مسواک هوشمند کلگیت

مسواک هوشمند کلگیت با قیمت 99 دلار در CES 2018 رونمایی شد

مسواک هوشمند کلگیت (Colgate) با نام Smart Electronic Toothbrush E1 و بهره‌گیری از چارچوب نرم افزاری ResearchKit اپل در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد.

مسواک‌های ما دیگر آن وسایلی قدیمی با رشته‌هایی که در بدنه‌ای پلاستیکی جای گرفته‌اند، نبوده و امروزه شاهد تولید محصولات هوشمند و نوآورانه‌ای هستیم که به ما، محل و مدت زمان جایی که مسواک زده‌ایم را نشان می‌دهند. در صورت تمیز نکردن بخشی خاص هم باید منتظر یادآوری این مسواک‌ها باشیم. حال اگر به دنبال محصولی با امکانات بیشتر هستید، کلگیت وسیله‌ای جدید که با ResearchKit ادغام شده است، برای شما دارد.

برای آن دسته از کاربرانی که اطلاع ندارند، ResearchKit یک چارچوب نرم افراری است که توسط اپل توسعه پیدا کرده و به محققان و توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد اپلیکیشن هایی را بسازند که بتوان از آنها برای تحقیقات پزشکی استفاده کرد.

با استفاده از این چارچوب در مسواک هوشمند E1، کلگیت قادر به جمع‌آوری اطلاعات مربوط به مسواک زدن خواهد بود که در نتیجه آن، این موضوع علاوه بر “هوشمندتر شدن” در رابطه با بهداشت دهان، به “نوآوری‌های سریع در آینده” کمک خواهد کرد. همچنین این محصول جدید همراه با ویژگی‌های همچون بازخورد زنده در رابطه با عادت‌های مسواک زدن شما از طریق اپلیکیشن مخصوص که البته در سایر مسواک های هوشمند هم می‌توانید پیدا کنید، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

جالب است بدانید فناوری هوش مصنوعی شرکت کلگیت در تعامل با “Kolibree” که اخیرا مسواک هوشمند مبتنی بر واقعیت افزوده خود را معرفی کرده بود، توسعه پیدا کرده است. مسواک هوشمند کلگیت به صورت اختصاصی از طریق فروشگاه اپل و با قیمت 99.95 دلار به فروش می‌رسد.