گوشی گیمینگ ریزر فون

نگاه نزدیک به Project Linda؛ داک گوشی گیمینگ ریزر فون

داک گوشی گیمینگ ریزر فون (Razer Phone) محصول پروژه‌ای با نام لیندا است. در ویدیوی نگاه نزدیک به Project Linda بیشتر با داک گوشی ریزر فون آشنا می‌شویم، وسیله‌ای که به لطف آن طرفداران گوشی Razer چند برابر خواهد شد.

ریزر هرگز دست از تلاش برای بهبود دنیای گیمینگ و ارائه راهکارهایی جدید برای متحول کردن شیوه‌ اجرای بازی‌های ویدیویی برنمی‌دارد. این شرکت در نمایشگاه CES 2018 نیز خوش درخشید و محصولات و راهکارهایی بسیار جذاب به گیمرها هدیه داد. یکی از این محصولات، در ترکیب با گوشی گیمینگ این شرکت که چند ماه قبل رونمایی شد، تبدیل به گجتی خارق‌العاده برای گیمرها می‌شود.

محصول نتیجه Project Linda، یک لپ تاپ دارای نمایشگر 13.3 اینچی با رزولوشن کیو اچ‌دی است و می‌توان گوشی گیمینگ ریزر فون را درونش قرار داد و از آن به عنوان تاچ پد لپ تاپ استفاده کرد. کاربر سپس خواهد توانست به جای نمایشگر 5.7 اینچی خود ریزر فون، بر روی صفحه نمایش بزرگ این لپ تاپ بازی‌های موبایل مورد نظرش را اجرا کند.

گوشی گیمینگ ریزر فون

بعد از اتصال، محتوای گوشی گیمینگ ریزر فون به نمایشگر داک منتقل می‌شود

اتصال گوشی گیمینگ ریزر فون به داک آن کار سختی نبوده و به محض اتصال آن‌ها از طریق کابل یو اس بی نسخه C، محتوا بر روی صفحه نمایش بزرگتر نمایش داده خواهد شد. در کیبورد داک میان‌برهای مختلفی برای کمک به اجرای راحت‌تر بازی‌ها همچون ناوبری، جستجو، صدور فرمان صوتی و دیگر موارد وجود دارد. همانند بسیاری از صفحه کلیدهای ریزر، این کیبورد نیز دارای نورهای رنگی فوق‌العاده جذاب است که هیجان بازی را چند برابر می‌کند. یکی از مهمترین ویژگی‌های داک گوشی گیمینگ ریزر فون، باتری درون لپ تاپ است که می‌تواند در نقش یک پاور بانک برای گوشی ایفای نقش کند.

گوشی گیمینگ ریزر فون

علاوه بر آن 200 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی درون داک تعبیه شده که می‌تواند برای ذخیره فایل‌های مختلف و تبادل همیشگی با گوشی بسیار مفید باشد. نام این محصول هنوز مشخص نیست و تنها چیزی که تاکنون از نتیجه Project Linda مشاهده کرده‌ایم، چند نمونه اولیه در حال توسعه است. امیدواریم به زودی یکی از آن‌ها به مراحل نهایی توسعه رسیده و به عنوان یک محصول تجاری رسما رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*