مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 آیز

مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 آیز و تصاویر رندر آن منتشر شد

مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 آیز (HTC U11 EYEs) و تصاویر رندر آن توسط ایوان بلس منتشر شد. در ادامه نگاهی به ویژگی‌های گوشی جدید اچ تی سی خواهیم داشت.

از مدت‌ها پیش، اخبار متعددی در رابطه با یکی از گوشی های اچ تی سی با اسم رمز «هارمونی» در حال انتشار است. بعد از اشاره مدیران به وجود یک گوشی میان رده جدید، حالا ایوان بلس با انتشار اطلاعات کاملی از موبایل بعدی تایوانی‌ها، بسیاری از شایعات پیرامون آن را تایید کرده است.

بر این اساس، اچ تی سی U11 EYEs به صفحه نمایشی 6 اینچی با وضوح 1080×2160 و نسبت 18:9 از نوع SLCD 3 تجهیز شده و تراشه اسنپدراگون 652 با پردازنده هشت هسته‌ای در کنار 4 گیگابایت رم، به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. کاربران می‌توانند محتوای مختلف را روی حافظه 64 گیگابایتی این تلفن هوشمند ذخیره کنند. قدرت پردازشی بالا تنها ویژگی این گوشی نبوده و یو 11 آیز قرار است با یک باتری بزرگ 3 هزار و 930 میلی‌آمپر ساعتی و استاندارد IP67 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار توسعه پیدا کند.

متاسفانه این افشاگر هیچ اطلاعاتی از سنسورهای دوربین و دقت آنها را منتشر نکرده است. با این وجود، اسمارت فون پیش رو با یو اس بی نوع C، اندروید نوقا و سیستم تعاملی اج سنس، از تاریخ 15 ژانویه (25 دی) در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و قرمز به دست کاربران خواهد رسید.

علاوه بر مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 آیز ، بلس تصاویر این گوشی را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است تا هیچ چیزی پوشیده نماند. به دنبال کاهش حاشیه‌های صفحه، سنسور اثر انگشت در بخش پشتی و زیر دوربین تعبیه شده است تا دسترسی به آن آسان باشد. مورد جذاب دیگر، وجود دوربین دوگانه در بخش جلویی دستگاه است که در نتیجه آن، ثبت تصاویر سلفی با کیفیتی بسیار بالا امکان‌پذیر خواهد شد. به علاوه، این گوشی می‌تواند از رقبای اصلی سونی اکسپریا XA2 اولترا باشد. در ادامه می‌توانید عکس‌های این موبایل را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دیگه قدیمی شد فقط هواوی زده تو دهن همشون

  2. من اگ به جا مدیر اچ تی سی بودم کلا تعطیل میکردم ساخت گوشیو?

  3. این تصویر قرمزه چه خوشگله

    شاید HTC نه تنها توی ایران، توی جهان در حقش کم لطفی شده باشه و فروشش کمتر از اونی که لایقشه، اما برند پدر مادر دار و خوبیه، من با گوشی هاش کار کردم و خدایی راضی بودم همیشه

    منتظر اطلاعات بیشتر از U 11 هستم