ماوس بی سیم ریزر

جدیدترین ماوس بی سیم ریزر معرفی شد؛ بدون نیاز به باتری با پد هایپرفلاکس

جدیدترین ماوس بی سیم ریزر در خلال نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این ماوس به دلیل دارا بودن فناوری هایپرفلاکس می تواند بدون نیاز به باتری و کابل، توسط پد، شارژ شود.

پدهای شارژ کننده ماوس، دستگاه‌های جدیدی نیستند همچنین شرکت لاجیتک سال 2017 میلادی از فناوری پاورپلی رونمایی کرد که اجازه می‌دهد ماوس های بی سیم بدون نیاز به سیم شارژ شوند. امروز در نمایشگاه CES 2018 شرکت ریزر از فناوری جدید مشابهی به نام هایپرفلاکس و ماوس بی‌سیم، رونمایی کرد.

پد هایپرفلاکس فایرفلای و ماوس مامبا با قیمت 250 دلاری خود چندان ارزان‌قیمت به نظر نمی‌رسند، اما این فناوری جدید قیمتی معادل پاورپلی لاجیتک دارد. ماوس بی سیم ریزر سنسور اپتیکی 16000DPI و سرعت 450 اینچ بر ثانیه با شتاب 50G دارد و همچنین پد فایرفلای از قدرت پیکسلی 16.8 میلیون رنگ بهره می‌برد. ماوس مامبا بر خلاف فناوری لاجیتک، بدون نیاز به باتری نیز می‌تواند کار کند و توسط پد ماوس شارژ شود.

جدیدترین ماوس بی سیم ریزر معرفی شد؛ بدون نیاز به باتری با پد هایپرفلاکس

به طور خلاصه این ماوس مخصوص گیمر ها ساخته شده و می‌توان به راحتی بدون نگرانی از تخلیه باتری و اتمام شارژ تا ساعت‌ها با آن کار کرد. فناوری هایپرفلاکس ریزر در سه ماه اول سال 2018 به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ریزر حکم آیفون داره! پول برند میگیره و یعنی مفت خوره

    گزینه های دیگه ای هم هست که خوش قیمت تر و بهترن

  2. دقت و سرعتش مهمه وگرنه زیبایی و شارژ و… مسئله ای نیست + قیمت

  3. شارژی ها یکم اذیت میکنن تو بگو یه هفته هم نخوان که شارژ بشن بازم یجا که کار ادم گیره بدون شارژ میمونه

  4. این عالیه

    خوراک خودمه! 24 ساعته باهاش بتل 1 بزنم