یخچال Family Hub سامسونگ

عملکرد دستیار بیکسبی در یخچال Family Hub سامسونگ چگونه است؟

یخچال Family Hub سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این یخچال هوشمند از دستیار مجازی بیکسبی سامسونگ برخوردار است. اما عملکرد Bixby در این ابزار خانگی چگونه است؟

کمپانی سامسونگ تمام تلاش خود را به عمل گرفته است تا بتواند دستیار بیکسبی خود را به تمامی محصولات خودش بی‌افزاید و یخچال Family Hub سامسونگ نیز از این قضیه مستثنا نیست. این نخستین باری نیست که ما در مورد یخچالی با یک دستیار هوشمند می‌شنویم (سال پیش برای نخستین بار در مورد آن شنیده بودیم)، اما سامسونگ متعهد می‌شود که در آینده‌ای نزدیک بتوانیم ما هر آنچه خواستیم را به او گفته و کنترل گجت های سازگار با SmartThings نظیر چراغ‌ها و ترموستات‌ها را در دست بگیریم. به عبارت دیگر، تجربه‌ی کاملی از بیکسبی را برخلاف سال گذشته که در لیست فرامین صوتی بسیار محدود بود، در اختیار خواهیم گرفت.

متاسفانه زمانی که ما در نمایشگاه CES‌ به غرفه سامسونگ رفتیم، دریافتیم که یخچال Family Hub سامسونگ مجهز به بیکسبی فاصله زیادی تا عرضه در بازار دارد. دستورالعمل‌های ابتدایی نظیر پرسش از بیکسبی برای نمایش آنکه چه چیزی داخل یخچال در حال فاسد شدن است (در حین اینکه یک کارمند سامسونگ این درخواست را با میکروفون یک هدست بیان کرد)، عملکرد خوب این سیستم را به نمایش گذاشت و آیتم‌های داخل یخچال که تاریخ انقضای آن‌ها رو به اتمام بود رویت شدند.

یخچال Family Hub سامسونگ ، یک دستیار سرگرم کننده کنار خانواده‌ها

نسخه اولیه بیکسبی در این یخچال گاهی اوقات درخواست‌ها را به صورت به هم ریخته به نمایش می‌گذاشت و به خاطر اینکه سر و صدای زیادی در سالن نمایشگاه حاکم بود، نمی‌توانست گوش دادن به فرامین را قطع کند. شما می‌توانید تا 6 پروفایل کاربری ایجاد کنید تا بیکسبی بتواند با تمامی اعضای خانواده شما ارتباط متفاوتی برقرار کند. اسپیکرهای برند AKG در زیر نمایشگر لمسی این یخچال تعبیه شده‌اند. ما به طور آزمایشی یک موزیک را با آن پخش کردیم و بلندی صدا به اندازه‌ای کافی بود تا همه صدای آن را بتوانند در یک اتاق متوسط بشنوند. چه کسی فکرش را می‌کرد یک روزی یخچال‌ها اینقدر سرگرم کننده باشند؟

بنابراین یخچال Family Hub سامسونگ همراه با دستیار مجازی بیکسبی همچنان در حال پیشرفت است. زمانی که توسعه آن به حد تکامل رسید، بار دیگر ما بازخواهیم گشت تا یخچال هوشمند سامسونگ را مورد بررسی دقیق‌تری قرار دهیم. برای اطمینان باید به شما بگویم که تجربه کار با بیکسبی در این یخچال، متفاوت از آن چه بر روی گوشی هوشمند خود انجام می‌دهید نبود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اممم تکنولوژی خوبی به حساب میاد اگر ارتقا پیدا کنه

  2. آخه دستیار صوتی برای یخچال داستان خاص خودش داره! مثلا توی متن به فاسد شدن مواد غذایی اشاره شده بود، اینی که برای هر وسیله می تونه تاریخش پیدا کنه جای سوال‌ه!؟ اینی که چقدر زمان می بره سوال بپرسی و جواب بده و…

    هنوز خیلیییی کار داره این تکنولوژی

  3. بعضی وقتا آدم حس می کنه بعضی تکنولوژی ها بی معنی‌ن، هوشمند شدن یخچال ها خوبه ولی دستیار صوتی برای یخچال قطعا نه…