تثبیت کننده دوربین Taro Tracking

با تثبیت کننده دوربین Taro Tracking ویدیوهای ورزشی حرفه‌ای ضبط کنید

تثبیت کننده دوربین Taro Tracking طی نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. با استفاده از تثبیت کننده Taro محدودیت‌هایی که تثبیت کننده های دوربین کنونی دارند از بین رفته و می‌توان سوژه‌ها را بدون در نظر گرفتن سرعت حرکت آن‌ها دنبال کرد.

در زمان تلاش برای فیلم برداری از صحنه‌های ورزشی، داشتن یک تثبیت کننده دوربین کمک بسیار زیادی برای ردیابی سوژه خواهد کرد. دقیقا به همین دلیل فیلم برداران ورزشی، تثبیت کننده DJI Osmo را شدیدا ستایش می‌کنند. حین استفاده از این گجت کافی است درون اپلیکیشن موبایل همراه آن، بر روی سوژه مورد نظر خود ضربه بزنید. در ادامه دیگر نیازی نیست برای دنبال کردن فرد حین جست و گریز به نقاط مختلف، به خود زحمت بدهید.

البته این وسیله همیشه کار خود را به درستی انجام نمی‌دهد. به عنوان نمونه اگر سوژه خیلی سریع حرکت کرده و یا بین دوربین و وی مانعی وجود داشته باشد، Osmo دیگر قادر به ردیابی نخواهد بود. اما این مشکل در تثبیت کننده دوربین Taro رفع شده است. در واقع این مرتبه با استفاده از مجموعه‌ای از تثبیت کننده‌های جدید که تکنولوژی مادون قرمز و هوش مصنوعی را با یکدیگر ترکیب می‌کنند، محدودیت‌های تثبیت کننده های دوربین پیشین از میان برداشته می‌شود.

تثبیت کننده دوربین Taro Tracking

تثبیت کننده دوربین Taro Tracking دارای دو ورژن، یکی مخصوص گوشی و یکی مخصوص دوربین است

محصول جدید به طور دقیق تثبیت کننده دوربین Taro Tracking نام داشته و به وسیله اتصال یک ماژول مادون قرمز در بالای دوربین کار می‌کند. سپس ورزشکار دستبندی را به دست خود می‌بندد تا به ماژول اجازه ردیابی آن در هر جایی را بدهد.می‌توان ردیاب را حتی زیر لباس قرار داد. از آنجایی که سوژه با استفاده از اتصال مادون قرمز ردیابی می‌شود، دیگر برای پیدا کردن آن محدودیتی وجود ندارد، حتی اگر سرعت حرکت بالایی داشته و یا مسیر حرکت خود را به طور ناگهانی تغییر بدهد. بر اساس گفته‌های سخنگوی شرکت Taro، تثبیت کننده دوربین Taro Tracking قادر به دنبال کردن سوژه‌هایی با حداکثر سرعت 50 مایل بر ساعت (80 کیلومتر بر ساعت) است که در مقایسه با دیگر تثبیت کننده های دوربین شگفت‌انگیز است.

تثبیت کننده دوربین Taro Tracking

طی نمایشگاه CES 2018 دو ورژن از تثبیت کننده دوربین جدید آن‌ها با نام‌های T1 و TX معرفی شد. ورژن نخست مخصوص گوشی های هوشمند و محصولات گوپرو بوده و ورژن بعدی، مخصوص دوربین‌های عکاسی بدون آینه و همچنین دوربین‌های DSLR است. خوشبختانه ماژول اینفرارد به کار رفته در آن‌ها با نام Taro M1 را می‌توان به صورت جداگانه خریداری کرد.

تثبیت کننده دوربین Taro Tracking

قیمت تثبیت کننده دوربین T1 و TX به ترتیب 259 دلار و 969 دلار و قیمت ماژول مادون قرمز M1 برابر 179 دلار است. اگر این محصولات را از هم‌اکنون برای دریافت در اردیبهشت ماه سال آینده پیش خرید کنید، این قیمت‌ها به ترتیب به 199 دلار، 599 دلار و 99 دلار کاهش پیدا خواهند کرد که تخفیف بسیار قابل توجهی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این گجت واقعا کار امده واسه فیلم گرفتم دستتم دیگه نمیلرزه دوربینم ادمو دنبال میکنه حرف نداره

  2. ویدوی ورزشی هم نباشه بازم خوبه واسه فیلم گرفتن