بررسی اولیه لپ تاپ ایسر سوئیفت 7

بررسی اولیه لپ تاپ ایسر سوئیفت 7 ؛ یک کامپیوتر باریک و شیک

در این مقاله قصد داریم به بررسی اولیه لپ تاپ ایسر سوئیفت 7 (Acer Swift 7) بپردازیم که نسل جدید آن در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. به ادعای ایسر، سوئیفت 7 باریکترین لپ تاپ جهان است.

اچ پی، ایسوس و لنوو همگی از کامپیوترهای همیشه متصل مایکروسافتی خود پرده برداری کردند و نوبت به ایسر رسیده است تا آن نیز خودش را وارد گردانه رقابت کند. این کمپانی نه تنها باریک‌ترین لپ تاپ این دسته را ارائه کرده است، بلکه باریک‌ترین لپ تاپ در سراسر جهان به حساب می‌آید. البته این به ادعای ایسر بوده است. در ضخامتی حدود 8.98 میلی‌متر، ایسر سوئیفت 7 قطعا مشخصات قابل توجهی را به تصویر می‌کشد که پیشتر نمی‌توانستیم آن‌ها را ببینیم.

بررسی اولیه لپ تاپ ایسر سوئیفت 7

یک پردازنده نسل هفتمی Core i7 اینتل قدرتبخش این کامپیوتر باریک است که کمی سرعت پایین‌تری را نسبت به پردازنده های نسل هشتمی اینتل معرفی شده ارائه می‌کند. این چیپست همچنان عالی عمل می‌کند و در بررسی اولیه لپ تاپ ایسر سوئیفت 7 که ما انجام دادیم، موفق شد از پس اجرای اپلیکیشن های تصادفی و مرور وب برآید. تنها مشکل موجود، قیمت 1700 دلاری آن است که ما انتظار داشتیم با این هزینه، یک چیپست سال 2018 و ظرفیت رمی بیش از 8 گیگابایت را در اختیار داشته باشیم. قیمت این محصول صدها دلار گران‌تر از نسل پیشین سوئیفت 7 است، اگرچه حالا آن به جای یک پردازنده i5، از یک پردازنده i7 ولی همان مدل قدیمی بهره می‌برد.

بررسی اولیه لپ تاپ ایسر سوئیفت 7

در واقع شما این هزینه‌ی هنگفت را برای بدنه‌ی بسیار باریک و قاب آلومینیومی باکیفیت این لپ تاپ پرداخت می‌کنید. نه تنها این نخستین لپ تاپ ایسر است که با یک اسلات سیم کارت عرضه خواهد شد، بلکه جزو نخستین سیستم‌هایی است که از مودم داخلی Intel XMM LTE استفاده می‌کند. بنابراین شما می‌توانید از یک سیم کارت نانو در داخل این لپ تاپ استفاده کنید تا هر کجا که بودید، قابلیت اتصال LTE به اینترنت را داشته باشید. البته سوئیفت 7 با تلفن های هوشمند متفاوت است و شما باید سیم کارت را در یک محفظه کنار درگاه پاور لپ تاپ قرار دهید.

بررسی اولیه لپ تاپ ایسر سوئیفت 7

در بررسی اولیه لپ تاپ ایسر سوئیفت 7 باید نمره خوبی به نمایشگر آن داد

در بررسی اولیه لپ تاپ ایسر سوئیفت 7 که ما انجام دادیم، دیگر قابلیت‌های این لپ تاپ کمتر قابل توجه هستند. ما یک نمایشگر 14 اینچی روشن و رنگارنگ را مشاهده کردیم که یکم پوشش سفت و سخت Gorilla Glass از آن محافظت می‌کند. این ویژگی مهمی برای دیوایس‌هایی با این ضخامت کم است و اینکه سوئیفت 7 از انعطاف پذیری بالایی برخوردار نیست. برای لپ تاپی با این ضخامت، یک کیبورد بسیار مناسب نیز در نظر گرفته شده است که نیاز نیست برای تایپ کردن حتما انگشتانتان را با فشار زیادی بر روی آن‌ها بکشید. البته من برای پیدا کردن کلید Backspace بارها با مشکل مواجه شدم، اما دکمه‌های دیگر فاصله‌ی مناسبی از هم دارند.

به گفته‌ی ایسر، با توجه به تست‌های MobileMark 4 باتری این لپ تاپ می‌تواند تا 10 ساعت با هر بار شارژ عمر کند که ساعت‌ها بیشتر از نسل پیشین خود است. با این حال کسانی که به دنبال اتصال مجموعه‌ای از لوازم جانبی هستند، از سوئیفت 7 ناامید خواهند شد. تنها دو سوکت USB نوع C در سمت چپ دیوایس به علاوه اسلات سیم کارت و اسلات شارژ در دسترس کاربران است. بیشتر سوئیفت 7 به عنوان یک لپ تاپ با طراحی زیبا شناخته می‌شود تا آنکه بخواهد دل هر مشتری را برباید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بر اساس چیزی که اینجا می بینیم هیچ چیز جالب توجه ای نداره و خریدش اصلا عقلانی نیست

  2. آخه ایسر هم شد مارد؟! با این لب تاپ دوزاریش…