تئاتر خانگی پوشیدنی Kopin Eagle

سیستم تئاتر خانگی پوشیدنی Kopin Eagle معرفی شد؛ یک سینما بر روی سر شما!

تئاتر خانگی پوشیدنی Kopin Eagle یک دیوایس شبیه به هدست‌ های واقعیت مجازی است که می‌تواند یک تئاتر قابل حمل را بر روی سر شما به وجود آورد. این دیوایس در CES 2018 معرفی شد.

در حال حاضر، راه‌های بسیار زیادی وجود دارد تا بتوانید از سرگرمی‌های ویدیویی لذت ببرید. شما باید همیشه به راه‌های قدیمی نظیر نگاه کردن به تلویزیونتان رجوع کنید و یا فیلم ها را از روی کامپیوتر، گوشی هوشمند و یا تبلت خود مشاهده کنید. یا آن که از تکنولوژی نوپا و جوان واقعیت مجازی برای مشاهده یک فیلم استفاده کنید.

اما اگر علاقه‌ای به واقعیت مجازی ندارید، تئاتر خانگی پوشیدنی Kopin Eagle دقیقا همان چیزی است که به دنبالش می‌گردید. با مشارکت کمپانی Pico Interactive، شرکت Kopin اخیرا از نمونه اولیه یک تئاتر پوشیدنی پرده برداری کرده است که آن را “Eagle” می‌نامد. نمونه اولی تئاترهای خانگی پوشیدنی شاید خیلی جدیدی نباشند، اما ایده‌ای هستند که با قرارگیری نمایشگر درست در جلوی صورت تماشاگر (نظیر تکنولوژی واقعیت مجازی) به ساخت تجربه تماشای جذاب محتوا می‌پردازند.

تجهیز تئاتر خانگی پوشیدنی Kopin Eagle به دو نمایشگر کوچک

با این حال یکی از عمده‌ترین تفاوت‌های تئاتر خانگی پوشیدنی Kopin Eagle با سایر رقبا آن است که شما به طور کامل از دنیای بیرون غافل نخواهید شد که می‌تواند قضیه مهمی به حساب آید. Eagle از دو نمایشگر 0.49 اینچی OLED با وضوح 720p برخوردار است. بر خلاف وضوح کمی که نمایشگرهای این تئاتر پوشیدنی ارائه می‌کنند، اما قادر به ارائه روشنایی بسیار بالای 1000 نیت هستند. در حال حاضر برنامه ریزی‌هایی برای عرضه عمومی تئاتر خانگی پوشیدنی Kopin Eagle انجام گرفته است که به گفته‌ی Pico از کشور چین آغاز خواهد شد. با این حال هیچ اشاره‌ای به قیمت، زمان عرضه در چین و آغاز فروش در سایر کشورها اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. از ارشاد مجوز داره یا نه؟؟
    راستی تاعاتر با چه زبانی حتما همه زبان های دنیا غیر از فارسی

  2. این از همه خبر ها بهتر ببود برای افزایش سطح فرهنگروی اوردن به هنر