آیفون SE 2 اپل

آیفون SE 2 اپل با پشتیبانی از فناوری شارژ‌ بی‌سیم از راه می‌رسد؟

گوشی جدید آیفون SE 2 اپل (Apple iPhone SE 2) که گفته می‌شود نسل جدیدی از آیفون SE خواهد بود به احتمالا تغییرات زیادی را در طراحی پنل پشتی خود داشته و از فناوری شارژ‌ بی‌سیم بهره خواهد برد.

شاید علاقه برخی کاربران به خرید گوشی های 4 اینچی بازار کمی برایتان عجیب باشد؛ اما اپل با معرفی و عرضه یک آیفون 4 اینچی و نسبتا ارزان ثابت کرد که محصولاتی با این ابعاد کم و جمع و جور هنوز هم طرفداران زیادی در بازارهای جهانی دارند. شاید به همین خاطر باشد که حالا کمپانی اپل می‌خواهد با رونمایی از نسل جدید این سری باز هم نشان دهد که به سلیقه این دسته از کاربران احترام می‌گذارد.

متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی پیرامون طراحی و مشخصات گوشی آیفون SE 2 اپل در دست نیست، اما در جدیدترین گزارشات منتشر شده متوجه شدیم که این 4 اینچی جدید اپل احتمالا با پنل شیشه‌ای در پشت همراه خواهد بود. دلیل استفاده از شیشه در این قسمت نیز به احتمال زیاد پشتیبانی آن از شارژ‌ بی سیم است. بدین ترتیب همچون 3 آیفون دیگر سال 2017 ، پرچمدار سری اس ای اپل نیز از طراحی شیشه‌ای بهره خواهد برد.

اخیرا فردی در بخش پیام‌رسان شبکه بزرگ Weibo در چین تصویری از پنل‌های پشتی گوشی آیفون SE 2 اپل را منتشر کرده است. علاوه بر این همانطور که در تصویر می‌بینید، سندی که در زیر این پنل‌ها قرار گرفته، از شیشه‌ای بودن پنل‌ها خبر داده است. پنل‌های فلزی گوشی های هوشمند معمولا در پروسه شارژ بی سیم اختلال ایجاد می‌کنند. با این حال باید هنوز هم به این موضوع توجه داشته باشیم که شرکت اپل هنوز گوشی آیفون اس ای 2 را در رسانه‌ها تایید نکرده است.

آیفون SE 2 اپل

در دیگر گزارش منتشر شده مربوط به این محصول آمده است که صفحه نمایش آن بین 4 تا 4.2 اینچ خواهد بود و همچون گوشی آیفون 7 (Apple iPhone 7)، تراشه A10 Fusion SoC در آن قرار می‌گیرد. این چیپست از سیستم پردازنده 4 هسته‌ای بهره می‌برد. علاوه بر این در میزان حافظه گوشی نیز تغییراتی اعمال می‌شود و آیفون SE 2 اپل به احتمال زیاد در دو نسخه 32 و 128 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد؛ حافظه رم محصول نیز 2 گیگابایت ذکر شده است. دوربین پشت و جلوی آیفون SE جدید به ترتیب با لنز‌های 12 و 5 مگاپیکسلی همراه خواهند بود. سیستم عامل iOS 11.x نیز به صورت پیش‌فرض بر روی SE جدید اهالی کوپرتینو نصب می‌شود. در نهایت یک باتری 1700 میلی‌آمپری این مجموعه را روشن نگه خواهد داشت.

گفته می‌شود قیمت گوشی آیفون اس ای 2 در حدود 400 دلار خواهد بود. در گزارشات قبلی آمده بود که این محصول در 5 الی 6 ماه آینده رونمایی می‌شود. با این حال همانطور که گفتیم، هیچ‌یک از این اطلاعات و یا حتی ساخته شدن چنین محصولی از سوی مسئولان شرکت اپل تایید نشده است. بنابراین علاقه‌مندان باید هنوز هم منتظر خبرهای تکمیلی باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من شخصا منتظرشم. خرچند اپلی نیستم اما گوشی جمع و جور خفن توی بازار نیست

  2. واقعا گوشی 4 اینچی توی سال 2018 خریدار داره؟؟؟؟

    اپل از انتشار این گوشی های مضخرف خجالت نمی کشه؟ واقعا بقیه برند ها خصوصا ال جی از آیفون بهترن