و ارتقای سطح کیفی محصولات خود، نشان داد که هنوز هم جای پیشرفت باقی است.

دلایلی که سری میت 10 را به موفق‌ترین گوشی های هواوی تبدیل کرده‌اند

در سری میت 10 نیز بزرگترین تحول رخ داده، اضافه شدن واحد پردازش عصبی مجزا به پردازنده‌ی جدید کایرین ۹۷۰ این کمپانی بوده است. در شرایطی که خیلی از سازندگان دیگر با بالا بردن عدد حافظه‌ی رم و ظرفیت داخلی تلاش می‌کنند خریداران را به سمت خود جلب کنند، هواوی در میت 10 و میت 10 پرو قدم به حوزه‌ی کاملا جدیدی گذاشته است و تلاشی جدی برای هوشمندتر کردن تلفن های همراه هوشمند به کار گرفته است.

واحد پردازش هوش عصبی مجزا در کنار این که همین حالا هم قابلیت‌های جذابی نظیر تشخیص نوع سوژه به شکل هوشمند در نرم افزار دوربین، حذف خودکار نویزها ارتقای کیفیت صدا هنگام مکالمات تلفنی و البته پردازش سریع حروف و ترجمه‌ی آفلاین با کیفیت بالا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما مهم‌تر از اینها، یک پلتفرم متن‌باز را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است تا با بهره‌گیری از پتانسیل بالای آن در پردازش تصاویر، حروف و صدا، بتوانند اپلیکیشن‌‌های کاربردی متنوعی را برای سری میت 10 عرضه نمایند تا کاربران بیشتر بتوانند طعم استفاده از یک گجت هوشمند را در بخش‌های مختلف زندگی روزمره‌ی خود تجربه کنند.

امنیت بالا -به سبب آفلاین بودن تمام پردازش‌ها و عدم نیاز به اتصال به اینترنت- و حفظ حریم خصوصی کاربران، بهینه‌ شدن مصرف انرژی و افزایش فوق‌العاده‌ی توان پردازشی دستگاه هنگام پردازش وظایف مبتنی بر هوش مصنوعی، سه ویژگی مهمی هستند که کایرین ۹۷۰ به سبب برخورداری از واحد NPU به آنها مجهز شده است.

به‌روز‌ بودن نرم افزاری و توان سخت افزاری بالا

دلایلی که سری میت 10 را به موفق‌ترین گوشی های هواوی تبدیل کرده‌اند

پرچمداران سری میت 10 هواوی یکی از اولین گوشی های بازار بوده‌اند که به طور پیشفرض، اندروید ۸ اوریو بر روی آنها نصب شده است. در کنار این ویژگی، رابط کاربری انحصاری EMUI این سری نیز به ورژن ۸.۰ ارتقا پیدا کرده است تا کاربران بتوانند در یک محیط یکپارچه و مدرن، از قابلیت‌های جدیدی نظیر میانبرهای سریع بر روی آیکون اپلیکیشن‌ها، والپیپرهای پویا، انتقال سریع اطلاعات از گوشی قدیمی به گوشی جدید با استفاده از فون کلون، مولتی تسکینگ پیشرفته به همراه پیشنهادهای هوشمند خود رابط کاربری بهره ببرند. کمپانی سازنده وعده داده است که علاوه بر اینها، به‌روزرسانی‌های امنیتی گوگل را نیز به طور مرتب برای گوشی های جدید خود عرضه کند تا حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران همواره در بهترین حالت ممکن انجام بگیرد.

در کنار این ارتقای نرم افزاری، پرچمداران سری دهم میت، از امکانات سخت افزاری پیشرفته‌ای نیز برخوردار هستند که مجهز شدن به پردازنده‌ی ۲.۴ گیگاهرتزی و هشت هسته‌ای کایرین ۹۷۰ با واحد پردازش عصبی مجزا، لنزهای دوگانه‌ی لایکا با سنسورهای دارای گشودگی دریچه‌ی دیافراگم ۱.۶ (که سریع‌ترین سنسورهای دوربین های موبایل در حال حاضر محسوب می‌شوند)، باتری‌های قدرتمند لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴ هرار میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع، پخش صدای استریو به همراه چیپ های فای و فناوری aptX HD،  بیش از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و امکان فعال بودن هر دو سیم‌کارت بر روی شبکه‌ی 4G LTE، بخشی از این امکانات به شمار می‌روند.

طراحی مدرن و سبک طراحی نو

دلایلی که سری میت 10 را به موفق‌ترین گوشی های هواوی تبدیل کرده‌اند

پرچمداران جدید هواوی دارای یک طراحی ساندویچی متشکل از دو لایه‌ی شیشه‌ای بر روی پنل جلو و عقب و یک فریم فلزی در میانشان هستند که جلوه‌ای لوکس و زیبا به آنها بخشیده است. کاهش حاشیه‌های نمایشگر به کمترین حد ممکن نیز باعث شده است که پنل جلویی گوشی های سری میت 10، همگام با دیگر پرچمداران دنیای موبایل، بیشترین فضا را در اختیار نمایشگر قرار دهند تا تماشای محتوای نمایش داده شده بر روی صفحه بدون پرت شدن حواس کاربر انجام گیرد.

