کیف ضد سرقت CabinR

کیف ضد سرقت CabinR مجهز به آژیر داخلی برای حفظ امنیت بیشتر

کیف ضد سرقت CabinR در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این کیف تنها توسط یک کارت RFDI باز می‌شود و مجهز به یک آژیر داخلی دزدگیر است.

وقتی به کشورهای خارجی مسافرت می‌کنید که برای شما آشنا نیستند، باید مطمئن باشید که کیف‌های شما امن هستند و به قدر کافی ملاحظه کنید تا هیچکس حتی فکر دزدیدن آن‌ها نیز از ذهنش خطور نکند. در حال حاضر کیف و کوله پشتی های زیادی در بازار وجود دارد که به شما وعده‌ی ضد سرقت بودن را می‌دهند، اما اگر به دنبال بهترین گزینه‌ی ممکن هستید، پیشنهاد ما به شما کیف ضد سرقت CabinR است.

کمپانی CabinR با حضور در نمایشگاه CES‌ لاس وگاس از جدیدترین کیف‌های خود پرده برداری کرد که در دو مدل کوله پشتی و یا سفری به تولید خواهند رسید. آن چه که کیف CabinR را از سایر کیف‌های موجود متمایز می‌سازد،‌ حضور تکنولوژی RFID در آن است که برای تایید هویت شما را مستلزم استفاده از یک کارت RFID می‌کند. زمانی که شخصی تلاش کند بدون تایید هویت اقدام به باز کردن کیف شما کند، فورا یک آژیر به صدا درآمده و شما را از آن آگاه خواهد کرد.

کیف ضد سرقت CabinR را باید در نوع خود بی‌همتا دانست. در حال حاضر مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارد که با سخت‌تر کردن مقاومت کیف توسط زیپ‌های ایمن و قفل‌ها در برابر باز کردن سعی بر افزایش وسایل کاربران دارند، این درحالیست که برخی دیگر از کیف‌های موجود در بازار از درجه‌ی خاصی از مقاومت در برابر چاقو برخوردارند. کیف جدید کمپانی CabinR از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

امکانات کیف ضد سرقت CabinR

علاوه بر ویزگی های جذابی از کیف ضد سرقت CabinR که گفته شد، آن از انواع جیب‌های مختلف نگهدارنده برای تلفن همراه، داک‌های مغناطیسی برای اطمینان از همیشه شارژ بودن هدفون ها، یک بند برای عینک آفتابی، یک قسمت مخصوص لپ تاپ و یک درگاه شارژ برای دیوایس های الکتریکی شما برخوردار است.

این کیف هم اکنون قابل خریداری نیست و برای خرید آن می‌توانید از روز آینده و از طریق وب‌سایت کیک استارتر اقدام کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. آخ که توی مترو و قطار و… چه ساده کیف آدم میزنن

    خیلی خوبه

  2. خیلی خوب بود کاش یدونه رد یاب چیزی هم داشت

  3. این شد یه وسیله خوب، خدایی توی مسافرت ها و اگه زیاد سروار اتوبوس بشی خوبه

    ممنون بابت پوشش اخبار