استراتژی بخش موبایل ال جی

استراتژی بخش موبایل ال جی برای بازگشت به سودآوری تغییر می‌کند

اخیرا یکی از خبرگزاری‌های کره‌ای از تغییر استراتژی بخش موبایل ال جی خبر داده است. به نظر می‌‌رسد با این تصمیم، مدیران قصد دارند LG را به دوران اوج خود بازگردانند.

سال 2017 میلادی، ال جی با عرضه پرچمدارانی قدرتمند و بدون حاشیه مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. اگرچه این تلفن های هوشمند با ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار خوبی عرضه شدند، ولی وضعیت کسب و کار اسمارت فون های این شرکت هم‌چنان نامطلوب است.

جو سئونگ جین (Jo Seong-Jin)، مدیر ارشد اجرایی شرکت ال جی، طی گفتگوی خود با خبرگزاری The Koreal Herald در خلال نمایشگاه CES 2018 اطلاعات جالبی از برنامه‌های این شرکت فاش کرد. زمانی که خبرنگاران در رابطه با زمان عرضه گوشی جدید G7 پرسیدند، جو سئونگ جین اعلام کرد LG تلفن های هوشمند خود را زمانی معرفی خواهد کرد “که نیاز باشد” و لزوما محصولات این شرکت هم‌زمان با رقبا معرفی نمی‌شوند. همچنین، او اعلام کرد این شرکت برنامه‌های مختلفی برای تمرکز بیشتر بر روی گوشی های رده بالا داشته و این کار را با استفاده از روش‌های مختلف همچون عرضه انواع مختلف آنها انجام خواهد داد.

مشکلات مالی یا فروش پایین، علت تغییر استراتژی بخش موبایل ال جی نیست. درعوض، مدیر ارشد اجرایی این کمپانی ضمن اشاره به مشکلاتی در تامین باتری‌های لیتیومی، می‌گوید باقی ماندن به عنوان یک پلتفرم خوب، بیش از موارد دیگر اهمیت دارد.

به عنوان یادآوری، انتظار می‌رود ال جی ضرر مالی برای سه ماهه پایانی سال 2017 میلادی را گزارش کند. اگر این اتفاق بیفتد، آن‌گاه بخش موبایل این شرکت برای یازدهمین دوره متوالی در وضعیت قرمز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ال جی خدایی برند دوست داشتنیه، به امید بازگشتش به روزای خوبش

  2. الجی برند خوبیه یکم خراب کرده ولی فک کنم خودشو برسونه به دوران اوج

  3. ممنون از مسولین زحمت کش گجت نیوز بابت این همه اطلاع رسانی از این نمایشگاه پر از سورپرایز.خسته نباشین