مجهز شدن به پورت یو اس بی تایپ سی که از نوع ریورسیبل است و می‌توانید کابل شارژر را از هر سمتی وارد آن کنید و البته بلندگوهای استریو که سیستمی منحصر‌به‌فرد برای پخش موسیقی باکیفیت دارند، المان‌های دیگری هستند که این طراحی را کامل می‌کنند.

ارزش خرید بالا نسبت به رقبا

دلایلی که سری میت 10 را به موفق‌ترین گوشی های هواوی تبدیل کرده‌اند

در کنار تمام امکانات جذابی که به طور خلاصه آنها را بررسی کردیم، قیمت مقرون‌به‌صرفه در سری میت 10 نیز مشابه تمام گوشی های پیشین هواوی، یکی از ویژگی‌های اصلی این سری به شمار می‌رود. در واقع علیرغم برخورداری از عمر باتری دو روزه حتی در صورت استفاده‌ی سنگین، یکی از بهترین دوربین‌ها در حوزه‌ی موبایل، نمایشگرهای باکیفیت، طراحی لوکس و مدرن، اندروید ۸ اوریو و البته پردازنده‌ی کاملا هوشمند، کاربران برای خرید پرچمداران جدید هواوی، هزینه‌ی کمتری نسبت به دیگر رقبا پرداخت خواهند کرد که این میزان در مقایسه با گوشی هایی نظیر آیفون ایکس، به یک دوم قیمت نیز می‌رسد.

بنابراین ارزش خرید سری میت 10 نسبت به رقبای مشابه بسیار بالا می‌رود و هر چه رو به جلو می‌رویم و تا قبل از معرفی پرچمداران سری ۲۰۱۸ هواوی، گوشی های سری Mate 10 گزینه‌های بسیار جذابی برای کاربران به شمار می‌روند و می‌توانند رکوردهای بسیاری را در میان تمام گوشی های تاریخ هواوی جابه‌جا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

24 دیدگاه

  1. میت ۱۰ پرو روی بقیه گوشیا رو کم کرد آفرین بر همت نشکن چینی ها

  2. سلام و خسته نباشید بابت لطف و اطلاع رسانی از شما
    هر کجا و هر دیدی که تو سایت های دیگه مقایسه و اطلاعات رو میخونم بازم میت 10 برتری نسبت به گوشیای دیگه رو میده
    طرفدار گوشی خاصی نیستم اما این میت شگفت زده میکنه در مقایسه با گوشیای دیگه

  3. هوآوی جون تازه گرفت! انشالله بلند شدن دوباره ا چ تی سی رو هم ببینیم.

  4. فوق العاده اس تا اول برج اتفاق خاصی رخ نده میرم نمایندگی که میت 10 پرو رو بخرم

    • با سلام خدمت دوستان این گوشی یه هفته ای هست وارد بازار شده که تو سایت موبایل و دیجی کالا هستش گوشیش خیلی عالیه و با نوت هشتم مقایسش کردم یه سرو گردن بالاترشه و بنظرم بهترین گوشی حال حاضر دنیاس

  5. فکر نمیگنم دیگه حرفی مونده باشه همه باید قبول کنید چ بدتون بیاد چ خوشتون بیاد هواوی بهترینه

  6. مطلب داره میگه میت 10 خوبه یا نه؟
    چه ربطی به آیفون و سامسونگ و سونی دارن که خوبن یا نه.
    تا هرچی میسه یه عده میگن فقط سامسونگ یه عده میگن فقط اپل یه عده ….
    مطلب درباره روغن ترمز فومن شیمی هم بزارن یه عده میگن آیفون بهتره یکی میگن سامسونگ بهتره.

  7. دوربین محشر
    ظرفیت باتری عالی
    صفحه نمایش مناسب
    قیمت معقول
    و…

    کلی دلیل هست برای محبوبیت و خریدش

  8. هرکی هرچی می خواد بگه بگه! هیچی سامسونگ نمیشه

    هوآوی ندوووووس

  9. اگه پول داشتم میخریدم …هواوی میت 10 عالیه ??

  10. هاوایی خیلی بهتر از ایفون هستش

  11. قیمتاشون تو ایران گرونه برخلاف همه جا دنیا

  12. مرسی از مطلب خوبتون

  13. too iran vali bazam geroone
    harchand nesbat be iphone miarze

  14. هیچکدوم از این دلایل رو قبول ندارم، جنس چینی بونجوله

  15. دم هواوی گرم با این پیشرفتش

  16. واقعا هم ارزش خریدشون خیلی بالاست