دوربین واقعیت مجازی لنوو میراژ

دوربین واقعیت مجازی لنوو میراژ مجهز به Daydream معرفی شد

دوربین واقعیت مجازی لنوو میراژ (Lenovo Mirage) مجهز به پلتفرم گوگل دی دریم پرده برداری کرد. لنوو میراژ از دو لنز 180 درجه‌ای برخوردار بوده و قیمت آن نیز حدود 300 دلار است.

کمپانی لنوو ساعاتی پیش از یک هدست واقعیت مجازی مستقل به نام لنوو میراژ سولو پرده برداری کرد. اما این پایان آتش بازی لنوو در دنیای واقعیت مجازی نبود؛ آن‌ها از یک دوربین واقعیت مجازی به نام لنوو میراژ نیز پرده برداشته‌اند که دارای دو لنز با زاویه دید 180 درجه‌ای است. این دوربین حتی با پلتفرم دی دریم گوگل نیز سازگار است. شما می‌توانید به لطف یک زاویه دید 180 درجه‌ای، ویدیوهای واقعیت مجازی 360 درجه‌ای را تولید کنید. گفته می‌شود این محصول،‌ جدیدترین نسل دوربین های واقعیت مجازی است که با سایر رقبای خود متفاوت عمل می‌کند.

دوربین واقعیت مجازی لنوو میراژ

از نکات مثبتی که می‌توان در مورد دوربین لنوو میراژ‌ گفت، اندازه‌ی بسیار مناسب آن برای قرارگیری در جیب و پشتیبانی از فرمت جدید VR180 سایت یوتیوب است. به لطف دو دوربین فیش آی 13 مگاپیکسلی، می‌توان یک افکت سه بعدی استریو اسکوپیک را از تهیه یک عکس مشترک در دو زاویه مختلف به وجود آورد. ما انتظار داریم که دوربین لنوو میراژ محتوای به مراتب بهینه شده‌تری را برای هدست میراژ سولو تولید کند.

دوربین واقعیت مجازی لنوو میراژ

دوربین میراژ در سه حالت مختلف عکاسی، فیلمبرداری و تصویربرداری زنده می‌تواند به شما خدمت کند و شما نیز می‌توانید آن را از طریق وای فای دایرکت به گوشی هوشمند خود متصل کنید. وزن این دوربین 139 گرم است و می‌تواند با اپلیکیشن VR180 گوگل نیز به راحتی کار کند، بنابراین شما می‌توانید بر روی نمایشگر گوشی خود آنچه که در حال ضبط است را نیز مشاهده کنید.

دوربین واقعیت مجازی لنوو میراژ

دوربین لنوو میراژ همچنین با اپلیکیشن‌های Google Photos و Youtube نیز سازگار است تا بتوانید به راحتی هرچه تمام محتوا را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. تراشه اسنپدراگون 626 با رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی eMMC که می‌توانید با یک کارت حافظه تا 128 گیگابایت آن را ارتقا ببخشید نیز مشخصات سخت افزاری میراژ را تشکیل می‌دهند. به لطف اتصال وای فای، تمامی محتوا به صورت مستقیم و بدون نیاز به یک گوشی هوشمند می‌توانند توسط این دوربین به اشتراک گذاشته شوند. اگر زیاد اهل سفر هستید نیز شما می توانید مدل LTE‌ آن را خریداری کنید که به یک مودم Qualcomm X9 LTE مجهز است. شارژ دیوایس توسط یک درگاه USB نوع C‌انجام می گیرد و با هر بار شارژ دوربین لنوو میراژ قادر به ضبط 2 ساعت فیلم HD‌ به صورت مستمر است.

قیمت لنوو میراژ

کمپانی لنوو قرار است دوربین 360 درجه ای میراژ را با قیمت 299.99 دلار از اوایل سه ماهه دوم سال 2018 روانه بازارهای جهانی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*