مشخصات فنی گلکسی اس 9 سامسونگ

مشخصات فنی گلکسی اس 9 سامسونگ با انتشار عکس جعبه آن لو رفت

مشخصات فنی گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) به لطف انتشار عکس جعبه آن لو رفت. به نظر می‌رسد پرچمدار آینده سامسونگ با قابلیت‌های ویژه در راه است.

در خلال نمایشگاه CES 2018 بود که رییس بخش موبایل سامسونگ، زمان معرفی پرچمداران خود را به صورت رسمی اعلام کرد. بعد از گذشت مدتی کوتاه، حالا یکی از کاربران ردیت با انتشار تصویری از جعبه گلکسی S9، بسیاری از اطلاعات کلیدی این گوشی هوشمند را فاش کرده است.

بنا بر جزئیات منتشر شده از مشخصات فنی گلکسی اس 9 سامسونگ ، این گوشی باز هم با صفحه نمایش 5.8 اینچی سوپر آمولد با وضوح +QHD و نسبت 18.5:9 تولید خواهد شد. ارتفاع صفحه نمایش در حالت مستطیل کامل، 146.5 میلی‌متر نشان داده شده که با گلکسی S8 یکسان است. هرچند، ما اطلاعاتی از ابعاد خود دستگاه را نداریم؛ به همین جهت فعلا نمی‌توان در رابطه با کاهش حاشیه‌های صفحه اظهار نظر کرد.

مشخصات فنی گلکسی اس 9 سامسونگ

سازندگان از سنسور 12 مگاپیکسلی دوال پیکسل با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.5 در بخش پشتی استفاده کرده‌اند تا توانایی دستگاه در ثبت تصاویر در نور کم افزایش پیدا کند. به علاوه، احتمالا این دوربین قادر به ثبت ویدیوهای صحنه آهسته با نرخ فریم بسیار بالا (احتمالا هزار فریم بر ثانیه) خواهد بود. گفته می‌شود دوربین اصلی گلکسی +S9 برای نخستین بار در میان گوشی های هوشمند، با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.4 تولید خواهد شد. در این صورت باید منتظر دوربینی خارق‌العاده از پرچمداران سامسونگ باشیم. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی گلکسی S9 نیز با فوکوس خودکار توسعه پیدا می‌کند.

گلکسی اس 9 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران خواهد رسید. اگرچه در این تصویر به نوع تراشه اشاره‌ای نشده است، ولی احتمالا این گوشی در دو مدل با اسنپدراگون 845 و اگزینوس 9810 عرضه خواهد شد. از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با این گوشی می‌توان به استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، اسپیکرهای استریو و ایرفون‌هایی که توسط AKG تنظیم‌ شده‌اند، اسکنر عنبیه چشم و شارژ بی سیم اشاره کرد.

در رابطه با صحت تصویر، احتمالا عکس پیش رو که به پرچمدار 2017 سامسونگ مربوط می‌شود، معیار خوبی برای مقایسه باشد:

مشخصات فنی گلکسی اس 9 سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ببینیم تا انتاهای امسال چه میشه.

  2. بخوره تو سرش با این پرچم دارش

    • بدبخت عقده ای که همش زیر پست های سامسونگ از سوزش….نظر میدی…تا الان که هیچ برندی یارای مقابله با سامسونگ عزیز و مقتدر رو نداشته و نخواهد داشت…قول میدم همون سعید سوژه ی خودمونه

  3. کیفیت صفحه نمایش سامسونگ عالی بوده همیشه
    گشودگی دوربین هم این باشه خیلی خوبه
    ولی ولی 4 گیگ رم اگر پرچمدارهای دیگه 6 گیگ انتخاب کنن، قطعا روی عملکرد گوشی تاثیر میزاره (نسخه اس 9 پلاس بر اساس شایعات 6 گیگی‌ه)

  4. اگر دقت کنید می بینید که سامسونگ مدت هاست استفاده از knox رو کنار گذاشته و به جاش secure folser رو آورده پس از اونجاییکه روی جعبه نوشته knox پس این جعبه قلابیه!!!